Contact

Am avut in ultimul timp cateva comentarii (in comentariile respective – autorii ma rugau explicit sa nu le public, asadar nu le-am publicat) – in care mi se cerea o adresa (de mail) de contact, pentru a raspunde unor intrebari care nu se doreau a fi facute publice.

Intrebarea mea este – doriti intr-adevar o modalitate de contact, in afara obisnuitelor comentarii? Are cineva nevoie de sfaturi de la cineva ca mine? Intreb pentru ca – avand in vedere viata pe care o duc – cel mai probabil sfaturile mele nu sunt cele mai indicate (pentru a fi urmate).

Published in: on July 13, 2009 at 8:02 pm  Comments (7)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/07/13/contact/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 CommentsLeave a comment

  1. negustorule, pt unii pot fi.
    nu ai de unde sa stii… depinde negustorule, depinde…
    toate bune!
    S.

  2. Unii oameni nu vor sa isi exprime public gandurile si parerile, nu vor sa puna intrebari care sa fie discutate apoi si de ceilalti vizitatori.
    Probabil unii iti vor cere sfaturi legate de.. sa-i spunem cariera. Probabil vei primi si cereri de la potentiale cliente..

    Nu stiu cat de mult poate sa te afecteze un formular de contact. Daca ai timpul si rabdarea necesara sa citesti si sa raspunzi, probabil e ok sa ai unul. Daca nu vrei sa te implici atat de tare, poate e mai bine sa nu.

  3. probabil pt unii care doresc ceva mai intim.din punctul meu de vedere,faci cum vrei.eu daca am nelamuriri pot intreba si aiciπŸ™‚

  4. foarte buna ideea cu un mail de contact…dar sper ca daca o sa raspunzi la mailuri nu o sa cazi in extrema cealalta sa nu mai raspunzi aici pe blog.

  5. Mi-ar place sa am adresa ta de e-mail pentru a ne coresponda ca prieteni. Te apreciez ca om si nu cred ca are vreo relevanta daca esti sau nu in lumea reala ceea ce sustii ca esti pe blog. Nu cred ca modelul blogului trebuie sa “deriveze” in corespondente private indiferent de subiect. Sunt convins ca o parte importanta din traficul zilnic pe blogul tau tine de calitatea si diversitatea comentariilor din posturile tale.
    Cei care vor sa trateze subiecte private sa faca bine sa-ti plateasca consultatia (ca la psiholog!). πŸ™‚
    Israel

  6. nadeste zona.πŸ™‚

  7. Sfaturi legate de “cariera” nu voi da. Cat despre “potentialele cliente”, raman la sistemul de recomandari. E mai simplu si mai sigur, din toate punctele de vedere.

    @mistress: Nu ca n-as aprecia ironia… dar nu prea m-am prins ce vrei sa spui.


Leave a Reply

