Valsul miresei

Sora unei cliente mai vechi se casatoreste in acest sfarsit de saptamana. Pentru a doua oara. I s-a organizat o asa-numita “petrecere de adio” – probabil, tot pentru a doua oara. Petrecere la care am fost invitat special – desigur, contra cost.

De regula, aceste evenimente sunt o excelenta posibilitate de a castiga clientela noua – asadar am acceptat invitatia. La negocierea termenilor, am refuzat doar un singur lucru. Nu am fost de acord ca evenimentul sa fie filmat si/sau sa se faca poze. Asta a mai scazut un anumit procent din suma care am cerut-o initial, suma care a ramas totusi foarte consistenta.

“Evenimentul” s-a consumat intr-una din salile unui club din oras, inchiriata anume pentru acest lucru. Mi s-a explicat scenariul inainte sa intru in peisaj. Trebuia sa pozez in chelner si sa-i ofer viitoarei mirese penisul, alaturi de un pahar de sampanie. A fost surprinsa, dar si-a revenit relativ repede. Alcoolul consumat anterior si reactiile prietenelor sale care au facut cerc in jurul nostru au incurajat-o sa continue… adica sa-mi toarne sampanie pe falus si sa-l duca spre buze. A inceput cu limba, de la varf spre baza – primindu-l mai apoi in gura larg deschisa si strangand usor buzele, fara a atinge cu dintii. Evident – nu facea asta pentru prima data.

A trebuit apoi sa ma dezbrac incet – in timp ce ma miscam provocator in jurul ei. Cand am ramas gol s-a apropiat din nou si a inceput sa-mi maseze zona intima, tinand inca in mana paharul de sampanie. Au aparut apoi inca doi stripperi, spre deliciul doamnelor din jur care pana atunci doar privisera.

Ne-am retras intr-unul din separeuri, in timp ce prietenele ei se distrau alaturi de noii-veniti. Si-a aruncat fusta si s-a intins pe canapeaua de piele, desfacandu-si larg picioarele. I-am oferit un cunnilingus cu care – judecand dupa reactiile ei – eram convins ca tocmai imi castigasem o viitoare clienta fidela si generoasa. Ceea ce nu e rau deloc. Partida de sex care a urmat a fost la acelasi nivel. Aflata deasupra mea si miscandu-se incet in sus si in jos, mi-a spus ca pentru ea acesta e “valsul miresei, inainte de nunta”.

Cand am plecat, petrecerea inca nu se terminase. Celelalte femei se distrau in voie, in timp ce viitoarea mireasa disparuse. In bratele viitorului mire… inainte ca acesta sa intre la banuieli.

Alcoolul dezinhiba. Si asta e bine, pentru ca intr-un act sexual reusit inhibitiile nu-si au locul. Mai ales daca platesti pentru asta…

Published in: on June 4, 2009 at 9:26 pm  Comments (21)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/06/04/valsul-miresei/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 CommentsLeave a comment

  1. interesant ca si tu, si Curvette, abordati acelasi gen de povestioare cu tente erotice.Studentul/vecina care nu va cunoaste indeletnicirile, orgiile de la diverse petreceri private(ce deschisi sunt, mai nou, romanii la minte), dezvirginarea, plecarile rapide la munte etc.

    Sfatul meu: scrie mai des.Curvette si-a pierdut din cititorii exasperati sa controleze daca sunt sau nu noutati saptamani intregi.

  2. ce mi se pare ciudat in povestioarele tale – in aproape toate (n-am verificat) clientele iti fac felatie. nu pot sa inteleg de ce. poate nu sunt destul de open-minded.
    ce mi se pare foarte suspect – din povestirea de mai sus se intelege ca femeia a inceput felatia in public, si doar dupa aia v-ati retras intr-o alta camera. ciudat! mi-e greu sa cred ca e adevarat.

    in alta ordine de idei, in mai multe posturi de alte tale am vazut expresia “in opinia mea” sau alt sinonim. nu cred ca trebuie sa subliniezi ca e opinia ta. e blogul tau, scrii ce vrei. si scrii mai ales opiniile tale. plus ca repetarea acestor cuvinte fac postarile mai plictisitoare, si, din pacate, stilul tau de a scrie nu este foarte antrenant.

    si ultima chestie pe care vreau sa ti-o zic – e de admirat ca ti-ai dat silinta sa intelegi cum functioneaza corpul unei femei. poate ai putea sa scrii un post despre asta, sunt sigura ca multi barbati si femei ti-ar fi recunoscatori.

  3. ma intreb in ce masura casatoria respetiva e de convenienta sau nu. nu stiam ca se organizeaza si pt femei petreceri din astea😉
    in fine,cred ca sunt eu de moda veche,sau traiesc intr-o cu totul alta lume🙂

  4. hm, interesanta experienta, si da, intr-adevar alcoolul dezinhiba; dar nu in cantitati industriale, doar cat sa te ameteasca usor.
    toate bune si un weekend cat mai placut!
    S.

  5. @hmm, nu inteleg de ce nu ti se pare adevarat. In legatura cu felatia, sunt femei care se excita pe baza ei. Le face placere chiar sa o faca. Iar cu petrecerile de genu, nu ai fost niciodata la o petrecere care a iesit din control mai spre sfarsit? Totul e posibil.

  6. @hmm: Corina nu mi-e vecina🙂 In plus, n-as putea spune sigur daca imi cunoaste sau nu ocupatia. Si – chiar daca ar cunoaste-o – nu m-ar afecta (nu mi-e rusine cu ceea ce fac). Romanii deschisi la minte (cei la care te referi tu prin prisma postului meu) sunt de fapt romance deschise la minte, care platesc pentru distractie (oricare ar fi ea). Si – mai ales – care au o sursa generoasa de venit.
    @hmm2: Am facut ceea ce am fost platit sa fac. Daca ai fi gustat atmosfera (daca ai fi fost acolo) si mai ales daca ai fi consumat si o anumita cantitate de alcool inainte (alaturi de invitatele la petrecere) – ai fi vazut lucrurile altfel. Crede-ma. Sexul oral cu audienta reprezinta una dintre cele mai consistente dovezi de lipsa de inhibitii (lucru pe care societatea de azi nu l-ar tolera sub nici o forma). Asta – mai ales daca audienta consta din persoane apropiate. Cat despre retragerea in separeu, repet ce spuneam mai sus : am facut ceea ce am fost platit sa fac. Nu in ultimul rand – multumesc pentru sfaturi😉
    @anda: Se organizeaza. Dar nu oriunde, nu oricand si – mai ales – nu de catre oricine. In privinta casatoriei… nu ma pot pronunta. Nu cunosc detalii.
    @me_so: Ai dreptate. Multumesc – un week-end placut si tie.
    @Jules: E adevarat. De fapt – sunt femei pentru care felatia tine loc de preludiu. In plus – aceasta petrecere era oricum menita sa “iasa de sub control”.

  7. mda, interesanta experienta asta a ta🙂
    nu ai precizat – desi se poate subintelege sau pt
    evitarea timpului pierdut – le ceri analizele la zi tuturor clientelor tale (facute in urma cu 3 luni) ? daca de ex. o tipa te solicita – ii zici – ok, deal, peste 3 luni🙂

    de asemnenea, mai da si tu detalii despre pasarea paradisului – daca tipa se recasatoreste, nu mai e chiar asa tanara & frageda🙂 ce se petrece in mintea ta de tanar profesionist ? cum te mentii “focusat” :)))

  8. mama fata asta hmm chiar are dreptate. n-ai zis niciodata ca faci sex oral unei femei. esti suspect prietene. se stie ca femeia vrea asta, mai ales de la un gigolo, ca doar plateste. ti-o fi sila… le zici dinainte ca nu-ti place sa practici sexu oral sau cum faci de scapi? lol esti o mare vrajeala

  9. @o.cititoare: Folosesc prezervative, de fiecare data. Si doar cele duse de mine.
    @dd: “Se stie ca femeia vrea asta, mai ales de la un gigolo”. De unde anume se stie? Fiecare femeie reprezinta o individualitate. In alta ordine de idei, “cunnilingulus” = “sex oral facut unei femei” (asta, ca sa folosesc termenii tai). Sunt convins ca stiai asta, am vrut doar sa-ti amintesc😀 Acum ca ti-ai amintit, poti reciti postul. Spor.

  10. @patruacte: acu mi-e clar totul. si pt cunnilingulus folosesti prezervativ si ti-l pui pe limba, nu? in calitate de gigolo, mai expune-ne si din trairile tale interioare – de ex. ce senzatie ai avut la faza cu bulele de sampanie. de ce vrei sa castigi atat de multi bani? doar pt a-ti demonstra ca poti? ce-o sa faci dupa aia?

  11. @o.cititoare: “si pt cunnilingulus folosesti prezervativ si ti-l pui pe limba, nu?” – ar fi culmea, nu crezi?🙂 Daca ai plati bani grei pentru asa ceva, ti-ar conveni ca cel care iti face cunnilingulus sa-si puna un prezervativ pe limba?
    In schimb, folosesc intotdeauna prezervativul pentru contactele sexuale normale/anale.

  12. @patruacte
    :)intrebarea mea era retorica si sarcastica. nu vorbim despre mine aici. tu nu mi-ai raspuns la intrebare, ci te-ai pus in locul cuiva care plateste “bani grei pentru asa ceva”. daca doream parerea “platitoarei”, ma adresam ei/lor.

  13. @o.cititoare: Mi-am dat seama. Totusi – ti-am raspuns mai sus.

  14. “Sora unei cliente mai vechi se casatoreste in acest sfarsit de saptamana. Pentru a doua oara.”

    Pentru a doua oara in acest sfarsit de saptamana? Nebunatica :-))

  15. Acum ca citesc mai departe, iar o dai in imoral: viitoarea sotie suge penisul ospatarului necunoscut inainte de nunta, incurajata fiind de audienta. Foarte simpatic! Nu gangbang party, nimic? Mirele petrecea si el cu Curvette sau cum? De unde scoti atatea povesti cu serparie? Hilar, zau!

  16. Ah, de ce nu ai acceptat sa se si filmeze si pozeze? Pai luai si bani mai multi, si dupa nunta ii arata si ea pozele sotului, sau un filmulet ceva, ca sa vada si mirele ce distractiva e mireasa lui! Toata lumea s-ar fi veselit si te-ar fi invitat si pe viitor… Plus albumul de poze, “uite, aici e mami care i-o suge unui necunoscut la o petrecere”, adorabil!
    Noroc ca e inventata povestea, dar oricum…ai gusturi ciudate rau. Uite, daca vrei, putem compune impreuna ceva mai serios…😉

  17. What a crap!

  18. If you don’t like it.. don’t bloody read anymore!!

  19. …si au trait fericiti, pana la adanci batraneti. Ce naiba, sa fie cu happy ending, in ton cu povestea! :-))

  20. Deci fetelor naive care va mirati pe aici, reteta distractiei este clara: va luati prietenele de mana si i-o sugeti cuiva oarecare, cu audienta! Astfel, prietenele voastre vor intelege ca sunteti dezinhibate si de caterinca si va vor aprecia mai mult!

  21. I like it bai Jules. Ma rostogolesc pe jos de ras, cum sa nu imi placa? Mai, dar tu de unde ai aparut, in calitate de avocatul diavolului? :-)) Vad ca dai explicatii hilare la intrebarile cititorilor, n-oi fi sosia lui patruacte?


Leave a Reply

