Trandafirul

Am gasit astazi un trandafir rosu infipt in cutia postala. L-am luat, amuzat. M-am gandit direct la “buzele blonde” si se pare ca nu m-am inselat. In cutie mai era un plic. Alb, simplu.

Pe coala alba dinauntrul lui erau doar cuvintele ce urmeaza : “Sper ca nu te-am speriat cu versurile de data trecuta. Imi place mult sa ma joc”.

Draga “buze blonde” – daca citesti asta… afla ca si mie imi place sa ma joc. Chiar mult. Numai ca imi place sa stiu cu cine. Asadar… inca astept.

Imi permit sa cred ca n-ai “ganduri negre”. Daca aveai, abordarea era alta. Nu?

Cum spuneam, inca astept…

Published in: on August 13, 2009 at 9:09 pm  Comments (12)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/08/13/trandafirul/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 CommentsLeave a comment

  1. hmm, vad ca amandurora va place sa va jucati… insa stii ce a patit cel ce s-a jucat cu focul🙂
    S.

  2. Drăguţ! alt cuvânt nu-mi vine-n cap.

  3. De ce ,,buze blonde,,..??

  4. poate e fosta ta prietena,care te-a gasit…si acum se joaca.(asta ar fi varianta proasta)
    in schimb ar putea sa fie corina careia nu i-a placut printre calugarite(asta ar fi varianta buna)
    saaau clienta aceea pe care ai dezvirginat-o…cum ea e inca o copila ,e destul de imprevizibila.
    cin’ sa fie, cin’ sa fie?

  5. uuu imi place unde bate midnight.
    Don’t play with matches, you might set someone on fire😉

  6. Buna! Blogul tau a fost nominalizat pentru BLOG DE ORO aici http://gmx1972.blogspot.com/2009/08/blog-de-oro.html

  7. frumos,romantic…ma astept la un final cu totul altul decat se intrevede…poate e un tip si nu stie cum sa te abordeze🙂

  8. exact de ce ai nevoie😉

  9. @2onia: Cu focul m-am jucat eu de mai multe ori. Nu m-am ars. Cel putin, nu inca…

    @Sybelle: Da🙂

    @elke: Am scris intr-un post anterior, care avea exact acest titlu.

    @midnight: Nici una dintre cele trei variante. Oricum… e de bine. Cred.

    @mrhollow: Vezi primul raspuns.

    @gmx: Multumesc. Mult.

    @anda: Nu e un tip. Te-am dezamagit?🙂

    @Agnes: Cine stie…

  10. pai vezi?.. in orice exista un inceput…

  11. @2onia: E adevarat. Dar – in cazul meu – nu astazi🙂

  12. Trandafirul era de la florareasa Maricica… :))


Leave a Reply

