Povestea ultimelor zile – o curiozitate

Parerile exprimate in comentariile postului anterior sunt impartite. Asa cum am mai spus – suntem oameni si gandim in moduri diferite. As avea totusi o curiozitate. Pentru cei/cele care vor, desigur.

Imaginati-va in locul meu, in noaptea despre care povesteam in postul cu pricina. Cu tot ce implica asta (ceea ce s-a intamplat in trecut, contextul actual, etc). Intrebarea e simpla : voi ce-ati fi facut?

Din nou – va multumesc anticipat.

Cu stima,
PatruActe

Published in: on June 16, 2009 at 9:06 pm  Comments (19)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/06/16/povestea-ultimelor-zile-o-curiozitate/trackback/

RSS feed for comments on this post.

19 CommentsLeave a comment

  1. Ce mai conteaza ce as fi facut? Timpul e trecut. Ti-am zis in alt post oricum. Indiferenta ar fi durut-o mai tare, parerea mea.

    Apropo, cum de iti scrii posturile noaptea? Nu esti la “serviciu” ?

  2. @Ciresica: In general – eu “lucrez” mai mult ziua (cu unele mici exceptii). Pur si simplu, ziua sunt solicitat mai mult. Dupa-masa, mai ales. Explicatia pe care am gasit-o e ca pentru o femeie care plateste pentru sex e mai usor sa gaseasca o scuza pentru dupa-masa decat pentru noaptea tarziu (ma refer la o scuza pentru a lipsi de acasa).

  3. Ar fi culmea sa facem acum pe lupii moralisti….dar totusi… daca lucrurile stau asa cum zici tu… nu ai facut altceva decat sa demonstrezi ca omul e un simplu animal…. Nu ai facut altceva decat sa te cobori mult mai jos decat ea…si zic eu ca nu se merita. Daca esti un om care are cat de cat principii in viata….ar trebui sa stii bine asta…. Parerea mea e ca ai fost “marsav” …. Ceea ce ai facut tu….iti spun sincer ca nu as face nici celui mai aprig dusman al meu….Dar asa cum ai zis chiar tu…..fiecare om gandeste diferit! Pacat ….totusi! Pacat de tine si de faptul ca te-ai coborat la un asemenea nivel!

  4. Ca tot veni vorba de jobul tau, poti sa imi spui te rog cam ce tarife ai, cum poti fi contactat si alte detalii de genul asta. Cine stie, daca in realitate esti ceea ce spui pe blog, poate ti se imbogateste clientela.

  5. Prietenul meu are o vorba: nu te gandi la trecut, nu visa la viitor, ci traieste-ti prezentul. Este normal sa te gandesti la ceea ce ai facut, dar oare merita? Adica merita sa stai cu tristetea asta? I-ai platit-o cu aceeasi moneda..GET OVER IT!Asemenea femei nu merita…si din cauza lor sufera cele care merita. Ia-o pe Corina si plimbati-va, faceti-va de cap, poate numai asa o sa reusesti sa o uiti pe individa….

  6. Mie personal mi se pare just ceea ce ai facut mai apoi impreuna cu, Corina (scuzati cacofonia). Despre tipa, nu cred ca are vreo importanta ce i-ai facut ei, probabil puteai sa-i faci absolut orice, pentru ca asta merita. In momentul in care in trecut cineva te umileste si te distruge cred ca merita si mai rau. In rest, incearca pur si simplu sa o uiti, sa uiti ca exista sau ca a existat vreodata si concentreaza-te asupra viitorului!

  7. nu razbunarea e calea de a-ti gasi linistea. pt ca mi-ai cerut parerea:nu as fi primit-o in casa de la inceput. sunt convinsa ca adanc in sufletul tau, regreti ceea ce ai facut acum.gestul nu te reprezinta,tu nu esti asa!nu ca nu merita,nu-i tin partea. doar ca viata inapoi nu ti-o mai poti recupera si orice intoarcere iti va face rau,razbunare,sau altceva.
    sa nu spui ca doar tu ai trecut prin asa ceva…ai fi surprins!
    hai sa auzim numai de bineπŸ™‚

  8. Urmaresc blogul de ceva vreme, dar e prima data cand comentez.

    Eu nu as fi ajuns intr-o situatie ca cea descrisa de tine. Nu stiu cat de reala e povestea sau nu, cred ca nu asta e important acum.

    Fiecare om se ghideaza dupa niste principii, are niste valori pe care le respecta. Nu m-as fi coborat la un asemenea nivel indiferent cat de tare mi-ar fi fost ranit orgoliul – despre asta e vorba aici, orgoliul masculin ranit si razbunarea “cumplita” a masculului.
    Orice ti-a facut, oricat de tare te-ar fi ranit candva, nu lovesti un om la pamant. A fost un act josnic si las. Daca vroiai sa o ajuti, trebuia sa-i lasi ceva bani, daca nu, sa o refuzi de la inceput.

    Am observat pe parcurs ca ai acuzat-o pe ea pt ceea ce ai ajuns, nu mi pare nici asta normal si corect. De fapt, tu ai luat fiecare decizie si fiecare pas a fost gandit atent, calculat cu precizie. A fost alegerea ta, nu a ei – si trebuie sa-ti asumi toate chestiile facute. La fel si decizia de a-i face ce i-ai facut. Nu inteleg de ce acum despicam firul in patru – e bine, nu e bine, e corect, nu e corect. Nu inteleg de ce cauti fie aprobare si sustinere, fie reprosuri. Fiecare decide pentru el, iar analizele ulterioare ale unor straini nu cred ca au prea mult sens.

    Deci.. de ce a aparut intrebarea “ce am fi facut?” ? Pentru noi e usor acum sa dam cu pietre si sa judecam, mai ales ca nu am fost in acea situatie. Asa cum nici tu nu ai fost in situatia ei si nu stii ce era in sufletul ei..

  9. Nu ma intereseaza f mult daca este sau nu adevarat, insa pot sa spun ca ceea ce ai facut este cel putin josnic. Indiferent ce ti-a facut ea, cat te-a facut sa suferi, nu ai nici o scuza pentru comportamentul tau. In primul rand nu pot sa cred ca ai iubit-o asa de mult precum zici tu( fii sigur ca nu ai putea sa ranesti pe cineva pe care ai iubit, cu atat mai mult sa te comporti cum te-ai comportat), iar in al doilea rand aveai multe alte solutii. Nu cred ca ranind-o in felul asta te-ai simtit mai bine sau te-ai vindecat, asa ca….care a fost rostul? Inchei spunand ca cineva care se poate comporta in felul asta trebuie sa fie de o rautate iesita de comun. Si cum zicea si Diana mai sus, daca vrei sa cauti un vinovat pentru ce s-a intamplat cauta in primul rand in gradina proprie. O zi faina iti doresc

  10. Nu as fi dat-o afara in felul tau.
    nu as fi tratat-o cu cruzime, ci cu indiferenta.
    Poate cum au spus ceilalti, as fi refuzat-o.
    Mi se pare condamnabil modul in care ai actionat, sunt si alte cai. Uf, in fine, who am I to judge?
    It’s a pity, that’s what I can say.

  11. din perspectiva pamanteasca, ai actionat la fix.
    din cea spirituala, dezastruos ! o sa vezi ce o sa ti se intample ……πŸ˜€

    intrebarea – eu ce-as fi facut in locul tau ? – pur si simplu habar n-am si orice raspuns vei primi e subiectiv si irelevant. fiecare trece printr-o situatie in functie de propriul sistem de valori. teoretic, am raspuns la inceputul mesajului. practic, daca nu am trecut prin asa ceva, nu am cum sa raspund.

  12. Nu stiu cum as fi actionat eu in locul tau, dar din cate am vazut, fata asta a stat cu tine cat nu a gasit pe nimeni mai bun. Te-a folosit, si cand a crezut ca a gasit persoana potrivita, te-a aruncat la gunoi. Iar acum a venit cu coada intre picioare fiindca nimeni nu o mai vrea ,deoarece tu esti singurul care i-ai dat atentie. Deci, tot despre binele ei este vorba, nu despre al tau. Macar daca te-ar fi prevenit dinainte ca nu avea de gand sa mai continue, dar sa aiba o relatie cu altul, pe cand tu aveai de gand sa o ceri in casatorie si mai vrea si inapoi, ESTE PATETIC. Deci, nu.
    Nu cred ca era cazul sa actionezi asa. Eu, in momentul ala, as fi trimis-o direct la plimbare. Putina sensibilitate totusi, nu sti ce va urma.

  13. Bai hai sa fim seriosi. Niciunul din noi nu a trecut prin ce a trecut el [fie ca e, fie ca nu e o poveste adevarata]. Ne dam cu presupusul, dar sunt sigura ca nimeni nu ar fi reactionat asa cum spune acum. Una este sa iti dai cu parerea si alta e sa fii tu cel/cea implicat/a in poveste. Bag mana in foc ca toti reactionam total diferit de ceea ce spunem…este normal…intai gandim irational si apoi la rece.

  14. in the heat of the moment, probabil as fi reactionat cum ai reactionat tu. probabil n-as fi avut puterea s-o umilesc la fel de tare, dand-o afara in pielea goala si plina de sperma… dar nu stiu. la furie, orice e posibil.
    daca ai pus la cale toata chestia asta, esti diabolic (putin probabil, pentru ca, dupa cum ai povestit, ea a venit peste tine pe canapea. si astfel, ea ti-a oferit ocazia sa o umilesti)

    daca intre-adevar familia ei si toti prietenii i-au intors spatele, si tu ai fost ultimul om de pe lumea asta caruia i-a cerut ajutor, in locul tau, m-as ruga la Doamne-Doamne (no pun intended) sa nu aud peste cateva zile ca s-a sinucis. nu pot sa imi formez o parere despre ea, pentru ca nu o cunosc decat din putinele crampeie pe care le-ai scris tu aici, dar sper ca se iubeste pe sine prea mult ca sa recurga la suicid. desi, in starea mentala in care se afla, probabilitatea creste putin.

    sunt de acord cu Diana, la partea ca fiecare dintre noi isi alege calea in viata. si nimeni nu e vinovat de deciziile noastre, in afara de noi. din pacate, in real life, nu exista “undo” button (si cat l-am cautat!!!πŸ™‚.
    (putin mai pe larg – in fiecare zi, mii de barbati/femei afla ca sunt inselati sau sunt parasiti de partener. si nu s-a umplut lumea de gigolo si prostituate. asta a fost reactia ta. in locul tau, as da vina pe femeia aia care ti-a lasat 300 de euro dupa o noapte de sex, si ti-a aratat cat e de usor sa faci bani din sex.)

    sfatul meu – ia acele decizii care te fac sa dormi linistit. daca ceea ce i-ai facut ‘ei’ nu te lasa sa dormi, din pacate, nu a fost o decizie buna. daca insa dormi linistit, nu-ti mai face probleme, si nu mai cauta intelegerea/aprobarea celorlalti. n-o s-o ai niciodata 100%. am incercat euπŸ™‚.

  15. Cand ma cautat pentru prima data dupa ce ne-am desparti(dintr-un motiv asemanator, doar ca noi nu ne mutasem impreuna inca) pur si simplu nu am raspuns la telefon…. a doua oara cand ma cautat, dupa mai bine de o luna, am raspuns foarte vesela si am acceptat sa ne vedem. Am purtat inelul care mi-l oferise el sa vad ce reactie are. A balmajit ceva cum ca ii pare rau pentru ce a facut, ca se simte foarte nasol acum si ca ii lipsesc. Eu i-am spus ca si mie imi pare rau dar sa nu traiasca cu impresia ca il voi ierta vreodata pentru ce a facut, ca mi-am refacut viata facuta praf de el, ca ma intalnesc cu altcineva si ca nu vreau sa-l mai vad niciodata. A ramas blocat pentru ca stia ca il iubisem foarte mult. Inca ma cauta dar eu in continuare nu ii raspund la telefon. Poate asta ar fi trebuit sa faci si tu.

  16. Probabil ca as fi respins-o. Atata tot… Intr-un raspuns de-al tau la postul anterior, ai sugerat ca venise la tine doar din interes. Daca ai fost sigur de asta, atunci poate ca ai avut dreptate sa procedezi asa; daca totusi nu venise (doar) din interes – caci nu prea ar avea sens astfel – atunci ai cam gresit (ai exagerat cu pedeapsa). Asta e adevarata intrebare. Si doar tu poti raspunde si cunoaste intentiile ei de atunci.

  17. @hmm2: bine zis

  18. @darkangel: Nu sunt de acord cu concluziile tale (tipic femeiesti). Celor carora le place sa excluda posibilitatea unei a doua sanse, nu o merita ei insisi.

  19. @balamuk: tu ai fi dat o a doua sansa unui barbat care te-a inselat si urma sa aiba un copil? cu alta femeie?


Leave a Reply

