Inceputul…

In urma cu un an si jumatate eram proaspatul absolvent al unei facultati de inginerie si lucram de cateva luni intr-un post marunt (de incepator) la o firma de instalatii de sisteme de alarma. Am acceptat postul pentru ca nu aveam deloc experienta si – ca toata lumea – trebuia sa incep de undeva. Eram platit cu un salariu putin peste cel minim pe economie, dar eram fericit. Imparteam chiria unei garsoniere cu prietena mea – singura fata pe care as putea spune ca am iubit-o cu adevarat si cu care intentionam sa ma casatoresc.

Eram impreuna de 2 ani de zile si tineam la ea mai mult decat la orice altceva. Nu-mi puteam imagina sub nici o forma viata fara ea. Facusem economii si ma imprumutasem la cunostinte ca sa-i pot cumpara inelul cu rubin pe care stiam ca si-l doreste si facusem repetitii pentru momentul in care urma sa o cer.

Inca de dimineata am avut emotii. Am facut dragoste la lumina primelor raze ale soarelui, care intrau pe geamul larg deschis. Mi s-a daruit cu totul, fara inhibitii – ca de fiecare data. S-a asezat apoi cu capul pe pieptul meu gol, lipindu-si corpul de al meu si soptindu-mi intr-una cat de mult ma iubeste. Am sarutat-o de nenumarate ori pe buze si pe frunte – gest cu care am obisnuit-o inca din perioada primelor intalniri.

Am plecat la munca fericit si abia asteptam seara… sa o duc la marginea padurii, in locul care-i placea atat de mult – sa ingenunchez in fata ei si sa ii cer sa fie sotia mea. Ziua a trecut greu, pentru ca ma gandeam intr-una la ea. La final – am plecat nerabdator spre casa.

Sentimentul de neliniste m-a cuprins inca de pe drum – stiam ca ceva nu e in regula. M-am grabit si am ajuns acasa cat de repede am putut. Ma astepta, gata sa iasa in oras… dar nu cu mine. In fata blocului era parcata o masina in care un barbat pe care nu-l mai vazusem niciodata tocmai ii incarca ultimele bagaje. Ea se muta. Ma parasea. Cand m-a vazut, a izbucnit in lacrimi si a inceput sa-mi spuna printre sughituri ca de o luna si ceva se vede cu altcineva, s-a indragostit de el si vrea sa traiasca impreuna cu el. Cel putin, asta am inteles din ceea ce-mi spunea pentru ca eram in soc si auzeam doar in valuri.

Vedeam efectiv cum se naruie totul si ma simteam pierdut. Apoi, cand ea – zambind – mi-a spus ca oricum nu am fi fost fericiti impreuna, m-a cuprins brusc furia. Nu din cauza ca s-a indragostit de altcineva… ci din cauza ca ma mintise. Umbla cu altul in timp ce mie imi spunea intr-una ca ma iubeste, in timp ce cu mine facea “planuri de viitor”.

Intre timp, “el” aparuse in usa care ramase deschisa in urma mea. A chemat-o. Atunci, intr-un acces de furie – m-am repezit la el si l-am lovit. A cazut, si eu continuam sa-l lovesc. Ea a sarit sa ma opreasca. Vroiam sa ma razbun si pe ea, vroiam sa o fac una cu pamantul… dar nu puteam. Efectiv, nu eram capabil sa o lovesc. L-a ridicat pe “el” de jos si s-au dus la masina. Nu i-am oprit. Au plecat… si atunci am vazut-o ultima data.

Cateva ore am stat in mijlocul casei si inca nu-mi venea sa cred ce se intamplase. Ce frumos fusese dimineata… Brusc, mi-a sunat telefonul. Era un amic, ma chema intr-un club – si am acceptat fara sa stau pe ganduri. Aveam nevoie sa-mi limpezesc capul, aveam nevoie sa ies. Simteam ca explodez daca raman singur in casa.

Am iesit – am ajuns in club, am baut… mult. Prea mult. Am agatat o “domnisoara” ce parea doar putin mai in varsta decat mine. In cateva ore… eram la ea acasa, facand sex ca apucatii. Abia pe urma am vazut ca era maritata, dintr-o fotografie ce statea rezemata intr-un colt al mobilei. Nu mi-a pasat. Am continuat sa fac sex cu ea nepasandu-mi de sotul si de casnicia ei (nici ei nu-i pasa, din cate vedeam), asa cum nici frumoasei mele nu-i pasase de mine.

M-am trezit dimineata tot langa femeia din club. De fapt, m-a trezit ea – pentru ca sotul ei urma sa ajunga acasa in cateva ore. Abia cand am deschis ochii am realizat prin ce trecusem in ultimele 24 de ore si inca nu-mi venea sa cred. Parca traiam in alta lume. Parca eram drogat. La iesirea din casa ei, mi-a strecurat in buzunar 300 de euro si mi-a spus ca imi multumeste. Apoi, a inchis usa in urma mea. Nici pe ea nu am mai vazut-o niciodata…

Published in: on May 5, 2009 at 9:05 pm  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/05/05/inceputul/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 CommentsLeave a comment

  1. ce vrajeala! :)))
    crezi c-o sa strangi si tu milionu de euro cu blogu asta?? aaaa, pardon, ma scuzi, din prostitutie vroiam sa zic. lol

  2. Vorbesti serios?

  3. @Agnes : Da, vorbesc serios. Prea serios, din pacate.
    @ana : Nu, nu tintesc spre nici un milion de euro. Cat despre termenul de “prostitutie”, eu cred ca avem conceptii total diferite asupra lui.

  4. Trista povestea cu iubita ta, trist ca sunt astfel de oameni si inca multi.
    Cat despre modul pe care l-ai ales sa iti castigi existenta nu cred ca e cineva in masura sa judece sau sa te judece, e alegerea fiecaruia.

  5. E un inceput bun 300 de euro… mai ales in perioada asta de criza… :))

  6. Inca un exemplu bun de “why do good guys like bad girls..and good girls – bad boys”…

    Simt ca alegerea ta nu se hraneste din altceva, decat din dorinta inconstienta de razbunare..fata de ea, fata de restul femeilor care nu reusesc sa fie satisfacute de proprii lor barbati si prin urmare trebuie sa plateasca pentru asta..dorinta inconstienta de a-ti demonstra si intari ideea ca nu exista perfectiune si puritate, ca nici o relatie nu este perfecta si ca da, barbatii si femeile deopotriva inseala…

    In acelasi timp nu vad ceea ce faci tu decat ca fiind o alegere pe termen scurt, o refulare intr-un stil de viata care iti poate aduce multe placeri.. Si nu stiu de ce am impresia ca placerea cea mai mare nu se regaseste neaparat in banii prestatiei facute, ci in placerea pe care o citesti in ochii femeilor care iti trec patul si in numarul orgasmelor lor…

    Cat de repede ai reusit sa ascunzi in tine tot ce era frumos si bun, toate sentimentele…cat de repede ai imbratisat superficialitatea!… Te invidiez sincer, nici nu ai idee!

  7. @ambrosia: Bine ai venit!

  8. […] stiu ce anume ati face daca ati fi in locul meu si “fosta” (cea despre care povesteam aici) ar reveni brusc in viata voastra. Singura, zambitoare si cu aparente (si declarate) adanci regrete […]

  9. Salut, Patru Acte! Astazi am inceput si eu sa iti citesc blogul (am aflat de el tot de pe blogul lui Curvette, dar asta e irelevant). Mi se pare impresionant ce scrii aici (si sunt doar la inceput), mai ales ca stiu bine despre ce vorbesti (pana acum, he he).
    O singura chestie ma mira: cam generoasa cu tine doamna respectiva, cu 300 de euro. Nu cred ca femeile simt impulsul sa plateasca barbatii pentru sex, si mai ales asa de mult (chiar daca ar fi fost bogata).
    Si daca “fosta” ar reveni cum scriai in commentul de mai sus, cu siguranta ca mjoritatea ar fi primit-o inapoi. Bine punctat😉

  10. am citit povestea…dupa primele citeva rinduri nu mai puteam citi,un nod imi statea in gat si acel deja-vu imi corupea mintea cu imagini imbaxite si similare (in final m-am incumetat sa termin ce incepusem)..e trist sa citesti povesti de genu…mai cumplit e cind le retraiesti prin intermediul altora


Leave a Reply

