Buze blonde

Am gasit azi in cutia postala – printre facturi si eternele reviste cu reclame – un plic alb, nemarcat.

L-am deschis imediat dupa ce am intrat pe usa. Erau versuri… scrise de mana. Versurile piesei “Buze blonde”, de la Vama Veche (am recunoscut piesa dupa ce am citit primele randuri).

Ceea ce mi s-a parut si mai interesant era fraza din josul paginii – sub versurile piesei. Fraza care spune “Eu nu scriu ca tine, asa ca iti trimit ceva ce a fost deja scris si imi place la nebunie”.

Aveti mai jos versurile (pentru cei care nu le stiu deja) :

In fiecare seara o alta fata incearca sa ma faca sa mai simt ceva
Ochii mei de fiara mananca lacom caprioara care zace in fatza mea
Sufletul meu curge si se prelinge pe cearceafuri ca un fard pe-o fatza rea
Multe buze blonde se-aduna noptile se bea din sufletul de pe podea,
Sa bea din sufletul de pe podea…

Draga mea, imbraca-ta si iesi,
Nu, nu stiu cum te cheama, dar chiar vreau sa pleci
Stiu ca vrei sa-mi dai iubirea ta,
Ma faci sa rad, eu nu stiu ce sa fac cu ea…

Femei, muscati din mine si ajutati-ma cu dragoste sa ma dezintegrez
Vreau sa scap de mine, oricum n-am inima, n-am suflet, nu mai am ce sa pastrez
N-am inima, n-am suflet, nu mai am…

Draga mea, imbraca-ta si iesi,
Nu, nu stiu cum te cheama, dar chiar vreau sa pleci
Stiu ca vrei sa-mi dai iubirea ta,
Eu insa am uitat ce pot sa fac cu ea…

Un baiat cu haine largi scria bilete de iubire pe furis
O fata minunata le citea singura pe banca din parc…
De mana alergau catre liceu, doi bulgari indragostiti
Fata se topea in bratele lui, baiatul acela sunt eu…

Inger al iubirii, de ce nu-mi umpli gaura prin care sufletul s-a scurs
Sunt in proces cu lumea, salveaza-mi sufletul, de mine ajuta-ma sa fac recurs.
Trebuie sa ma eliberez, vreau fluturi in stomac, pe strazi vreau sa plutesc
Vreau sa numar frunzele de tei, vreau sa patesc din nou sarutul pe alei
Inchisoarea in care-s condamnat pentru c-am omorat iubirea pas cu pas
Nu-i asa ca intr-o zi fata cu ochii cenusiï ma va salva…?

Scrisoarea era semnata cu un nume de femeie. Pe care prefer sa nu-l dezvalui, deocamdata.

Ma gandesc totusi ca exista posibilitatea ca persoana care mi-a lasat scrisoarea in cutia postala sa fie o cititoare a acestui blog. Nu prea-mi vine in minte alt scenariu plauzibil (n-am mai scris si nu scriu nicaieri in alta parte). Daca intr-adevar e asa, atunci nu prea mai am nimic de pierdut. Asadar – rog “buzele blonde” sa raspunda la apel si sa dea un semn. Sa-si declare “intentiile”.

P.S.: Oricine-ai fi, ai nimerit piesa. Imi place😉

Published in: on August 9, 2009 at 9:05 pm  Comments (7)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/08/09/buze-blonde/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 CommentsLeave a comment

  1. Deja esti cautat si pe acasa :))

    Interesant :)))

  2. Voi primiti posta duminica? (Joke). Mi se pare cam aiurea scenariul tau. Aiurea pentru tine, deoarece nu mi-ar placea sa fiu ‘desconspirata’. Scrisoarea nu pare a fi trimisa cu rea intentie, poate e o admiratoare care nu vrea sa iti faca rau, dar e mai bine si mai interesant atunci cand esti anonim. Din cate observ, nu prea te sperie aceasta scrisoare, deci e de bine. Iti doresc numai bine.

  3. sigur. stalker in da house🙂

  4. Daca a fost cineva de pe blog,cred ca s’a interesat destul de mult ca sa afle unde stai si chestii.Poate recunoaste doamna,oricare ar fi ea..:-??

  5. interesant🙂
    astept continuarea!

  6. clar stie ca “scri” ceva….i-am mai spus eu odata cuiva ca lumea e mica si…nah ar fi “ironia sortii”😛 o saptamana frumoasa sa ai si tu si restul vizitatorilor

  7. @Mik: Ar fi si mai interesant daca as sti cine anume ma cauta.

    @Bootie call: Duminica mi-am verificat eu cutia postala. De speriat nu ma sperie pentru ca nu reprezinta nici o amenintare… momentan.

    @mistress: Ironica. Nu mai mult decat de obicei, oricum😉

    @miha’: Poate.

    @anda: Crede-ma, si eu.

    @midnight: Asa e, i-ai spus… si te-a crezut. O saptamana frumoasa si tie !


Leave a Reply

