Santaj

L-am refuzat astazi pe individul despre care povesteam in postul anterior. N-a primit bine refuzul meu (asta n-a fost tocmai o surpriza pentru mine) – si a recurs la santaj.

Are relatii la unul dintre ziarele locale… si continua sa-mi spuna ce reportaj “meserias” ar iesi cu mine ca subiect principal. Marea mea problema (din acest punct de vedere), e ce se va intampla daca reportajul respectiv va ajunge sa fie citit de familia mea (o probabilitate destul de mare, avand in vedere popularitatea cotidianului respectiv in aceasta zona a tarii). Ar fi efectiv la pamant (mai ales mama si sora mea).

Mi-a spus de cateva ori ca daca accept, oferta de ieri ramane valabila si “uitam definitiv” de reportaj. Constrans asadar de imprejurari… am acceptat intr-un tarziu. Nu vedeam alta cale. N-am idee inca ce voi face cu adevarat. Insa mi se pare o situatie in care cineva va trebui neaparat sa piarda. Iar daca acel cineva nu sunt eu – va trebui sa fie clienta mea. In a carei viata de familie nu am nici un drept sa ma amestec.

Momentan… caut diverse solutii. Desi am intrat deja in jocul individului, pentru a evita sa cauzez o nenorocire familiei mele.

Published in: on July 23, 2009 at 9:48 pm  Comments (10)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/07/23/santaj/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 CommentsLeave a comment

  1. nu mai tin minte ce film era, dar situatia ta mi-aduce aminte de celebra replica ‘I made him an offer he couldn’t refuse!’

    n-am raspuns la postul anterior, dar as fi spus nu – nu schimba regulile pe parcurs.

    ti-ar fi greu sa o iei de la inceput in alt oras? daca faci ce te-a obligat domnul, iti pierzi clientela, dar cu banii ai putea sa o iei de la zero in alt oras. poate asta e sutul in fund catre o alta directie in viata. ? . (just throwing it out there. pana la urma, tu faci ce vrei, dar parca ziceai ca ai nevoie de idei…)

    sunt curioasa cum de ti-a aflat domnul numele. banuiesc ca nu le spui clientelor numele tau adevarat. ti-a umblat cumva in cutia postala??? ai cumva telefonul mobil pe abonament? ia-ti cartela!!!

  2. mda,doar ca o astfel de amenintare te va pandi mereu…
    delicata problema…oricum cei de la ziar nu pot scrie fara dovezi si nu vad cine ar vorbi despre asta🙂

  3. Interesanta situatie

  4. sfatul meu e totusi sa nu faci ca el …si din moment ce te santajeaza si pe tine devine o problema care te implica si pe tine ,oricum ai lua-o.asadar…
    spune-i toata treaba la tanti de care vrea el sa divorteze,explica-i ce te-a pus sa faci,spune-i si ca nu o sa faci asta ,nu o santaja.apoi asteapta sa vezi ce iese.
    Se duce la ziar, si ce?le zice ca exista un barbat in oras care face sex pe bani?care barbat?are datele tale,poze cu tine,adresa ta,vre-un detaliu despre tine?eu as spune ca nu.doar nr de tel.
    si in plus o sa fie prea ocupat sa o scoata la capat cu consoarta lui ca sa mai aiba timp de tine.
    plus ..daca ar ajunge treaba la ziar nici macar nu ar gasi vreo femeie care sa ii sustina parerea,pt ca toate sunt maritate si ar avea probleme.
    o zi frumoasa,eu ma duc sa ma balacesc…abia astept sa aflu continuarea.

  5. mie mi se pare ca il ai la mana cu mai multe, mai ales ca e un om cunoscut si influent. o poveste suculenta despre cum angajeaza barbati sa se culce cu nevasa-sa ca sa o filmeze ar da mai bine intr-un ziar de scandal si mai prost pentru el. deci contra-santaj.

  6. Varianta lui JohnnieB mi se pare cea mai potrivita. In plus, anunta doamna respectiva ce si cum. Cred in continuare ca daca-i spui poti sa scoti si ceva bani de la ea :p

  7. e cineva la cafea?

  8. eu imi incep cafeaua acum. Cam tarziu, avand in vedere ca la voi e deja ora pranzului. O zi buna tuturor.

  9. oamenii influenti gasesc tot timpul o cale sa te stranga la usa.
    acum va trebui sa te descurci, desi calea cam iti e dictata.

  10. @hmm2: Era “The Godfather”. Imi place orasul meu, nu vreau in alta parte. Sigur ca nu am telefonul pe abonament. Nu sunt chiar asa de neglijent🙂

    @aA: E adevarat, nici eu nu vad cine ar vorbi despre asta. Dar – nu se stie niciodata.

    @balamuk: Da, stiu.

    @midnight: I-am spus doamnei totul (vezi ultimul post). Inca mai cred ca va iesi bine – pentru toata lumea.

    @JohnnieB: Asta ar complica prea mult lucrurile…

    @Diana: Acelasi raspuns ca mai sus.

    @sunt virgina: Mereu exista o cale de scapare. Totul e sa o gasesti la timp.


Leave a Reply

