Un sfat

As dori sa va cer un sfat. Voua – celor care vizitati (dintr-un motiv sau altul) acest blog.

As dori sa stiu ce anume ati face daca ati fi in locul meu si “fosta” (cea despre care povesteam aici) ar reveni brusc in viata voastra. Singura, zambitoare si cu aparente (si declarate) adanci regrete pentru tot ce s-a intamplat atunci, demult…

Va multumesc anticipat.

Cu stima,
PatruActe

Published in: on June 9, 2009 at 9:19 pm  Comments (18)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/06/09/un-sfat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 CommentsLeave a comment

  1. Adio si n-am cuvinte – asta pentru ca ai intrebat ce as face ‘eu’. Ce ai face tu, ramane la latitudinea ta.

    Dar eu, clar si limpede, oricare ar fi fost motivul despartirii, odata despartita de cineva, nu ma mai intorc la ce a fost odata. Mi-am permis uneori aventuri, dar in linia aventurilor, mai conteaza daca sunt cu persoane din trecut sau din prezentul atat de momentan? Aventurile tot momente raman, indiferent cu cine. Nu de fiecare data cand m-am despartit a fost amiabil, nici de fiecare data nu eram deja “out of love”, dar oricum nu m-as fi intors. Si asta in conditiile in care nu am fost inselata niciodata – ca de asta ar fi fost situatia, nici cu spatele nu-l/n-o mai priveam.

  2. in mod normal, nu. daca vrei sa-i platesti cu aceeasi moneda, da.
    faza e ca ea e singura acum, n-a mers cu celalalt, cine stie din ce motive, si si-a dat seama ce a pierdut.
    daca o primesti inapoi, se poate repeta scenariul – se indragosteste de altcineva, si stie ca tu o vei primi oricand inapoi.
    she takes you for granted, and you’re her fall-back plan.

  3. nu. a renuntat o data la relatia voastra de ce nu ar face-o si a doua oara?este o zicala: dca fugi dupa 2 iepuri nu prinzi niciunul…cam asa sta treaba si in cazul ei.

  4. ai evoluat si tu si ea. o relatie cum a fost “inainte sa” nu se mai poate! se poate ceva diferit,iar tu vei avea in fata cioburile sparte si lipite…nu mai visa,mergi inainte,fie ca-ti mentii preocuparea actuala,fie ca vei face altceva.cred in a2a sansa,dar din experienta stiu ca merge doar in filme🙂
    succes, iti sunt alaturi indiferent ce hotarare iei!

  5. 1. iti vezi de drum, nu mai sunteti acelasi persoane, incredere nu mai exista plus ca exista posibilitatea ca ea sa vada ca ii mearga si oricand poate sa se “indragosteasca” de altul…stiind ca tu esti acolo pentru ea
    2. va impacati si dupa aceea ii platesti cu aceeasi moneda, facand-o sa sufere
    3. va impacati si toate o sa fie faine, dar asta de obicei merge numai in filme

  6. Nu m-as impaca. Mai ales ca ai tinut la ea, te-ar face doar sa suferi. Ai putea sa te “joci” cu sentimentele ei, dar ai putea cadea chiar tu in propria capcana.

    Accept-o doar ca o amica. Ar suferi mai mult asa. Stii ca mai mult decat ura, doare indiferenta cu care esti tratat/a😉

  7. Cred ca acolo unde ai scuipat nu mai poti calca sub nicio forma. Pentru ca totul e altfel, lumea nu sta in loc nici pentru ea, nici pentru tine. Mai ales ca, sub o forma sau alta ea te-a adus aici. So, nu, nu m-as impaca, probabil ca prietenie ar fi tot ce as putea sa ii ofer. Si nu cred ca te-ai chinui sa n-o iubesti, pur si simplu asta vine de la sine, n-ai mai avea cum sa o iubesti.

    Iar treaba cu platitul cu aceeasi moneda mi se pare un truc ieftin din filmele americane. In viata reala nu exista asa ceva, e inutil, nu are nicio finalitate. Nici tu nu ai vindecat si razbunat si nici ea invinsa.

    Sa auzim de bine!

  8. Ce as face in locul tau…
    In primul rand as lua-o de manutza si as duce-o in locul ei preferat, unde am avea cele mai multe amintiri impreuna… si as incepe cu povesti despre ce bine era cand eram impreuna aici si cum bla bla bla si alte bla bla bla-uri din astea emotionale… si dupa ce fata draga ar incepe sa viseze la cai verzi pe pereti i-as spune frumos k acuma nu mai am timp de lucruri frumoase moka, si ca pt toate clipele minunate pe care eu le ofer femeilor sunt recompensat…🙂 si ca ea a fost singura care a primit toul neconditionat🙂 …
    Dupa tot spiciul meu …. i-as zambi si as lasa-o cu okii-n soare🙂 daca ar intelege ceva din tot bla bla-ul meu minunat si daca nu… e proasta🙂

    Oricum nu mai merita sa-ti bati capul cu asta… e TRECUT, si tu ar trebui sa pivesti spre viitor🙂 de ex, Corina … ce mai face?

  9. Eu,de exemplu, nu cred ca as putea sa fac ce a spus Mik mai sus(ai nevoie de ceva sange rece😛 ), insa cu siguranta nu as mai incerca inca o data. Consider ca odata incheiata o relatie, si mai ales in felul in care ea a ales sa o incheie, nu mai are rost sa te intorci in trecut. Da, poate te gandesti si spui:”acum poate suntem amandoi mai maturi, ea si-a dat seama ca a gresit si e dispusa sa imi demonstreze ca tot ce aveam atunci este real si poate tine pana la adanci batraneti”, dar hai sa fim seriosi! Crezi ca nu vei avea dubii? Vei mai putea avea incredere deplina in ea?
    Acum gandeste-te bine…”ar trebui sa privesti spre viitor”.🙂

  10. Draga Angy,
    Nu trebuie sa ai sange rece, trebuie doar sa deskizii okisorii fetei care se pare ca inca traieste in basme si crede k printul o va primi inapoi dupa ce ea de buna voie o fugit cu balaurul…😀

    Asta o zic din propria experienta k si eu am patit-o o singura data si mi-a fost invatatura de mine🙂 ….

    Sti cum zice zicala aia ,, nu lasa pasarea din mana pt cea de pe gard” :)) ….

  11. in primul rand mi se pare incredibil de trist si intr-un anume fel o cruzime ca s-a intors (daca asta e motivul pentru care ne intrebi ce am face) ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

    apoi, nu cred ca poti uita faptul ca plecarea ei te-a schimbat; acum tu esti un altul.
    Dar poti reveni, you can restructure yourself the way you were.
    si in cele din urma: merita? Cu riscul de a cadea in patetism:
    Iubesti pe cineva care nu ti-a meritat dragostea, iar asta e cel mai dureros.
    Te vindeci dupa mult timp, niciodata total, pentru ca ramane un gust al tradarii.
    Si persoana la care ai tinut s-a schimbat e insasi in gandul tau, nu mai este cea pe care o credeai, cea in care ti-ai pus increderea si multe sperante.

    iubesti o imagine goala, cu defecte, si Ea nu se va mai inalta la ceea ce a fost. Indoiala si-a facut loc si a fisurat o imagine.
    But it’s up to your will, if you want to be exposed or if you want to impose.
    We can never judge, nor give pieces of advice when it comes to feelings.

  12. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Se pare ca voi avea ocazia sa “experimentez” chiar in seara asta…

  13. cu intarziere imi dau si eu cu parerea, daca se mai poate:)
    sub nicio forma, daca as fi in locul tau, nu i-as mai da nicio sansa; a dat dovada ca poate sa minta, si inca foarte bine, mult timp.. acum te intreb eu pe tine, ai mai putea avea incredere in asa o persoana?!
    S.

  14. @Mik:🙂 Spuneam ca ar trebui sa ai putin sange rece pentru ca atunci cand as incepe sa-mi/sa-i amintesc de cat de bine era inainte, atunci cand incerc sa o emotionez pe ea, sa o fac sa viseze, probabil as incepe si eu sa visez(nu uita unde a fost foc ramane cenusa…si e usor sa cazi din nou in capcana), dar poate doar mie mi s-ar intampla, poate sunt eu mai slaba.
    @patruacte: asteptam vesti🙂

  15. sunt convinsa ca te-ai intors chiar pt o seara in trecut. trebuia sa vezi cum e si sa speri ca se mai poate innoda la loc. sper ca a meritat🙂

  16. Noi am primi-o inapoi ca niste papagali care suntem, dar tu sper ca i-ai tras un sut in cur si ca i-ai aratat poze explicite cu tine si cu Corina ca sa innebuneasca de ciuda! :-))

  17. Ce de oameni rai pe-aici!😀 Nu numai ca n-ar primi-o inapoi, dar ar vrea sa se si razbune intr-un mod mai mult sau mai putin sadic! Ia sa va fie rusine! Cata lipsa de incredere, ca nu ar merge, ca nu ati putea fi nici prieteni s.a.m.d.! Si opiniile astea transante, vin mai ales de la fete! Va multumim ca ne aratati cum ar trebui sa ne purtam cu voi!😉 Ce femei sensibile avem pe acest blog! Sunt induiosat!

  18. Daca nu e tardiv raspunsul, cam asta cred ca ai putea face: nimic…


Leave a Reply

