Pe harta

In cele cateva luni de existenta a blogului, am interactionat mai mult sau mai putin cu o mica parte dintre voi.

Cu unii, prin comentarii. Cu altii, pe chat. Cu altii, pe mail.

Cei mai multi insa au preferat sa ramana anonimi. Dintr-un motiv sau altul (nu judec intentiile nimanui, eu insumi prefer anonimatul).

In repetate randuri mi s-a cerut sa dau numele orasului in care locuiesc – sau s-a speculat numele acestuia. Asa cum am mai spus – probabil il voi dezvalui in viitor. Dar – din anumite motive (unele din ele – evidente) – nu o pot face acum. Insa – din curiozitatea de a sti cel putin care/cati dintre voi imi sunteti “vecini”, as dori sa va cer ceva. Si anume – sa lasati un comentariu la acest post, cu numele orasului in care locuiti.

Cererea se adreseaza tuturor cititorilor, nu doar celor cu care (dupa cum spuneam mai sus) am interactionat pana acum. Cati dintre voi vor dori intr-adevar sa faca asta – ramane de vazut🙂

Va multumesc anticipat.

Cu stima,
PatruActe

P.S.: Doua dintre cititoare mi-au acordat distinctia “BLOG DE ORO”. Profit de ocazie ca sa le multumesc din nou. N-am uitat, voi duce si eu traditia mai departe.

Published in: on August 25, 2009 at 11:55 pm  Comments (68)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/08/25/pe-harta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

68 CommentsLeave a comment

  1. Din anumite motive, nu am mai comentat aici, desi iti urmaresc blogul zilnic. Nu stiu ce m-a determinat sa scriu acum. Probabil pentru ca sunt mandra de orasul meu. Deci…here goes….TIMISOARA😀

  2. Timisoara😀

  3. timisoara,too😉

  4. Brasov.

  5. bucuresti

  6. Bucuresti.

  7. Constanta

  8. Cluj-Napoca

  9. Iasi.

  10. iasi

  11. Galaţi.

  12. Bucuresti

  13. Timisoara.

    P.S. 4acte, se pare ca ai multe cititoare timisorence😛

  14. Timisoara🙂

  15. Arad

  16. bucuresti

  17. Cluj-Napoca

  18. Iasi . observ ca am doua vecine pe-aici ;))

  19. Ploiesti🙂 ,
    Jules

  20. Botosani/Bucuresti (in functie de timp si ocupatii).

  21. Deva

  22. Desi iti citesc blogul zilnic, comentarii nu las aproape niciodata.
    Sunt din Botosani, dar de ceva timp sunt in strainatate.

  23. Nascuta in Galati, mutata in Bucuresti

  24. Sibiu🙂

  25. eh`.. lipseste balamuk… o fi si el in concediu🙂

  26. Iasi, frumos oras…

  27. sunt din constanta, dar de ceva timp nu mai locuiesc acolo, si mi-e dor de mare. rau🙂

  28. Cluj-Napoca🙂

  29. Craiova

  30. Alba Iulia;)

  31. Sibiu

  32. Galati

  33. Botosani😉

  34. si pana la urma de cine esti mai aproape?:D

  35. De mine😀

    Londra😉

  36. Timisoara🙂

  37. Buzău, dar şi Bucureşti (cu facultatea aici)

  38. sunt din Bucuresti…

  39. bucuresti.

  40. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Inainte de o concluzie finala… prefer sa mai astept putin🙂

  41. […] Nu uitati… … sa dati cu semnatura aici. […]

  42. Valcea

  43. Iasi.

  44. Bucuresti

  45. Tulcea

  46. Ex Timisoara , momentan Ploiesti, peste 2 ani back in Timisoara. Vad o gramada de timisorence pe aici😀 .

  47. Slobozia dar de cativa ani sunt prin strainatate.

  48. Chisinau

  49. […] Din nou… … nu uitati sa va semnati pe harta. […]

  50. Cluj-Napoca

  51. cluj

  52. Focsani🙂

  53. Timisoara🙂

  54. hop si eu cu Timisoara mea

  55. Cred totusi ca Brasovul (orasul unde locuiesc eu) e mai aproape de tine…

  56. Fair enough. BRNO.

    @2onia: M-am intors de curand, mi-ai simtit lipsa? 🙂

  57. Bucuresti dar uneori Buzau.

  58. Buzau – Bucuresti🙂

  59. Cluj-Napoca.
    E a doua oara cand trec pe aici. Imi cam place🙂

  60. constanta😀

    chiar interesant blogu’ tau.l’am descoperit aseara😀 imi place

  61. BRAILA -imi place mult ce scrii…..spor la bani-pupici

  62. Hunedoara

  63. bucuresti

  64. Calarasi.

  65. inca o Timisoara

  66. Focsani

  67. mangalia

  68. brasov…dar daca zici ca locuiesti intr-un oras de munte…eu cred ca e brasovul….am intrat de curand pe aici…si nu ma pot oprii din citit…abia astept sa ajung la zii cum s-ar spune…


Leave a Reply

