16

De pe chat – din putinul timp pe care am apucat sa-l petrec acolo.

[23:07] 16.: Hey
[23:08] PatruActe: buna
[23:09] 16.: as vrea sa iti cer parerea despre relatia mea cu un baiat,daca nu ai nimic impotriva?
[23:09] PatruActe: sunt eu persoana indicata pentru a da asemenea sfaturi?
[23:10] 16.: poate nu.dar poate stii ce e in mintea baiatului
[23:11] PatruActe: imi place sa cred ca stiu mai bine ce e in mintea femeii
[23:11] PatruActe: 🙂
[23:11] 16.: as vrea sa aud si parerea unui tip,nu numia a unor 2-3 prietene
[23:11] PatruActe: te ascult
[23:12] 16.: e cu 2 ani mai mare decat mine.sntem vecini.are prietena cu un an mai mica decat mine.il plac,si vad ca ma place.ne vedem destul de des,si mereu ne sarutam,ma mangaie,etc,dar faza e ca el vrea sa aca dragoste cu mine,desi l’am refuzat de cateva ori bune.
[23:13] PatruActe: “16” e varsta ta?
[23:13] 16.: stiu ca e faza cu prietena lui,dar ma ademeneste mereu.si stie cum sa o faca.
[23:13] 16.: da
[23:13] 16.: crezi ca ar trebui sa ii dau jet odata,sau sa continui sa ma joc asa cu el?
[23:13] PatruActe: tu te joci cu el, sau el cu tine?
[23:14] 16.: mai mult el cu mine,da,ai dreptate.
[23:16] PatruActe: vrea sa faca dragoste sau vrea sa faca sex?
[23:16] 16.: cred ca sex.cel putin asta spune privirea lui mereu
[23:16] PatruActe: tu ce vrei?
[23:17] 16.: eu?eu as vrea sa o fac cu el.da mereu imi amintesc ca are prietena.si el ma ascunde extrem de mult:)cand e c gasca si il mia vad,ma saluta doar din priviri.atat.
[23:17] PatruActe: nu asta am intrebat
[23:18] PatruActe: vrei sa faci dragoste sau vrei sa faci sex?
[23:18] 16.: dragoste:)
[23:19] PatruActe: il placi sau il iubesti?
[23:20] 16.: hmm..intre.il plac sigur,dar nu stiu dac am ajuns sa il iubesc
[23:20] PatruActe: atunci – te contrazici
[23:20] PatruActe: 🙂
[23:20] PatruActe: nu poti face dragoste daca nu esti sigura ca iubesti
[23:21] 16.: m’ai lasat fara cuvinte.
[23:22] PatruActe: nu, am tras doar concluzia in locul tau
[23:23] 16.: chiar stii mai bine ce e in mintea femeii:)
[23:23] PatruActe: puteam sa-ti spun asta si daca nu stiam 🙂
[23:25] 16.: asta inseamna ca nu stiu eu sa ma citesc prea bine
[23:26] PatruActe: nu, asta inseamna ca trebuie sa stii ce vrei si cu cine vrei, de asa natura incat sa nu-ti para rau pe urma
[23:27] 16.: si daca imi ia prea mult sa stiu toate astea?ce faci in timpul asta?
[23:27] 16.: ce fac*
[23:27] PatruActe: gandeste-te ce ar fi mai mult
[23:28] PatruActe: timpul de care ai nevoie ca sa afli toate astea
[23:28] PatruActe: sau timpul cat vei suferi pe urma, daca te inseli
[23:29] 16.: mersi.pot sa te mai contactez daca te mai vad online?
[23:30] PatruActe: daca tu consideri de cuviinta, de ce nu
[23:30] PatruActe: intrebare :
[23:30] PatruActe: imi dai voie sa pun discutia asta pe blog?
[23:30] 16.: da
[23:30] PatruActe: multumesc
[23:30] 16.: chair sunt curioasa ce vor comenta altii despre:)

Published in: on August 4, 2009 at 8:46 pm  Comments (15)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/08/04/16/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 CommentsLeave a comment

  1. hmmm…imi reprim ceea ce am vrut sa scriu prima oara…stiu, si eu am fost mica ,demult 🙂
    ce bine ar fi daca am face lucrurile nu din imitatie,ci pt ca asa simtim noi,si exact atunci cand simtim noi,nu ca sa fim la fel cu altii. spiritul asta de turma e dificil!
    draga 16-pari o tipa isteata,lasa-l!are prietena pe care ar insela-o cu tine,nu se afiseaza cu tine,ce vrei mai mult??? daca vrei sa faci parte din lista fetelor pe care le-a “tras-o” respectivul,da-i inainte,daca nu…eu as zice sa analizezi mai cu grija!
    “succesuri” 😛

  2. parerea mea e ca la 16 ani nu ai cum sa stii ce este aia iubire. este inca o copila care vrea sa para matura, iar individul ala nu ar merita nici macar un salut. cu totii facem astfel de greseli, este fizic imposibil sa o nimeresti din prima, dar daca primesti un sfat de la o persoana mai matura mai bine sa il asculti.
    16: nu merita acest privilegiu din partea ta! gandeste-te ca balta are suficienti pesti si sigur o sa intalnesti si tu un pestisor de aur care sa te iubeasca numai pe tine.

  3. @patru acte: foarte bine expus, foarte bine raspuns, felicitari

    @16: daca el “te ascunde” de prietenii si de gasca lui, si daca pe deasupra mai are si prietena…tu cam ce crezi ca s-ar intampla dupa ce faceti dragoste/sex?

    Eu am vreo 2-3 variante…din pacate nici una nu implica partea in care el ii da papucii prietenei, ramane cu tine si te prezinta prietenilor. Sorry…
    Si chiar daca ar fi asa, ce siguranta ai avea ca peste ceva timp nu va veni o alta “vecina” care sa iti ia locul
    Multa bafta

  4. Sincer mie nu mi se pare o tipa atat de isteata, are 16 ani, e adevarat, dar hai sa nu dam vina pe varsta pentru orice actiune a noastra. De ce tipul ala e lupul rau? Are prietena, e adevarat, dar sunt sigura ca si ea are partea ei de vina. el doar reactioneaza la semnalele ei. Ea il place, ii da de inteles asta, el e barbat, e mandru, e de “datoria” lui sa incerce. Ea stie ca el are prietena, de ce ii arunca “altfel” de priviri ? de ce il lasa sa o mangaie si sa o sarute?

  5. Bootie call,ma crezi sau nu,nu eu am inceput toata “relatia”asta.El a inceput’o,el m’a cautat.Da,am si eu partea de vina pentru ca ii raspund;)dar dupa 2-3 insistente…m’am cam lasat dusa de val[adica sarutata,mangaiata,etc].De exemplu,zilele trecute..a venit la mine cu pretextul de a’i scana niste poze.Stie cum lucreaza ai mei,asa ca m’a prins singura:)
    Am acceptat sa fie postata conversatia de PatruActe tocmai pentru a vedea cum comenteaza unii”din afara”situatia.

  6. 16…hmmm…va recomand filmul 13 (mai exact, Thirteen). O dam in varste fragede 😀 La varsta aia nu prea conteaza, mai 16, pentru ca oricum o sa iei tepe si o sa si suferi. Asa ca fa ce ai chef. Iar vecinul tau vrea o singura chestie de la tine: sa te tina ascunsa si sa ti-o puna. Par a fi doua chestii, dar de fapt e una singura: vrea sa ti-o puna pe ascuns :))

    @patruacte: la 16 ani o fata nu prea stie nici ce e dragostea si nici ce e sexul (dar mai ales prima). Totusi, vad ca ai fost foarte amabil 😀

  7. Amabilitatea exagerată aproape mă deprimă.
    Dragă 16, dacă respectivul băiat te pune atât de tare pe jar, fă maică sex cu el! Ţine minte însă că nu vei primi niciodată mai mult – asta în caz că tu speri că după o noapte cu tine el se va despărţi de iubită, te va saluta în prezenţa prietenilor ori, cine ştie, îţi va declara dragoste eternă. Asta nu se va întâmpla. Dacă amândoi vreţi acelaşi lucru şi anume sex, n-aveţi decât să vă faceţi de cap. Dacă tu vrei mai mult decât atât (şi el nu va fi în stare să-ţi ofere, cu siguranţă) mai bine pune capăt întrevederilor cu individu’.

  8. sunt de aceiasi parere cu sybelle doar daca el nu este primul.
    spun asta in conditiile in care nu ti-a pasat de actuala lui prietena cand te-a sarutat,te-a mangaiat etc.e clar ca esti curioasa si te macina.

    daca facand sex(nu dragoste-pt ca nu accept termenul de a face dragoste)reusesti sa iti satisfaci curiozitatea si sa treci peste eu votez pentru.

    daca esti genul de persoana care se agata de iluzii nu ii mai scana poze cand nu sunt ai tai acasa.
    Spor si o seara placuta

  9. @midnight: Nu e primul draga, e al 20-lea :))

  10. Drada Balamuk,acum vad de ce te cheama asa:)Nu,nu e al 20-lea,si daca va fi sa fie,va fi primul:)Dar in final.. cred ca nu va fi el primul

  11. Ar trebui sa te merite, sa te iubeasca – sa te accepte cu bune si cu rele… sa te tina in brate, sa te viziteze cand esti bolnava, sa te sustina in tot ce faci.

    Cred ca ar trebui sa treci peste tip, sa-ti acorzi sansa sa gasesti unul care sa te salute in prezenta prietenilor, sa fie asa cum iti doresti tu, din toate punctele de vedere. Cat timp esti toata un suflet pt el si sari de fiecare daca cand propune sa va intalniti, cand te roaga ceva, ceilalti.. pretendenti vor observa si probabil se vor retrage 😛

    Sau probabil ma insel..

  12. @16: Buna, 16. De fapt, nu ma cheama asa; sau cel putin nu ma duc. Eu stiu ca fetele nu il aleg asa pe primul, dar…orice e posibil. Deci daca nu e primul, asculta de parerile celor care au comentat aici.

    P.S.: Pot sa fiu eu primul? 😀

  13. @16… daca nu e primul nu se merita 🙂 atat am de zis si asta vine din partea unui baiat. Majoritatea fetelor si-o trag prima oara doar asa sa vada cum e, si se asteapta sa fie marea cu sarea ca mai tarziu sa regrete ca si-au tras-o cu unul care nu a insemnat nimic pentru ele si acum nici nu isi mai vb 😉

  14. 16… eu am vrut sa mi-o “trag” prima oara tot cu un vecin… dar pe la 17 ani… si ala vroia… eram atrasi din pdv sexual… si nu stiu cum s-a nimerit..parca nu am mai dat de el… si am gasit un baiat..cu care sunt de aproape 2 ani… si o fi inceput ca sex…dar a dat in dragoste…
    ca sa ma intelegi mai bine…eu vroiam sa scap de virginitate… gata.. ma copsesem:) tu..nu te grabi… asteapta-ti randul..traieste-ti copilaria… nu te respecta daca nici macar nu te saluta verbal… doar sunteti vecini..lasa-l in pace… mai bine i-ai arata prietenei ei ce putza are langa ea

  15. prietenei lui ,scuze


Leave a comment