Si femeile foarte frumoase platesc pentru sex

Astazi m-am “inchiriat” pentru cateva ore unei doamne pe care am cunoscut-o in urma cu aproximativ patru luni. A fost deja a treia noastra intalnire  – si nicidecum ultima. Cand am cunoscut-o, totul a fost intermediat de o prietena de-a ei care mai apeleaza la serviciile mele din cand in cand, dar intr-un mod cu totul aparte. Am fost rugat atunci sa petrec aproximativ doua ore in intimitate cu doamna de azi si sa o fac sa se simta bine. Din moment ce – asa cum spuneam mai sus – azi am intalnit-o pentru a treia oara iar a patra e deja planuita, imi place sa cred ca atunci cand am intalnit-o pentru prima data am reusit sa ii creez impresia la care se astepta.

M-a mirat de la inceput cum se poate ca o femeie ca ea sa apeleze la sexul pe bani. Spun “o femeie ca ea” pentru ca e de o frumusete iesita din comun, si se pricepe de minune sa puna in valoare aceasta frumusete. E genul de femeie dupa care imi inchipui ca toti barbatii intorc capul pe strada. Toti, de la sapatorii de santuri pana la directorii de banci.

M-am mirat pentru ca imi imaginam ca o femeie ca ea poate avea orice barbat isi doreste, fara eforturi foarte mari (daca nu cumva barbatul in cauza e homosexual sau eunuc). Nu mi-am permis sa o intreb lucrul acesta atunci… pentru ca am considerat ca e prea personal ca sa mi-l dezvaluie. Azi insa nu mi-am mai stapanit curiozitatea si am lansat intrebarea in momentul in care am considerat de cuviinta.

Ne-am intalnit ca de obicei la una din pensiunile din oraselul vecin. Pensiunea respectiva e un loc foarte cochet si – mai ales – retras. Am petrecut in intimitatea camerei racoroase mai bine de trei ore, timp in care am reusit sa ii ofer ceea ce astepta, de cateva ori. La final, cand ea se aranja in fata oglinzii si se pregatea de plecare (ea intotdeauna pleaca prima) – am intrebat-o, in sfarsit. De ce plateste pentru sex atunci cand il poate avea foarte usor pe gratis, fiind o femeie atat de frumoasa? S-a uitat lung la mine… nu se astepta sa o intreb asta. Mi-a zambit apoi si mi-a spus “pentru ca momentele intime pe care le petrec cu tine sunt printre putinele in care ma simt intr-adevar frumoasa, pentru ca tu te straduiesti sa ma faci sa ma simt asa cum ma simt si asta n-as putea reusi sa obtin pe gratis”.

I-am multumit pentru apreciere (intr-adevar – ma straduiesc, pentru ca imi place sa-mi merit banii). In sinea mea, ma simteam bine la auzul acestor cuvinte. Am lasat asta sa se vada, dar foarte putin – asa cum fac de fiecare data. Mi-a lasat banii pe marginea patului si a plecat lasand in urma ei mirosul de parfum pe care il stiam deja atat de bine…

Published in: on May 7, 2009 at 10:34 pm  Comments (44)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/05/07/si-femeile-foarte-frumoase-platesc-pentru-sex/trackback/

RSS feed for comments on this post.

44 CommentsLeave a comment

  1. E ciudat cum unii oameni se ascund de ceea ce sunt cu adevarat. Putin au curajul sa-si recunoasca adevarata fata. Imi inchipui ca pentru tine e usor, fiindca esti barbat.

    Macar pentru voi, barbatii, nu s-au inventat cuvinte defaimatoare, gen curva sau tirfa. Dar mai este timp.

  2. Nu e pentru ca sunt barbat. E pentru ca de-a lungul timpului am devenit imun. Asta e ceva ce si o femeie poate face, fara probleme.
    Cat despre cuvintele defaimatoare… probabil ai dreptate. Dar imunitatea de care spuneam mai sus te apara si impotriva expresiilor de acest gen.

  3. Eu aş numi şi un bărbat de acest gen, tot curvă, o curvă masculină.
    Cât despre femeile “frumoase” care apelează la astfel de servicii, clar stau prost cu psihicul şi cu încrederea în sine. Dincolo de frumuseţe, este nevoie de mult mai mult pentru a fi fericit, fie şi pentru câteva secunde orgasmice.

  4. […] egiptean care-mi impodobeste dormitorul. Dupa intrevederea cu doamna despre care am povestit aici, am cumparat “Istoria Frumusetii”. (”Istoria Uratului” o aveam deja, ca […]

  5. Nu. Momentele intime petrecute cu tine au avut loc dupa decizia ei de a plati pe cineva (mult) pentru sex, asa ca nu poate fi un argument ca plateste pentru sex pt ca ii place cum te descurci si cum o faci sa se simta. Nu poti sa justifici o cauza ca fiind bazata pe efectele ei ulterioare pozitive.
    Greu de crezut, as zice. Chiar si daca am admite ca a platit o data si i-a placut, femeile se uita la bani (mai ales ele), oricat de bogate ar fi (sau cu atat mai mult). Raspunsul ei e mai degraba romantic. Sa declare ca n-ar putea reusi sa obtina asta pe gratis nu pare a iesi din gura unei femei, iar eu le cunosc destul de bine as indrazni sa spun. Femeile ar putea sa-ti confirme argumentele mele.
    Deci ori esti al naibii de bun, ori povestea e inventata. Iar eu sunt al naibii de bun…🙂

  6. @balamuk : Sau o a treia varianta : nu vorbim despre aceeasi categorie de femei.

  7. E vorba de relaxare: suntem atat de innebuniti de ritmul de lucru al vietii moderne incat nu mai avem disponibilitati pentru a pierde vremea cu ritualul de curtare care este aberant de complicat la homo sapiens. “Na banii! treci la futut si termina cu tampeniile!” Daca o asemenea bunaciune spune direct: “Vreau sa ma futi!” 99,9% din barbati fug ca de dracu’; se sperie, cred ei ca li se pune ceva la cale, e complet neobisnuit fata de ceea ce ni se imprima prin conditionare sociala. E simplu! Daca iti place asa mult, fa-i gratuitate: s-ar putea insa sa se sperie, sa simta ca lipseste ceva, ca s-a incalcat un ritual, si sa n-o mai vezi niciodata. Homo Sapiens Sapiens e MULT mai redus mintal decat ne place sa credem si ne convingem singuri.

  8. @dana: am cunoscut doamne foarte frumoase care doreau copii…sunt casatorit(formal) cu una dintre ele,mai mare cu 21 de ani…i-am daruit un bebe.Am obtinut prin ea o cetatenie straina si bani de facultate…la Bucuresti….
    Dar n-a fost singura….Oricum, nu puteam sa-mi fac o iubita…niciuna nu accepta sa ma dedic atat de mult “serviciului”,caci la mine munca primeaza…

  9. si eu vreau o femeie sa ma plateasca

  10. gatim saitu unde gasesc sau nr de tel la adresa de mail galitvasilestefan@yahoo.com

  11. ar fii interesant , dar mi-e greu sa gasesc pe cineva sa ma plateasca sa facem sex…….de misa spus de multe ori cas foarte dragutz;)

  12. eu as vrea o femei frumoasa sa ma plateasca….

  13. Meas dori o Femee frumoasa care sa ma plateasca,si i/as indeplini orce dorinta,si fac orce pentru ea,si sa o fut tare de tot.

  14. meas dori o femei care sa ma plateasca

  15. Meas dori o femee frumoasa care sa ma plateasca,si ias indeplini orce dorinta vrea,si as face orce pentru ea.As raspuns de la o femei frumoasa care vrea sa o satisfac tare de tot.

  16. Vreau ca doamnele si domnisoarele care sint singurele,sa tinem coresp prin internet si sa vorbim orce,si sa ne vedem pe internet,Doamne singure si domnisoare bune de P…

  17. as vrea sa te cunosc dar cum te gasesc…? Caut fata pt o relatie discreta sexuala…..te intereseaza? Astept sa vb aici sau pe mes la id aditadani sau beep la zero sapte sase patru sapte opt zero sapte patru patru

  18. cautama si ai sa ma cunosti prerea mea k e mai bn pwp

    • mai intai spune ce esti fata sau baiat si eu te pwp pa pa

  19. as vrea sa te cunosc dar cum te gasesc…? Caut fata pt o relatie serioasa id cristicristy79 tel 0768020228

  20. Hehe, keep on dreaming puiule… sa te plateasca una ne-stramba pentru sex… LOL. Femeile frumoase tocmai de asta se amuza, ca intorc barbatii capul dupa ele pe strada si ca ii pot avea. Si pe unii ii au. Sa plateasca, ar fi o insulta.

    In plus, oricine ar citi (poate mai putin un adolescent) ar realiza ca momentul de dupa sex e unul foarte prost sa pui intrebari “indiscrete”.

    Iar pentru alt puisor care comenteaza aici:
    “Daca o asemenea bunaciune spune direct: “Vreau sa ma futi!” 99,9% din barbati fug ca de dracu’; se sperie, cred ei ca li se pune ceva la cale, e complet neobisnuit fata de ceea ce ni se imprima prin conditionare sociala. E simplu! ”
    ei bine, comenteaza prostii. N-ai vazut matale la camera ascunsa cum le pica barbatilor nu doar ochii ci si orice ratiune TOCMAI cand una din aia zice direct ceva?? Daca bunaciunea ar cere bani, logica barbatului ar incepe sa functioineze si poate ar scapa de glumele puse la cale dar asa, partea logica a creierului este pusa in inferioritate.

    • foarte bine punei la punct pe tarani astia sunt cu capul auzi la ei basiti dracu vor sa futa bunaciuni si sa fie si platiti dar o casa de vacanta nu vreti gigoloii pulii am 41 de ani dar pana acum nu am auzit asemenea aberatii

    • buna daca doresti sa ne cunoastem intra pe id de mess lucyanprintudemonaco sau sunama pe nr 0761377370 si nu vei regreta te pwp dulce lucian

  21. as vrea sa te cunosc dar nu stiu cum sa te gasesc …? as dori o femeie pt o relatie discreta sexuala , te astept la zero sapte cinci doi trei cinci patru opt sapte trei pupici

  22. vreau sa ma distrez

  23. vreau sa cunosc o femeie deosebita

  24. doresc o aventura

  25. bravo lui ca ii merge ”afacerea” si numai fiti invidiosi,pentru ca cei care practica meseria asta nu o fac de placere evident.x,daca doresti da-mi si mie cateva sfaturi pentru a ma apuca si eu de meseria care o practici.cu respect

  26. vrea sa te cunosc dar cum te gasesc…? Caut fata pt o relatie serioasa din bucuresti id cristicristy79 tel 0768020228

  27. auzi taranii vor sa fie platiti bai labagiilor pai una buna de pula cere bani nu ofera vreti femei bune sa va plateasca cred ca basitul ala care a scris e dus cu capul sau nu a avut relatii decat manuale la pizda cu 5 lindice

  28. Niciodata nu as putea plati pentru sex. Sexul trebuie sa reprezinte dorinta, pasiune, dragoste( mai mult sau mai putin). Nu cred ca as putea sa fac sex cu o persoana pe care am platit-o pentru asta, unde ramane dorinta lui? As considera acel act sexual ca o obligatie, pana la urma asta e din moment ce il platesti, nu?

  29. Da, merg si eu daca sunt amatoare, 42/170, liber si la mine dimineata in timpul saptamanii, discret, dr taberei, titrat finut, 42/170, Stefan, ninex200@yahoo.com

  30. mai multe relatii pt doamne,domnisoare dornice de sex la id legea_dymy2007@yahoo.com

  31. vb pe mes idul meu de mes dcalin18

  32. Eu cred ca acea femeie nu are incredere in sine.te-a gasit pe tine si a vazut ca esti potrivit pt ea.ti-a platit pt a nu te pierde si pt a vă mai intalni

  33. EU MULTUMIT DACA MAR ACEPTA UNA $INGURA PENTRU $EX FARA $A MA PLATEA$CA

  34. Foarte… foarte… interesant…
    nu mai am ce zice

  35. fac sex cu femei si gratis,sunatima la nr 0742619002

  36. si eu te vreau lasami numaru de telefon

  37. Ma numesc cezar daca nu faci fata dale nr meu adica 0761304432

  38. buna eu nu vreau ani fac din placer caut doamna buc pt cunnilingus am 44 ani cas tel 0764100761

  39. satisfac domne domnisoare arad cu un lingus dau limbi

  40. Bunà Doresc sa cunosc doamne, domnisoare pt. cunnilingus…Am 42 de ani, si sunt din Bacàu..0757387302

  41. Chau,

    Mi-a plăcut istoria ta. Experiențe de genul cunosc. Intr-adevar, femeia mulțumită cam asa reacționează.
    As vrea prin acest intermediu sa fac cunoscut ca daca există doamne (30-40 ani) singure si își doresc un bărbat pentru o aventura cu satisfacție garantata, le stau la dispozitie in schimbul plății.
    Va sarut apasat


Leave a Reply

