Rusoaica

Azi am trecut pentru prima data prin patul unei rusoaice. Sper ca nu si pentru ultima data. Pentru ca mi-a placut. A fost… altfel. Altfel decat ma asteptam, oricum.

In pragul celei de-a doua tinereti, noua mea clienta face tot posibilul sa-si ascunda varsta. Pe alocuri, reuseste. Chiar bine, as spune. Insa sunt si unele semne care o tradeaza. Care tradeaza varsta oricarei femei, de fapt. Intr-un mod oarecum interesant, mi-am dezvoltat o adevarata abilitate de a “citi” aceste semne – in timp. E un fel de hobby, daca vreti. Insa mereu tin aceste observatii pentru mine. Pentru ca varsta nu e tocmai un subiect placut pentru o femeie  constienta ca anii tineretii s-au dus.

A ajuns la fix la locul de intalnire, adusa fiind de doamna care m-a recomandat. Camera de hotel in care urma sa se “consume” intrevederea era rezervata din timp, iar noua mea clienta era hotarata sa profite la maxim de fiecare moment. Insa – in semi-intuneric. Nu e tocmai prima data cand mi se intampla asta – am mai cunoscut cateva femei care preferau ca actul sexual sa se desfasoare in spatele draperiilor. Motivul? Nu se considerau suficient de atragatoare. Cu doua exceptii – am reusit sa inlatur aceste complexe dupa cateva intrevederi. Si cred ca voi reusi si in acest caz.

Facea totul cu miscari lente, dar ferme. De la sexul oral executat cu mare arta (da – e si asta o arta, la urma-urmei) si pana la miscarile unduitoare, deasupra mea. Mi-au placut in mod deosebit momentele in care – privind-o dintre sanii generosi si suta la suta naturali (chiar daca sfarcurile pareau abia ajunse la douazeci de ani) – i-am cuprins hotarat fesele, imprimand fundului (inca “valabil”, daca ar fi sa folosesc limbajul adolescentilor de la coltul strazii) o usoara miscare circulara – provocandu-i o senzatie de placere aproape orgasmica.

Placere care s-a concretizat cateva clipe mai tarziu, cand – strangand cu putere tablia patului – gemea cu forta unei leoaice ce se arunca asupra prazii. Atunci am observat si cicatricea pe care o avea sub omoplati. Parea facuta de un bici sau de o franghie. Oricum, era rezultat al unei lovituri puternice. Cred ca acesta era motivul pentru care prefera semi-intunericul. Si mai cred ca lovitura care a cauzat acea cicatrice inca se mai resimte. Nu neaparat fizic.

A tresarit, cuprinsa de o usoara teama cand si-a dat seama ca – expunandu-se – si-a lasat cicatricea descoperita. Insa orgasmul din secundele urmatoare a sters orice urma de nesiguranta.

La despartire, mi-a inmanat plicul – insotindu-l cu un sarut prelung. Mi-am castigat o noua clienta.

Published in: on August 23, 2009 at 12:04 am  Comments (9)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/08/23/rusoaica/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 CommentsLeave a comment

  1. hmm, rusoaica ori moldoveanca? trecand peste aspectul acesta, se pare ca ti-a priit intalnirea cu ea🙂
    toate bune, negustorule!
    S.

  2. Eu am cunoscut cateva rusoaice adevarate in Israel unde ma aflu de peste 15 ani. Pana la urma m-am casatorit cu una din Siberia (inainte nu stiam ca in Siberia traiesc oameni necondamnati la moarte!). Nu exista femei mai deosebite din punct de vedere sexual. Iti urez sa mai iesi cu rusoaice, ca merita !

    Israel.

  3. as fi curioasa sa stiu mai mult despre semnele pe care le observi la femeile “trecute de prima tinerete”…
    Care ar fi ele?

  4. @2onia: Rusoaica.

    @Israel: Adevarul e ca orice femeie e deosebita din punct de vedere sexual. Si aici e toata frumusetea. Dar – am inteles ce vrei sa spui.

    @Laetitia: Sunt mai multe de spus. Iti voi raspunde intr-un nou post – aici, pe blog.

  5. interesant este cum frecvent mentionezi tehnicile deosebite ale femeilor prin al caror pat treci, de a-ti face sex oral.. si nu descrii putin si din arta cu care tu insuti le faci cunnilingus..🙂

  6. @ambrosia: Acele tehnici prezinta interes pentru tine?

  7. Asta era cumva Baba Novac?😀

  8. @2onia: lipoveanca!🙂

  9. Gata, am notat in carnetel: rusoaica. Privet!


Leave a Reply

