Despre simularea orgasmului

Intr-un comentariu la unul din posturile anterioare am fost intrebat ce anume cred despre simularea orgasmului. Am dat un raspuns scurt, care merita insa o explicatie mai ampla. Din anumite motive, o sa ma adresez in continuare femeilor.

Asa cum am spus si atunci, simularea orgasmului intervine cand partenerul nu este capabil sau nu-si da pe deplin interesul sa ti-l ofere sau cand tu (dintr-un motiv sau altul) doresti o finalitate prematura a actului sexual. Oricare ar fi cauza, nu aceasta este solutia indicata. Spun asta pentru ca – in timp – poate deveni un obicei.

Va deveni un obicei pentru ca tu te vei obisnui sa simulezi orgasmul, iar el se va obisnui sa nu ti-l ofere – amagindu-se cu iluzia data de gemetele tale false, menite a-i gadila orgoliul sau a-l face sa termine mai repede.

Orgoliul masculin (oricat ar fi el de bine stapanit) face ca barbatul sa incerce de multe ori sa impuna ritmul, in timpul actului sexual. Insa – el va impune ritmul in functie de reactiile propriului corp si de propriile trairi. E foarte asemanator cu pasii de dans – cineva trebuie sa conduca, dar o va face conform propriului ritm, conform propriilor simturi.

A conduce o femeie spre orgasm poate fi uneori dificil, dar nu e niciodata imposibil. Secretul nu sta in dimensiunile penisului (asa cum unora le place sa creada) – ci in a intelege ritmul partenerei si a conduce actul sexual in acel ritm.

O femeie va aprecia intotdeauna un barbat care ii intelege nevoile din punct de vedere sexual si care se adapteaza acelor nevoi, pentru a-i oferi placerea orgasmului. Nu va aprecia insa niciodata pe unul care isi impune ritmul propriu fara drept de apel, gandindu-se doar la placerea proprie. Acestea din urma sunt o parte dintre cazurile in care femeia simuleaza orgasmul – din dorinta de a evada cat mai curand cu putinta din jocul in care ea (prin prisma partenerului sau) nu are alt rol decat cel de jucarie sexuala.

Barbatul va trebui sa inteleaga nevoile partenerei din punct de vedere sexual pentru a i le putea satisface, insa ea va trebui sa-i ofere aceasta sansa. Nu incepeti actul sexual cu gandul la simularea orgasmului, veti sfarsi doar printr-o (alta) deceptie. Incepeti-l aratandu-i partenerului calea spre punctul culminant – ghidandu-l prin miscarile si reactiile voastre. Daca reuseste sa inteleaga ritmul si sa preia conducerea tinand cont de el – nu veti avea decat de castigat. Daca voi va faceti partea voastra iar el nu doreste sau nu reuseste sa o faca pe a lui, e momentul sa stati de vorba. Daca amanati discutia, simularea orgasmului va deveni un obicei (la fel ca bautul cafelei dimineata). Daca devine un obicei… veti avea de ales intre a va complace intr-o situatie mediocra, a schimba partenerul sau a apela la favoruri sexuale platite (oferite de cei ca mine).

Din punctul meu de vedere – a citi placerea orgasmului in ochii partenerei, in timpul actului sexual – e o senzatie deosebita. Reprezinta recompensa pentru drumul pe care am ajutat-o sa-l parcurga pana in acel moment. Si – de ce nu – e senzatia de multumire pentru ca-mi merit banii.

Published in: on June 1, 2009 at 9:31 pm  Comments (12)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/06/01/despre-simularea-orgasmului/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 CommentsLeave a comment

  1. Buna asta. Chiar utila.

  2. si daca indiferent de ceea ce faci,partenera nu atinge orgasmul? trebuie sa ti se fi intamplat si tie chestia asta,macar o data! de unde stii ca nu esti “simulat” uneori?

  3. De cand fac ceea ce fac, nu mi s-a intamplat. E adevarat, cu femei frigide sau incapabile sub orice forma sa ajunga la orgasm n-am avut (inca) de-a face. Asta – pentru ca femeile (cand platesc pentru sex) devin foarte dezinhibate (ceea ce e bine). In plus – daca o femeie ar plati bani frumosi pentru o partida de sex si ar mima orgasmul (din obisnuinta sau din alt motiv) – asta s-ar numi (asa “mai pe romaneste”) ca si-a luat tzeapa din proprie initiativa🙂 Nu crezi?

  4. ma intrebam ce ai face daca totusi ti s-ar intampla?toti esuam uneori.exista “manual” pt asta,tipuri de femei,te orientezi dupa inspiratia de moment?

  5. Este un post fantastic. Intotdeauna am incercat sa-mi fac partenera fericita, acest fapt fiind chiar mai important decat sa ajung eu la orgasm. In cele din urma o femeie fericita (in pat) te poate ajuta si pe tine ca barbat sa fii fericit la randul tau. Crezi ca astfel am sansa ca partenera mea sa nu te caute pentru a-ti oferi serviciile🙂 ?

  6. @anda: Nu, nu exista nici un manual. Si nici nu cred ca se poate scrie unul, pentru ca fiecare femeie reactioneaza in felul sau. Tocmai de-asta e bine ca barbatul sa “prinda ritmul” si sa stie sa citeasca semnele. Nu stiu ce-as face daca mi s-ar intampla… probabil o sa-mi pun problema in acel moment.
    @Israel: Acelasi lucru ca mai sus : prinde ritmul si citeste semnele. N-o sa ai probleme (cel putin, nu din cauza asta).

  7. 🙂 tin sa-ti multumesc in mod deosebit. cred ca este ceea ce vroiam sa aflu. intr-adevar, intai ai dat un raspuns sintetic, dar acest post m-a satisfacut. vroiam si parerea unui barbat si iti sunt recunoscatoare.

    totusi, barbatii care ejaculeaza prematur, spre exemplu, au sanse foarte slabe sa ofere partenerelor orgasm vaginal. aici, oarecum, e necesara uneori simularea.

  8. m-am obisnuit sa-mi incep ziua cu postarile tale.ce se intampla? lipsa de inspiratie?sper ca e doar asta.
    numai bine🙂

  9. @o domnisoara: Cu placere. Practic, simularea nu e “necesara” niciodata. E adevarat ca in cazurile despre care vorbesti tu se practica uneori, dar asta nu-l ajuta pe partener (barbat) sa-si rezolve problema. Prelungeste iluzia, atata tot. Pana la urma, femeia tot se va satura.
    @anda: Am avut o stare mai ciudata zilele astea. O sa revin, oricum🙂

  10. Ca sa apelez si eu la serviciile tale trebuie neaparat sa umblu prin lumea buna a orasului si sa am multi bani?

  11. @B: Nu. Trebuie sa-mi fi recomandata de una dintre clientele actuale. Tariful se negociaza ulterior. Depinde de conceptia fiecaruia in ceea ce priveste expresia “multi bani”🙂

  12. Doamne, cate nelamuriri pe capul unora!🙂 Ce discutii de adolescenti…🙂


Leave a Reply

