In compania buzelor blonde

Misterioasele buze blonde au decis sa iasa de sub anonimat acum cateva zile. Am fost surprins, recunosc. Imi inchipuisem cateva scenarii – dar se pare ca nu si pe cel real.

Am petrecut asadar o destul de mare parte a ultimelor zile in compania domnisoarei care s-a decis sa ma abordeze mai… neconventional. Ea e cauza lipsei mele de la obisnuita cafea de duminica dimineata.

Voi povesti totul mai pe larg, in curand. Deocamdata – am de raspuns unor comentarii si mai multor mailuri venite pe adresa de contact.

Pana una-alta… o intrebare : dupa parerea voastra, cine se ascundea in spatele pseudonimului “buze blonde”?

Published in: on August 18, 2009 at 8:17 pm  Comments (22)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/08/18/in-compania-buzelor-blonde/trackback/

RSS feed for comments on this post.

22 CommentsLeave a comment

  1. Inseamna ca te-au cucerit bine “buzele blonde” daca te-a tinut ocupat zilele astea. Sincer, mi-au lipsit noutatile din partea ta.

    Buzele blonde pot fi oricine, oricum sunt sigura ca vor ramane anonime pentru noi , ca si tine🙂

  2. hmm, clar nu eu : )). nu stiu.. poate ai sa ne spui tu.
    toate bune!
    S.

  3. adica o cunoastem?

  4. eu oricum mi-am irosit variantele…las pe restul sa isi foloseasca imaginatia…

  5. @midnight: da; cel putin, virtual vorbind… oare o fi balamuk? : )

  6. @2onia: nuuuu, sper ca nu…nu vezi,de cand m-am destainuit nici nu mai vorbeste cu noi,ce sa inteleg din asta?:D

  7. @4acte: ne zici pana vineri dupamasa? te rooog ca dupaia plec in concediu si nu o sa imi priasca,daca nu imi satisfaci curiozitatea.

  8. @midnight: eh`… are nitel treaba, vorbeste… inca.
    las` ca poate zice pana pana vineri, nu de alta, dar e posibil sa plec si eu in vacanta, si nu cred ca as vrea sa am acces la net😀

  9. @2onia unde pleci?( sunt prea curioasa,stiu,asa mi-e soiul)

  10. in spatele pseudonimului se ascundea… o fata! am ghicit? am ghicit? sau un baiat!

  11. Nu cred ca se ascundea o comentatoare de pe blog. Nici Corina, nici Andreea… Probabil fara cu sanii mirosind a vanilie?

    …Astept, chiar sunt curioasa!

  12. @midnight: habar nu am; insa mai multe variante: la tulcea si apoi la cta, ori la munte; inca nu stiu exact.
    se pare ca negustorul nostru e inca in compania “buzelor blonde”, si da, ea e una dintre noi, cele de pe blog, e posibil sa fi lasat la un moment dat un comment… sau nu. : )
    toate bune!
    S.

  13. Şi persoana care ghiceşte identitatea buzelor blonde ce primeşte? O acadea, cumva?

    Eu zic că-i puştoaica de-ai dezvirginat-o.

  14. greu de spus,ai dat prea putine indicii,poate fi oricine si, cum ziceam mai zilele trecute, nici macar sexul nu e cert🙂
    balamuk,unde esti sa ne dai cateva variante???

  15. @ 2onia: eu fix la tine ma gandeam ;))

  16. @mistress, @anda : “Am petrecut asadar o destul de mare parte a ultimelor zile in compania domnisoarei care s-a decis sa ma abordeze mai… neconventional. Ea e cauza lipsei mele de la obisnuita cafea de duminica dimineata.” – eu cred ca sexul e cat se poate de cert. Nu?

  17. Clar tipa cu santajul! Parerea mea…

  18. @ciresico: : )), cum sa te fi gandit la mine?… eu una, nu-s🙂. dar cum zice si anda, balamuk, unde esti?
    toate bune!
    S.

  19. @patru acte: cert. foarte cert. extrem de cert. – no doubt whatsoever. long live the queen.

  20. ai dreptate,m-a luat valul😉
    deci? ne lasi la fiert aici? banuiesc ca e de bine🙂

  21. @mistress: Fie cum spui tu🙂
    @anda: Da, e de bine.

  22. @midnight, @2onia, @anda: Ziceam ca am fost in vacanta. Nu va panicati, am revenit pe blog😀 Recuperez incet-incet. Lasa-ma sa ghicesc…Madalina?! Ha ha ha!😀


Leave a Reply

