Final

Am stabilit intalnirea cu individul in dupa-masa in care imi sugerase sotia sa.

Am mers impreuna spre masina lui (avea un mini DVD-player inauntru si dorea sa se convinga ca nu incerc sa-l trag pe sfoara). A derulat inregistrarea inainte si inapoi doar pret de cateva secunde. Ii era jena de mine? E adevarat ca nici eu nu ma simteam tocmai confortabil in acele momente, dar situatia o cerea.

Mi-a dat suma de bani promisa si a bagat DVD-ul in torpedou. Apoi, ne-am despartit. Eu cu “la revedere”, el cu “adio”. Recunosc, mi-a placut mai mult varianta lui.

Continuarea o stiu de la sotia sa. Cand individul a ajuns acasa, toti invitatii la mica reuniune de familie erau prezenti si se intretineau in sufrageria spatioasa. I-a atentionat pe toti ca are sa le arate “ceva de interes pentru intreaga familie” si a scos DVD-ul din buzunar. I-a dat “play” si – toti asteptau sa vada partea “interesanta”. Si au vazut. Secvente din concertul Aerosmith sustinut in San Diego, in 2006. Ceilalti priveau intrigati – iar el aproape ca scotea fum pe nari din cauza nervilor. Probabil la gandul ca a dat o gramada de bani pe un DVD cu un concert. Oricum, concertul merita vazut (parerea mea). Cine stie, poate numarul fanilor Aerosmith tocmai s-a marit. Cu inca unul. Da – sunt putin ironic. Dar ma distreaza situatia.

Pe drumul de la intalnirea cu mine si pana acasa, individul a pierdut din ochi discul doar o singura data. Si anume cand s-a oprit la casa amantei, despre care sotia sa stia iar eu aflasem intre timp. Femeia s-a lasat usor convinsa sa faca schimbul de discuri, cand el intrase la dus – contra unei sume de bani. Suma platita de mine. Da – o contactasem dupa ce aflasem de existenta ei si s-a lasat relativ usor convinsa. Partial – a si recunoscut ca relatia ei cu individul e bazata in primul rand pe un interes financiar. Diferenta prea mare de varsta sugera asta oricum. Restul e usor de imaginat…

Concluzia ar fi ca toata lumea a scapat nesifonata. Chiar si el. Dar – din cate mi-a explicat clienta mea, divortul va avea loc oricum. Ea va fi cea care il va initia.

P.S.: Nu stiu daca el stie sau va afla ce s-a intamplat cu adevarat. Si nici nu-mi pasa.

Published in: on July 29, 2009 at 8:08 pm  Comments (7)  
Tags: , , , , , , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/07/29/final/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 CommentsLeave a comment

  1. Ati vazut ca se poate? PatruActe e baiat destept, se descurca in orice situatie.

    Nu ai avut niciodata parte de “bad ending” ? Vreo clienta nesatisfacuta, vreo clienta insarcinata? Stiu ca practici de relativ putin timp, dar mi se pare ca ai un noroc cam mare🙂

  2. Ha, asta da final😀.

  3. deci,da! frumoasa combinatie,felicitari🙂

  4. ce-mi place ca nimeni n-o mai crede pe curvette,care scrie totusi niste chestii relativ usor de crezut,dar tu ai parte numai de cititori creduli.povestile astea sunt mai mult decat trase de par

  5. O “webnovela”, din care trebuie sa-ti iei doza.. aproape zilnica.

    Felicitari pt imaginatie, originalitate si creativitate.
    Poveste cu final neasteptat..

    PS. Ai mancat un s. “Diferenta prea mare de varsta (s)ugera asta oricum”

  6. @Ciresica: Ba da, am avut “bad endings”. Cateva. Fiecare a fost insa altfel.

    @Jules, @anda: Va multumesc.

    @dolita: Cum spuneam si altadata… fiecare are dreptul la o parere personala.

    @Diana: Am pus “s”-ul inapoi🙂

  7. Demential! Hai ca mi-a placut!😀


Leave a Reply

