Raspund cititorilor

Am observat in ultima perioada o serie de comentarii (opinii diferite si chiar contradictorii) la unele din posturile pe care le-am scris. Am raspuns in principiu tuturor celor pertinente si/sau celor care nu-mi aduceau jigniri directe. Daca au fost unele care se incadreaza in categoria anterior mentionata si nu am raspuns, inseamna ca am omis si – cu scuzele care se impun promit sa fiu mai atent pe viitor.

Parerile despre mine variaza, in functie de principiile fiecaruia. E un lucru normal – cred eu. Suntem oameni, suntem multi si de multe feluri. Fiecare gandeste intr-un mod particular, are sentimente si moduri de exprimare diferite.

M-am gandit asadar sa propun urmatoarea chestiune : daca doriti sa stiti ceva in mod deosebit despre mine (ceva ce n-am spus pana acum) – intrebati intr-un comment la acest post. Voi da raspunsuri doar intrebarilor pertinente si – mai ales – doar celor care nu ating identitatea mea reala (din motive evidente).

Daca nu sunt intrebari, nu-mi ramane decat sa asum ca m-am facut suficient de bine inteles in posturile anterioare🙂

Cu stima,

Patru Acte

Published in: on May 26, 2009 at 8:34 pm  Comments (10)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/05/26/raspund-cititorilor/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 CommentsLeave a comment

  1. Salut,

    Am ajuns sa citesc acest blog urmand un comentariu din blogul lui Curvette.
    Apreciez mult stilul tau elevat si ma bucur sa-ti citesc posturile. Ca si personajele unei carti bune si tu trebuie sa ramai anonim.
    Nu am intrebari specifice si astept sa te “expui” asa cum vei crede tu de cuvinta in posturile viitoare.

    Succes in tot ceea ce faci,
    Israe

  2. am rabdare sa dezvalui ceea ce crezi tu de cuviinta.daca am nelamuriri,claxonez!
    o zi frumoasa🙂

  3. iti place ceea ce faci? (nu ma refer la bani, ci la ocupatia in sine)

  4. ti s-a intamplat vreodata sa nu poti face sex cu o clienta pentru ca persoana respectiva pur si simplu nu te excita? intrebarea cre mi vine in minte cand vine vorba de barbati de “meseria” ta si raspunsul poate m-ar ajuta sa cunosc un pic mai bine barbatii

  5. sunt femeie:)

  6. Blaga spune intr-o poezie de-a sa “Eu nu ucid cu mintea-mi tainele ce le-ntalnesc in cale”. Asemeni unui mister, cred si mi-ar place sa ramai anonim, pentru ca doar asa ti-ai pastra savoarea si consistenta.

    Mult spor in tot ce faci si zile frumoase!

  7. @Israel: Multumesc – si bine ai venit !
    @Ade, @unuprost : O sa raspund in curand, probabil printr-un alt post. Sunt prea multe de spus ca sa le inghesui intr-un comentariu…

  8. Ca si Israel (primul comment) te-am descoperit si te-am citit azi urmare a unui comment de pe blogul lui Curvette.
    Nu-ti pun la indoiala existenta pentru ca nu are importanta din moment ce deja am decis sa te citesc si oricum nu asta e scopul blogului…dar as dori sa te intreb ceva: in niciunul din posturile tale (te-am citit cronologic, deci am ajuns pana la acest post, asa ca daca voi gasi raspunsul in unul din posturile urmatoare, imi cer scuze) nu spui cum arati..eu banuiesc ca arati destul de bine daca faci ceea ce faci si daca mai ai si succes..asadar, cum arati? o descriere cat se poate de generala ar fi de ajuns..mersi

  9. @DianaV: Iti multumesc si iti urez bun venit. Am facut deja ceea ce spui tu – intr-un post numit “Portret”.

  10. … adica aici : https://patruacte.wordpress.com/2009/06/24/portret/


Leave a Reply

