Corina – “actul final”

Ultima data cand am scris despre Corina a fost aici. Dat fiind faptul ca nu mai stiam nimic despre ea, i-am facut o vizita mamei sale. Nu mica mi-a fost mirarea cand am realizat ca eram deja asteptat. Mama ei stia ca voi merge sa o caut. Mi-am dat seama de asta cand am sunat la interfon si mi-am dat numele. Mi-a deschis direct, fara sa mai intrebe cine anume sunt si cu ce scop o caut.

Mama Corinei e o femeie foarte religioasa. Toata casa era plina de cruci, icoane si carti de rugaciuni. Imi amintea oarecum de bunica. Printre icoane – fotografii de-ale Corinei, la diferite varste si in diverse ipostaze.

Femeia avea un chip bland, brazdat de necazurile prin care trecuse. Suferise mult si asta se vedea. Insa – cu toate acestea – pastra o frumusete aparte. Pe care-o mostenise si Corina, odata cu superbii ei ochi albastri. Si – la o ceasca de cafea – a inceput sa-mi povesteasca…

Am aflat asadar cum casnicia ei cu tatal Corinei nu fusese niciodata fericita. Si nici macar n-ar fi fost o casnicie, daca ea n-ar fi trebuit sa se nasca. Din acest motiv – Corina a fost mereu “motivul nefericirii vesnice” a tatalui ei si a rudelor acestuia.

Copilaria Corinei a fost marcata de educatia profund religioasa pe care-o primise de la mama sa. Tot alaturi de mama sa a ales sa traiasca, atunci cand tatal sau cazuse iremediabil in patima bauturii – si anii au trecut pe nesimtite. “S-a facut frumoasa”, conform celor spuse de mama ei. A fost frumoasa intotdeauna – parerea mea. Unui individ plin de bani si lipsit de caracter i s-a pus pata pe ea – si a inceput s-o hartuiasca. Politia n-a reusit sa faca mare lucru asa ca – incepand de anul trecut – Corina a fost nevoita sa locuiasca o vreme cu tatal sau, in alt oras (cel in care locuiesc si eu). Dupa cum mi s-a spus, un alt motiv pentru care ea a revenit pentru o vreme langa tatal sau a fost si boala de inima de care suferea acesta.

Dorind sa-i exploateze frumusetea, tatal sau a incercat sa o “inchirieze” unora dintre amicii sai de pahar (si totodata cu buzunarul plin). Si – amenintand-o cu moartea si mai ales ca-i va face rau mamei sale – a reusit sa obtina astfel bani de pe urma ei, de cateva ori. Tot in acea perioada o cunoscusem si eu.

Regimul de teroare al tatalui Corinei a culminat cu bataia care a alungat-o in fata usii mele. Restul il stiti, am scris despre asta. Cand disparuse fara urma, fugise de fapt la mama ei. Apeland la niste cunostinte de-ale acesteia… a reusit sa-si asigure un “sejur” pe o perioada nedeterminata, la o manastire din tara. Doreste sa-si puna ordine in ganduri si se gandeste serios sa se calugareasca. Stia ca o voi cauta, asa ca mi-a transmis (prin intermediul mamei ei) – ca si-a gasit fericirea si ca-mi multumeste pentru tot ce am facut pentru ea. Dar ca ar fi bine sa nu ne mai vedem niciodata si sa nu mai rascolim in cenusa. O inteleg si-i respect dorinta.

Nu voi nega clipele frumoase traite in compania ei. Nu, n-am fost indragostit. Poate ca eram pe punctul de-a deveni… dar n-a fost sa fie. Si – din punctul meu de vedere – e mai bine asa. Lucrurile s-ar fi complicat mult prea mult – si fara sens.

P.S.: Am ramas dator cu niste raspunsuri la comentariile din ultimele zile. Voi incerca sa le dau in cursul zilei de maine.

Published in: on July 20, 2009 at 10:08 pm  Comments (11)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/07/20/corina-actul-final/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 CommentsLeave a comment

  1. daca asta a fost dorinta ei,nu mai e nimic de facut-drum inchis.
    multe relatii nu devin ceea ce speram noi in sufletul nostru,dar mergem inainte,ori ne obisnuim singuri,ori gasim pe cineva mai apropiat sau nu, de visele noastre…
    o zi frumoasa🙂

  2. cred ca ar iesi o foarte frumoasa telenovela din tot ce povestesti tu aici. no offence, again!

  3. Din bondage a iesit cu manastiri…nasol.

  4. Bine ca e in siguranta, la mama ei, la manastire, nu mai conteaza. Cred ca la meseria pe care o ai nu e cazul sa te indragostesti. Ori te lasi de una, ori de alta.

  5. @hmm: Vad ca mi-ai luat-o inainte cu obiectiile😀

  6. Pai doua chestii imi bat la ochi, asa, fara sa caut nod in papura (adica chestii de bun simt): 1. Cand cineva e bolnav de inima, nu bate in asa hal pe cineva si nu impune un “regim de teroare” sau mai stiu eu ce: pur si simplu nu ai voie sa faci efort (de genul sa urci prea multe scari la rand), nu ai voie sa te enervezi (daramite sa boxezi pe careva), nu ai voie sa bei alcool si asa mai departe. Nu ai voie pentru ca mori! Probabil ai vrut sa zici ca ta-su era bolnav cu capul, nu cu inima (ala mic si negru de respira greu)😉
    2. Pai vorba lui hmm: o fata asa de dezinhibata si cu fantezii de bondage si cu scena aia fierbinte in care se freca de…matura, de ii venea sa lipeasca pompa de desfundat chiuvete pe perete ca sa se foloseasca mai bine de ea (OK, asta e de la mine), aceasta fata “se gandeste serios sa se calugareasca”, alegand manastirea?! Eu zic sa mai revii asupra povestii, ca finalul cu Corina nu a placut publicului, baga ceva cu gangbang repejor ca sa o dregi😀
    In rest, sanatate!

  7. Later edit: PatruActe a uitat sa mentioneze ca, Corina a ales de fapt manastirea…de taici!!!😀

  8. balamuk, thats the funniest thing i read today :)))

  9. A fost alegerea ei si nu sunt eu in masura sa o judec. Da, si mie mi s-a parut aiurea la inceput. Da, si mie mi s-a parut o schimbare prea radicala de mentalitate. Dar am impresia ca n-am cunoscut-o suficient de bine incat sa pot judeca aceasta schimbare.

    E tot ce pot spune.

  10. PatruActe sincer iti spun ca faza cu corina si manastirea e FIX ca NUCA in PERETE. Pur si simplu nu prea merge de nici o culoare ca toata povestea a inceput de unde a inceput si s-a terminat … la manastire.
    e dubios.

    sorry

  11. @mrhollow: Nu incerc sa “potrivesc” nimic. Si n-am incercat nici altadata. Nu-mi permit sa ma amestec si mai mult in viata Corinei.

    Off-topic: Cum rezisti intamplarii cu “fosta”? Ai reusit sa treci mai departe fara probleme?


Leave a Reply

