Va multumesc

Va multumesc tuturor pentru comentariile postului anterior.

Am luat intr-adevar o decizie si m-am tinut de ea pana la capat. N-am dat inapoi. Acum, traiesc inca sub efectul deciziei respective. Sper ca acest moment sa ma tina cat mai mult.

Cu stima,
PatruActe

Published in: on June 11, 2009 at 11:08 pm  Comments (11)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/06/11/va-multumesc/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 CommentsLeave a comment

  1. Pai si nu ne povestesti cum s-a desfasurat intalnirea,ce a determinat-o sa se intoarca la tine?

  2. alege care varianta vrei,dar nu-ti da linistea si locul in care ai ajuns acum prea usor! experientele din care nu invatam nimic,le repetam. hai,sa fii fericit!

  3. Hope that everything is ok .🙂

  4. So, V-ati impacat sau nu?

  5. Mi-e mila de situatie…de tine. In sensul ca I feel a sort of compassion…
    Oricum, ai grija, si daca se poate, gandeste cu intelepciune.

  6. O sa revin cu detalii. Momentan, I’m still living the dream…

  7. hm, ai grija sa nu te trezesti prea brusc din “your dream”..
    S.

  8. mor de curiozitate /:)

  9. Nu-mi spune ca te-ai impacat cu ea….gizz

  10. @hmm: eu asa cred… cel putin macar pt a retrai “unele” momente alaturi de ea…

  11. in felul acesta nu o sa reuseasca niciodata sa treaca peste…


Leave a Reply

