O intrebare

Starnit fiind de unele dintre comentariile postului anterior, as dori sa adresez o intrebare celor care il citesc pe acesta. Si anume – ati facut sau vi s-a facut vreodata sex oral?

Daca raspunsul este da si doriti sa dati detalii suplimentare – va aflati in deplina siguranta, la adapostul anonimatului (ca si mine).
Multumesc.

P.S.: Daca va incumentati sa raspundeti si sexul nu se poate deduce din nickname-ul folosit, sunteti rugati/rugate sa-l mentionati🙂

Cunnilingulus
Published in: on June 5, 2009 at 8:14 pm  Comments (31)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/06/05/o-intrebare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

31 CommentsLeave a comment

  1. Mi s-a facut si-mi place….si am incercat sa fac cateva secunde dar n-am putut, nu-mi place si n-o sa fac mai mult vreodata.Pur si simplu, daca nu-mi place nu ma obliga nimeni…
    Sunt fata…

  2. ‘aide, mai, ce te-a apucat cu intrebarea asta?! Da, am facut…si imi place. Initial, a fost o curiozitate, pentru ca apoi sa faca parte din asa-numitul preludiu. Sau o fac pur si simplu, fara a fi urmat de un contact sexual propriu zis. Cu mentiunea ca asta se intampla doar in cazul unei relatii stabile, cu un singur partener🙂 Inutil sa adaug ca imi place sa mi se faca, nu-i asa?

  3. da, mi s-a facut si am facut.Recunosc, la inceput eram reticenta si nu concepeam ideea. Dar acum practic face parte din preludiu.

  4. Intrebare interesanta. Si raspunsurile primite si mai intersante.
    Sexul oral face parte integranta din preludiu sexual. Nu am facut niciodata sex fara sa facem sex oral unul altuia. Cei care din diverse motive nu accepta ideea pierd mare parte din magia sexului, iar daca nu accepta sa faca si sex oral cu partenerul/partenera inseamna ca nu exista suficienta dragoste.
    Eu unul, nu as accepta sa am o partenera care sa refuze ideea in mod exclusiv.

  5. da, mi s-a facut, nu mi-a placut. mult.
    da, am facut partenerului, nu mi-a placut. absolut deloc.

    sunt o egoista mica si nenorocita.

  6. pardon, am gresit cu primul “nu”😀

  7. Mi sa facut si imi place sa fac😛

  8. hm, mi s-a facut si am facut; sexul oral inca este un subiect tabu pt multi; ma intreb, la o discutie care participa 10-15 cunostinte/ amici/ prieteni sunt curioasa cati ar recunoaste ca fac sau ca li s-a facut…
    S.

  9. 🙂 Am facut si mi s-a facut. Mi se pare ceva normal ca orice partida de sex sa cuprinda si sex oral, si nu neaparat numai in timpul preludiului. Observ cu surprindere ca exista femei care zic ca nu au facut niciodata, lucru pe care eu unul nu l-am intalnit…Se pare ca procentul de 100% pe care il credeam la femei este eronat.
    @me_so: de ce esti curios(a) cati ar recunoaste si nu cati fac? Cum ziceai si tu inca este un subiect tabu si cred ca procentul nu ar sari de 80% la femei si 50% la barbati…insa important este nu procentul celor care recunosc, ci a celor care o fac.

  10. @cinneva: curioasa. cati o fac sunt destui, cred; insa cei ce nu recunosc sunt multi.

  11. Am facut si mi s’a facut. Daca sunt intrebata raspund cu “DA”…tare si raspicat.Imi place oricare din ipostazele astea doua…as putea sa spun ca imi place poate putin mai mult sa fac, pentru ca imi da senzatia de putere…in schimb cand mi se face..ma simt vulnerabila(placute amandoua senzatiile🙂 ).

  12. Nu si nu. Poate o sa incerc vreodata, dar nu le vad avantajele.

  13. Cata vehementa:), nu pot sa cred. Cred ca trebuia sa precizam si ce varsta avem, chiar sunt curios. Incep eu. M-29 ani

  14. @ciresica.. as zice doar “your loss”. Si buna idee cinneva. F-20

  15. F-21(“maine…poimaine” 22)

  16. @Angy: atunci pt “maine…poimaine” un La multi ani:)

    • Multumesc!!🙂

  17. Corect. Uitasem…22

  18. 19 :d

  19. F 22

  20. Hello, hello!!! Este 2009, si gazda blogului se inroseste toata de rusine sa aduca subiectul sex oral?! Va multumesc, draga compatrioti, ca ati ramas in urma atunci cand eu am luat avionul catre tarile calde.

    Traiasca sexul oral both ways!! M-am infruptat si din (of, cum sa spun sa nu va jignesc sensibilitatea delicata) pussy, si din cock; obviously, pussy are un gust mult mai bun. Nevertheless, nu pot spune ca mi-au fost ..adorate? ambele organe, pentru ca nu le am pe amandoua, damn!

    Cheers!

  21. da,la ambele intrebari.mi se pare o chestie normala🙂
    cu varsta,sunt mai baba mult decat voi! pot sa fiu scuzata ?😉

  22. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.
    @RackStar: Nu se inroseste nimeni, crede-ma.
    @Angy: La multi ani😉
    @Anda: Haide, spune-ne🙂

  23. hai sa zicem ca am spre dublul multora dintre cei/cele de sus :))
    cred ca poti linistit sa ma pui decan de varsta😉

  24. @Anda: nu conteaza varsta…poti fi si de 3…4 ori mai in varsta …cine stie, poate ne dezvalui din experientele tale acumulate de-a lungul vremii🙂

  25. Normal ca conteza varsta. Pana pe la 22 de ani mi se parea dezgustator, acum (la 30)incerc sa-mi amintesc de ce si nu reusesc:)F

  26. Da, mi s-a facut si imi place ca preludiu, dar nu am reusit sa ajung niciodata la orgasm fara penetrare.
    Da, am facut si imi place la nebunie.

  27. Desigur, e suficient sa vin cu ea scoasa si cu o cupa de sampanie in mana, ca apoi se face coada de amatoarele innebunite dupa sex oral, se face ca un fel de trenulet, le pun sa faca si valuri-valuri, ca o omida uriasa. Asa se intampla la fiecare petrecere, sunt o gramada de femei dezinhibate gata sa imi faca un sex oral sub ochii intelegatori si amuzati ai prietenilor si partenerilor lor!
    O data, am incercat sa merg la toaleta si mi-am scos-o mai devreme – mare greseala, ca nu am mai reusit sa inaintez, caci am fost interceptat imediat!😀

  28. @B, cum poti sa spui asa ceva? Pai cum ramane cu dezinhibitia in fata audientei, n-ai invatat nimic de aici?

  29. @A: Mai A, pai se vede ca nu ai implinit inca 20 de ani, ca ai vazut la ce nebunii visa fata aia virgina de acum cateva posturi? Mai asteapta un pic sa faci 20 (sper ca esti inca virgina!) si apoi sa vezi ce scenarii erotice o sa realizezi! In caz contrar, inseamna ca faci parte din cealalta categorie de femei (cea reala, cum am poreclit-o eu), in care cazuri de-astea sunt posibile!
    Si sa stii ca te-ai lins pe bot sa il intalnesti pe patruacte, asta sa fie clar!😉

  30. @me_so: Cum adica, cati ar recunoaste? Pai acele cunostinte / amici / prieteni fac sex oral cu necunoscuti de fata unii cu altii, adica cu audienta! Astfel, se evita si jena de a fi nevoit sa recunosti!


Leave a Reply

