Intrebarea de luni

Doream de multa vreme sa va mai adresez o intrebare – voua, celor care mai intrati pe-aici din cand in cand. Si anume : cum arata PatruActe?

Din motive obiective (strict legate de dorinta mea de a ramane in anonimat) – nu am dat nici un detaliu legat de infatisarea mea. Sunt curios insa ce credeti voi.

Din nou – va multumesc anticipat.

Cu stima,
PatruActe

Published in: on June 22, 2009 at 5:33 pm  Comments (27)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/06/22/intrebarea-de-luni/trackback/

RSS feed for comments on this post.

27 CommentsLeave a comment

  1. Cred ca esti un pusti brunet:))) average look. In nici un caz nu mi te imaginez ca fiind un plaboy. Banuiesc ca stii ca cei din “breasla” noastra nu ies in evidenta cu nimic care sa “tradeze” meseria pe care o practicam. Banuiesc ca mergi mult si la sala si cheltui multi bani pe lenjerie intima:)))

  2. hm, cred ca destul de inalt, 1,80 cred; caprui inchis, brunet?! ten masliniu?! zic si eu…
    numai sa nu intrebi si zodia ca ne dai gata :))
    hai, o seara frumoasa!
    S.

  3. Cand citesc povestirile tale am impresia ca totul s-a intamplat candva demult..De ce ne intrebi cum arati? Nu este mai bine ca fiecare sa isi foloseasca imagineatia? Eu cred ca esti un barbat trecut de 30 de ani foarte trist si singur.

  4. Mai bine te intrebam noi;bine, eu chiar ma intrebam cum arati, n-am avut curajul sa intreb, plus ca in lumea bloggingului, conteaza cel mai mult ceea ce spui, imaginea e mai pala.
    Mi te inchipui inalt, peste 1,80, brunet (exclusiv brunet), cu trasaturi ferme, interesante si un overall look putin macho, just a tinge. Ceea ce ar inseamna ca esti puternic, vigurous- like. Si nu average look
    Pchii- poate albastri sau verzi, tenul putin masliniu.
    So, do tell us🙂

  5. :)) Eu cred ca esti brunet, ochi negri.. Cam 1.85, cu trupul apetisant lucrat la sala. Tenul putin masliniu iar parul e putin ondulat. Si cred ca arati putin diferit de altii, in sensul ca nu ai o figura comuna. Si cand spun asta nu ma refer ca ai arata ca un gigolo din filme ci pur si simplu cred ca esti diferit de altii, ca personalitate si asta se rasfrange si asupra chipului.

    Numai bine, spor si o saptamana superba!

  6. Ah, asta voiam eu sa te intreb…pe bune!

  7. brunet, ochi caprui, buze carnoase, degete lungi- ca de pianist…inalt.genul de persoana a carei frmusete nu ai sti sa o explici

  8. desi tind si eu sa zic brunet(pt ca persoana misterioasa=par brunet) presupun ca nu e asa pentru ca sunt prea putine persoane cu par brunet.
    Asadar: saten cu parul tuns mai scurt pe lateral si cu o marime mai mult in rest, ochii caprui poate cu putina tenta de verde vara,nu mai inalt de 1.80,sigur ai oasele grele si degetele noduroase,maini ingrijite,probabil pana acum vreo 5-6 ani aveai ceva burtica,dar acum incerci sa te mentii,nu esti un pachet de muschi,ai o figura prietenoasa doar cand zambesti.
    In principiu as zice ca esti un tip destul de comun,poate putin obsedat de curatenie si de detalii.
    Chestiile astea se potrivesc daca esti cine sustii ca esti.
    Daca bei cafea,probabil ca preferi scurta cu lapte.
    Hai ca deja m-am intins prea mult.
    O seara placuta

  9. da de ce ne intrebi?

  10. deci doar ca sa fac nota discordanta :blond,tuns periuta,ochi albastri,inalt si normal dezvoltat,dar evident fara burta🙂 si neaparat maini de pianist😉

  11. interesant!
    Se pare ca majoritatea (daca nu toate) cititoarelor care au comentat pana acum spun ca esti inalt si brunet. Ochii de cele mai multe ori verzi sau albastri…si mai avem o varianta cu par ondulat.
    SA fie oare asta ideealul masculin al femeilor (cel putin ca aspect fizic)?

    Evident, zic eu, toate doamnele si domnisoarele te-au descris cum ar vrea ele sa fi si nu cum cred ele cu adevarat ca esti inrealitate. De fapt nici nu cred ca s-a obosit cineva sa se gandeasca cum arati. Toata lumea a trecut la imaginat :))

  12. @ommato: eu una nu l-am descris asa cum il vreau eu; pur si simplu asa mi-a venit… insa recunosc-ca mereu cand trebuie sa ma gandesc cum arata cineva/ceva o dau in bara rau de tot, deci : ))…

  13. La fel ca patru foi de pasaport.

  14. De unde sa stim noi cum arati? Pai daca nu ai dat niciun detaliu? Hmmm, ia stai sa imi consult globul de cristal…

  15. Cred ca imaginatia fuge catre un ideal masculin. E normal, ne gandim ca e vorba despre un tip platit pentru sex. Deci cum sa ne imaginam o persoana normala, care nu iese in evidenta, in locul unui sex simbol?

    Cred ca esti un tip care se stie face placut si stie sa puna in valoare calitatile pe care le are. Cred ca ai grija de tine si de trupul tau (dovada, faci jogging). Esti un tip ingrijit. Unghiile taiate atent, sprancenele pensate, cel mai probabil epilat. Ai grija la igiena ta, esti curat. Pantofii sunt ingrijiti si curatati. Cu toate astea, esti genul de bad-boy, care incita, si trezesti astfel sentimente contradictorii. Cred ca acestea sunt micile detalii care te diferenteaza..

    Am impresia ca nu fumezi, desi probabil o faceai inainte (mirosul neplacut ti-ar alunga unele cliente).

    Era o vreme cand raspundeai la comentarii, cand cei care treceau pe aici simteau ca e un dialog intre voi. De ce s-a schimbat asta?

  16. Vrem adevarul pe care, cu siguranta, nu-l vom afla niciodata.😐

  17. Ce e interesant e ca daca as lua cate putin din unele descrieri de aici si as forma o singura imagine – ar fi ca si cand m-as privi in oglinda🙂 (cu mici retusuri).

    @Diana : Voi reveni cu raspunsurile la comentarii. Am fost putin “dat peste cap” in ultimul timp, atata tot. Din motive pe care le-am descris in posturile anterioare.

  18. @T: Depinde la care adevar te referi.

  19. la cel cu privire la aspectul tau fizic

  20. Am inteles ca ai fost putin bulversat de evenimentele care au avut loc. Imi pare rau ca nu te-am putut intelege.

    @Ciresica: Cred ca sunt lucruri mai importante decat aspectul fizic care trebuie lamurite.

    @PatruActe: Mi-ar placea sa vad un portret moral, facut de tine. Cu ajutorul lui si cu cele scrise aici, mi-as da seama de anumite chestii si mi-as raspunde la unele nelamuriri.

  21. Nu cred ca poti face un portret moral…ai vazut doar ca oamenii reactioneaza total diferit decat cum zic…stii vorba aia: teoria ca teoria, dar practica ne omoara :p

  22. @Diana: In legatura cu nelamuririle – intreaba si ti se va raspunde.

  23. nimic nou azi😦
    eu cred ca aspectul fizic conteaza mai putin. cand deschizi gura ,incepe sa se simta diferenta. evident exista cateva norme de bun simt.ceea ce e clar e ca peste mici defecte fizice se poate trece ,dar prostia si incultura se digera greu😉

  24. @balamuk-ce zicea globul ala?😛
    @patru acte-portretul moral se distinge din ceea ce ai povestit pana acum,restul sunt interpretari.

  25. @anda: Nu te pot contrazice🙂
    @Diana: Sunt totusi curios in ceea ce priveste nelamuririle tale. Oricum, asa cum am mai spus : intreaba si ti se va raspunde😉

  26. Cred ca felul in care ne vedem si cel in care suntem perceputi de cei din jur poate sa fie f diferit. Iar de pe un blog nu poti sa cunosti o persoana. Faptele se pot cosmetiza, iar talentul scriitoricesc poate influenta foarte mult.

    Sunt atat de multe lucruri care au ramas nespuse si care nu vor fi aflate niciodata.. Sper sa gasesc intrebarile potrivite. Si momentele in care sa le adresez…

  27. feminin


Leave a Reply

