Baloane de sapun

Clienta pe care-am revazut-o astazi e o femeie care reuseste destul de des sa ma surprinda. Pretentiile ei in materie de sex variaza de la o extrema la alta, in functie de starea de moment. De la tandrete la o duritate mereu controlata – si invers. Sau – daca vreti – de la mangieri la catuse si inapoi.

De aceasta data a fost randul mangaierilor. E inca o femeie frumoasa, chiar daca cele doua nasteri prin care a trecut si-au lasat definitiv amprenta asupra corpului altadata “tras printr-un inel”. M-a intampinat intr-un halat de matase si cu parul despletit – era pregatita pentru baie.

Doua minute mai tarziu eram langa ea – in cada plina de spuma. A inceput sa ma sarute. Pe gat, pe umeri… in timp ce mainile ei imi mangaiau corpul. Imi sufla spuma adunata pe piept, amuzandu-se. I-am facut pe plac si – folosindu-mi mainile si buzele – am inceput sa ma joc cu sanii ei mari, de mama ajunsa la a doua tinerete. I-am smuls cateva gemete la inceput mai timide, apoi din ce in ce mai accentuate… iar cateva momente mai tarziu s-a ridicat, sprijindu-si mainile de faianta uda si desfacandu-si usor picioarele – invitandu-ma in spatele ei. Brusc, a inceput sa se miste ca o copila de 20 de ani, cu o mobilitate de care n-o credeam in stare.

M-a privit peste umar – si abia atunci i-am observat licarul de multumire in ochii mari si limpezi. Ora platita trecea insa pe nesimtite. Dupa o vreme, am grabit ritmul – cu o mana pe perete si cealalta pe umarul ei, smulgandu-i un geamat prelung – de multumire. Pielea ii ardea – si bronzul obtinut in zilele petrecute la mare avea o culoare aparte – printre urme de transpiratie si spuma de baie.

S-a prabusit in bratele mele, in cada. Fiindu-mi sprijinita de piept, a inceput sa faca balonase – folosindu-si degetele si apa plina inca de spuma. Cand timpul s-a scurs, ne-am ridicat amandoi. Mi-a dat banii – spunandu-mi ca asta e suma cea mai mare pe care-a platit-o vreodata pentru baloane de sapun. Mi-a zambit si am stabilit impreuna detaliile unei viitoare intrevederi…

P.S.: Am primit destul de multe mesaje pe chat-ul instalat ieri. Si online, si offline. Unele dintre ele m-au facut sa zambesc. In ceea ce priveste alte cateva – am mai spus si altadata ca imi ofer serviciile strict pe baza de recomandari. Fara nici o exceptie.

Published in: on July 31, 2009 at 9:37 pm  Comments (5)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/07/31/baloane-de-sapun/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 CommentsLeave a comment

  1. Frumos… Poate ca totusi in fiecare dintre noi e ascuns un copil caruia-i place sa se joace cu baloane de spuma. Nimanui nu-i e interzis sa mai viseze din cand in cand, nu? Imi place stilul tau de-a scrie, are ceva..personal..aproape intim.. Continua sa scrii, ne mai aduce cate un zambet pe buze la cafeaua de dimineata.

  2. 4acte, te cam vor fetele, asa-i?:)))))

  3. @Adelina: Probabil ai dreptate (cu baloanele de spuma). Multumesc pentru aprecieri.

    @Bootie Call: Asa se pare🙂

  4. mi-ai adus aminte de tuburile alea de plastic cu care se pot face baloane…o sa imi cumpar daca mai gasesc pe undeva …ce frumos

  5. Fetelor, haide ca va recomand eu, sunt impresarul nebanuit al lui Patru Acte…da’ sa nu va speriati ca are cocoasa, bine? Ha ha ha!😀


Leave a Reply

