Update

Situatia Corinei e mult mai complicata decat ma asteptam. Voi da detalii cu prima ocazie, pentru ca acum timpul ma preseaza.  Sunt multe de spus si nu le pot cuprinde in doar cateva randuri.

Asadar – ne citim curand. Sper – in circumstante mai prietenoase.

Cu stima,
PatruActe

P.S.: Situatia lui mrhollow s-a lamurit. Mai multe detalii aici (ultimele comentarii).

Published in: on July 6, 2009 at 10:33 pm  Comments (9)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/07/06/update/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 CommentsLeave a comment

  1. PatruActe astept cu nerabdare un update la situatia “Corinei”. Keep us posted si preferabil daca poti scrie un roman ca sa avem ce citi🙂

    Multumesc pentru raspuns si pentru incurajari is observ ca dezgustul care il am fata de ea acum si raceala cu care s-a purtat cu mine reusest sa imi stinga sentimentele pe care i le port. Pur si simplu simt cum in mine ea se stinge si nu pot decat sa ma bucur de lucrul acesta. Poate ca e o chestie de moment insa stiu ca voi reusi cu timpul sa o sterg complet din viata mea, sper eu cat mai repede.

    O noapte frumoasa tuturor, in B nu mai ploua😉

  2. patruacte-m-ai facut extrem de curioasa! astept amanunte…
    mrhollow-mult succes in rezolvarea problemei!

  3. mrhollow-acum am citit deznodamantul. imi pare sincer rau😦 dupa un timp,ai sa realizezi ca dupa unii oameni nu merita sa plangi,chiar daca au plecat cu jumate din sufletul tau. fii mandru ca ai putut darui totul si mergi inainte!

  4. :)) glumiti? e deja un roman. fictiune pura.

  5. same old story…
    “why do good girls like bad guys”, respectiv “why do good guys like bad girls”

  6. later edit: si ca sa fie super-oferta, a se inlocui – uneori – “like” cu “get”😐

  7. @mrhollow: imi pare sincer rau pentru ce ti s-a intamplat. Fiecare a trecut printr-o situatie mai mult sau mai putin asemanatoare cu a ta. Dar, din experienta mea, eu cred ca e mai bine singur decat prost acompaniat. Va trece. Foarte greu, dar va trece. Numai bine

  8. PatruActe inca odata iti multumesc pentru sfaturile acordate si pentru ca mi-ai permis sa imi exprim aici sentimentele pe care nu as fi putut sa le pun la mine pe blog. Inchei aceast capitol din viata mea cu mailul pe care i l-am trimis ei acum 2 minute si pe care il voi posta. Nu mai cenzurez nimic pentru ca nu mai conteaza si oricum nici nu se va afla cine suntem🙂

    Este ultima oara cand mai postez ceva referitor de ea.

    “Buna🙂

    A trebuit sa scriu asta ca sa termin ce aveam de zis desi as fi preferat sa iti zic in face 2 face insa vad ca n-ai mai avut curaj sa mai dai ochii cu mine dar este de inteles. Am invatat multe de la tine, m-ai ajutat in moduri pe care nu ai sa le intelegi vreodata si pentru asta iti multumesc.Singurul lucru pe care ti-l reprosez este ca nu meritam ce mi-ai facut dupa toate sentimentele si clipele pe care ti le-am oferit, ar fi fost un lucru la limita decentei sa ma anunti ca ti-ai gasit pe altcineva si ca defapt pe mine nu ma iubesti si doar te-ai jucat cu mine. As fi inteles si as fi mers mai departe insa cu toate astea, consider ca m-a calit si mai bine ce mi-ai facut asa ca inca odata iti multumesc insa de data asta sa stii ca “what goes arround comes arround my darling :)” ~ karma works in mysterious ways. Nu te urasc, aseara eram nervos, te banuiam de destul timp insa am zis ca poate este imaginatia mea, in schimb sunt dezamagit…ma rog mai bine zis am fost dezamagit de ceea ce ai facut, dar sunt bine si am inceput sa imi revin. O sa pastrez doar amintirile frumoase pe care le-am avut cu tine pentru ca acelea sunt cele mai importante.
    M-ai tinut in sah timp de 1 luna in care te plimbai cu (sau ca) regina in jurul meu, fiind mereu cu o mutare in fata mea pana cand ai avut in sfarsit curajul de a imi da MAT. Nu mai conteaza pentru ca am trecut mai departe.. am schimbat “pionul” cu o “regina” care merita mai mult din partea mea🙂
    Nu astept nici un raspuns din partea ta si nici nu am nevoie, au fost doar ultimele lucru pe care am vrut sa ti le transmit.

    Iti doresc sa ai o viata frumoasa, sa te bucuri de cel de langa tine care sper sa te faca fericita si multa sanatate parintilor tai pentru ca sunt niste oameni super “and lastly kiss Ciushi/Shuka from me”.

    Adio Ana,

    Andrei.”

  9. @mrhollow: Nu-mi multumi, nu e nevoie. Cat despre ceea ce i-ai scris – parerea mea e ca ai procedat foarte corect. Sa auzim de bine !


Leave a Reply

