Sotia preotului

Am avut o intrevedere acum o vreme cu sotia unui preot din zona in care locuiesc. Ii fusesem recomandat chiar de catre doamna care ma numise “Patru Acte”, in a carei casa ne-am si intalnit. Nu stiu de ce, dar ma simt mai bine numind-o “sotia preotului” decat “preoteasa”. Recunosc – am avut o usoara retinere in momentul in care am aflat cine era de fapt, dar am trecut repede peste asta. La urma-urmei, pentru mine nu trebuia sa fie decat o alta clienta.

Calmul care i se citea pe chip a disparut ca prin minune in momentul in care am ramas singuri in dormitorul imens, facand loc unei pofte la care e adevarat ca nu ma asteptam tocmai in aceasta masura. A insistat sa-mi faca sex oral (nu mi se intampla foarte des acest lucru) – iar la final mi-a cerut sa-i intorc favoarea. A savurat din plin momentul, adunandu-si fesele in jurul tamplelor mele si mangaindu-si in acelasi timp sanii.  Gemea usor, iar respiratia i-a devenit din ce in ce mai sacadata. Nu m-a lasat sa merg pana la capat, rugandu-ma sa trec deasupra ei. Am lasat-o sa impuna ritmul si m-am adaptat miscarilor ei – inaintand incet dar sigur spre momentul culminant. Moment in care m-a strans cu putere in brate, lasand sa-i scape un urlet prelung. Nu pot sa-l numesc geamat, pentru ca nu asta a fost. A fost un urlet de eliberare, asa cum aveam sa aflu cateva clipe mai tarziu – cand mi-a spus ca “acum eu si parintele suntem chit”.

Mi-a explicat apoi ca “parintele” era preot doar in biserica, nu si in afara ei. Un detaliu pe care nu tineam neaparat sa-l aflu, fiindca nu avea nici o legatura cu mine. M-a platit ca sa se razbune, si-a obtinut razbunarea. O razbunare menita sa o linisteasca doar pe ea, si de care preotul nu avea sa afle niciodata. Ne-am despartit fara promisiunea unei alte intalniri.

Mi-am amintit acest episod astazi cand – oprindu-ma la o benzinarie – am auzit o discutie despre preotul in cauza, care (citez) “iar umbla la altele, si sotia tot nu-l paraseste”. Nu judec pe nimeni, nu intra in atributiile mele si nu sunt platit pentru asta.

P.S.: Din banii obtinuti de la ea nu am cumparat nici un “suvenir”.

Published in: on May 25, 2009 at 9:15 pm  Comments (8)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/05/25/sotia-preotului/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 CommentsLeave a comment

  1. mi-ar fi placut sa nu atingi subiectul asta deloc.oricum ai lua-o arunca o umbra asupra ideii de religie,care nu-si are rostul a fi discutata pe un blog de asemenea factura.
    oare nu se poate sa creezi ceva,fara sa strici altceva?

  2. Cred ca acest post o sa deranjeze cateva persoane, imi dau seama de ce, dar pana la urma toti suntem oameni. Asta e natura noastra, nimeni nu e perfect.

  3. I think it’s part of the job. Preotese, virgine, whatever, tot femei sunt si au nevoi. Din punctul meu de vedere n-ai stricat nimic, pe zi ce trece construiesti mai mult! O saptamana frumoasa cu mult soare!

  4. hm, si de ce nu ai cumparat niciun “suvenir”?
    ori te gandesti sa-i donezi banii in parohie? :))
    S.

  5. @anda: Nu discut aici ideea de religie. Am facut doar o relatare… dar iti inteleg punctul de vedere. Asa cum am zis la final, nu judec pe nimeni.
    @Jules: Corect.
    @Deea: Multumesc. O saptamana cu mult soare si tie, din toate punctele de vedere.
    @me_so: Pur si simplu n-am simtit nevoia sa cumpar… cred.

  6. Mergea sa achizitionezi o mica pentagrama, ceva… :-))

  7. Bai ce comentarii de 2 lei: parca nu stiti ca multi preoti sunt betivani, poponari, pedofili si ca se uita numai la bani, iti cer bani de la obraz pentru servicii religioase. Pe ce lume traiti?

  8. Si eu am avut o relatie cu o preoteasa .. timp de cateva luni … din luna martie pana akum in septembrie.. stiu cum e !! eu sunt cam la fel ca si Patru Acte .. de aceea am dat o cautare pe google sa vad dak mai exista “sotie de preot ” care isi inseala sotzul .. si .. uite ca mai sunt .. eu credeam ca este un pacat .. pentru ca .. sotul ei a aflat de mine .. stie de relatzia noastra , iar akum s-a certat cu sotia lui si .. el crede ca este din vina mea .. si m-a pus pe toaca 😐 cam nasol .. pentru ca am inteles ca e de rau ! stiu si de el ca umbla cu altele .. sunt sigur .. pentru ca eu cu el am fost prieteni, suntem vecini !Ne-am imprietenit mult mai bine din momentul cand am fost si i-am reparat pc-ul si .. asa a inceput totul🙂. El trebuia sa plece la parohie .. iar eu ramaneam acasa cu Ea.🙂 Si totul a fost ok pana in momentul cand ei au inceput sa se certe .. din alte motive ,iar el ii reprosa ca .. eu sunt cauza ! nu eu ! akum crede ca eu o influentzez sa divortzeze .


Leave a Reply

