Vis

Eram pe plaja. Nu stiu unde, n-am recunoscut locul. La scurta distanta de locul in care ma aflam se inaltau niste cladiri uriase, albe. Simple, dar luxoase si cochete. Probabil hotelurile.

Eram doar eu si briza marii – iar sentimentul era minunat. De fapt, mai erau si pescarusii – iar eu le urmaream unduirile deasupra valurilor. M-am uitat in jurul meu – nu se vedea nimeni altcineva. Nici macar in directia hotelurilor. Unde disparuse toata lumea? Totul era pustiu, totul era gol… si cu toate astea nu ma simteam deloc singur.

Am inceput sa ma plimb pe plaja. Simteam apa marii mangaindu-mi picioarele goale, iar in urma mea vedeam cum valurile imi stergeau urmele pasilor…

Deodata, am inceput sa aud muzica. La inceput abia perceputa, apoi din ce in ce mai tare. Aerosmith. “Crying”. Una dintre cele mai bune piese pe care le-am auzit vreodata…

Apoi am vazut-o pe ea. Aparuse din senin… de nicaieri. Era la cativa metri in fata mea si mergea in aceeasi directie. Nu-i vedeam chipul… doar silueta in perfecta armonie cu frumusetea divina a peisajului.

Am grabit pasul, ca s-o ajung din urma. Parea ca paseste la fel ca inainte, dar cu toate acestea distanta dintre noi ramanea aceeasi. Am inceput sa alerg dupa ea. Acelasi rezultat. Am strigat-o, desi nu-i stiam numele. M-a auzit si s-a intors… insa o rafala de vant i-a ridicat parul lung ce-i ajungea pana la brau – si i-a acoperit chipul suficient de mult incat sa nu-i pot nici macar intui trasaturile. Avea o piele neobisnuit de alba.

Alergam ca un nebun spre ea – dar in ciuda efortului depus, o vedeam departandu-se tot mai mult si mai mult. La un moment dat, am vazut-o indreptandu-se direct spre valuri, cu aceiasi pasi calmi de mai inainte. Apa ii ajunsese la genunchi, apoi la brau…

Am intrat in apa, dupa ea. De data asta, distanta dintre noi se micsora. Mai aveam cateva secunde si o puteam ajunge. Inaintam cu greu prin valurile din ce in ce mai mari. Am reusit totusi sa o ajung si sa-i ating umarul. S-a intors, soptind ceva ce nu puteam intelege.

M-am trezit lac de sudoare si respirand foarte greu. Mi-au trebuit cateva minute ca sa-mi revin complet. Am deschis larg usa balconului… simteam o nevoie acuta de aer. Am reusit sa ma linistesc putin si m-am intors in pat. Nu mai puteam sa adorm. Asteptand rasaritul, mi-am pus castile pe urechi. Si am continuat sa ascult “Crying” (de data asta, nu in vis) – pana cand primele raze au inceput sa apara…

Published in: on July 15, 2009 at 8:28 pm  Comments (8)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/07/15/vis/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 CommentsLeave a comment

  1. Si eu am vise ciudate. Pielea alba.. Poate te-ai gandit la ea din cauza lui MJ . Mie asa mi se intampla.. combin lucrurile din zi intr-un fel cat se poate de ciudat.

    Faptul ca ai atins-o poate semnifica ca esti aproape sa realizezi ceva ce ti-ai propus. Dar de ajuns cu interpretarile. Ce mai face Corina?

  2. Nu stiu exact la ce m-am gandit…
    Corina e bine si e fericita. Voi reveni asupra acestui subiect cu alta ocazie.

  3. eu una urasc sa ma trezesc brusc din vis, fie el frumos sau cosmar.. imi da apoi o stare de neliniste, eh`…
    si, din cate stiu eu, apa inseamna griji… dar na, eu una am ales sa nu cred in “dictionarul de vise”🙂
    S.

  4. mie asta imi suna un pic a depresie. sigur esti ok?
    scutura-te un pic! indiferent cum e ,va fi mai bine,nu te lasa coplesit!

  5. @2onia: Nici eu nu cred in “dictionarul de vise”.
    @anda: Da, sunt ok. Chiar mai bine decat ma asteptam. Si cred ca o sa ma “scutur” printr-o vizita facuta familiei, in zilele urmatoare.

  6. 🙂 numai bine iti doresc!

  7. Iti recomand cartea Mica sirena de Hans Christian Andersen🙂

  8. Inaintam cu greu prin valurile din ce in ce mai mari. Am reusit totusi sa o ajung si sa-i ating umarul. S-a intors, soptind ceva ce nu puteam intelege: ng… ng…ngatzii matii!😀


Leave a Reply

