2

Inchin acum un pahar de vin rosu, in singuratatea apartamentului meu.

In cinstea mea.

In cinstea omului care eram acum doi ani.

In cinstea… omului care sunt acum.

Nu-mi fac urari pentru viitor.

Nu e ziua mea.

Am o stare foarte ciudata acum. Nu-mi dau seama daca beau la o aniversare sau la o comemorare.

La comemorarea celui care eram – pana acum doi ani. Cel care a murit cand cel care sunt acum s-a nascut. Sau la aniversarea celui care sunt acum.

Da – astazi sunt doi ani de cand fac ceea ce fac. De cand ma vand. De cand sunt “in bransa”. De cand vand placere.

“La multi ani”? Nu stiu. Un suras amar imi apare in coltul gurii…

… si-atunci, beau pentru viitor. Oricare ar fi el. Si in cinstea voastra, a celor care cititi acest blog.

Published in: on August 26, 2009 at 11:46 pm  Comments (7)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/08/26/2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 CommentsLeave a comment

  1. atunci sa bem. bei la aniversarea celui care esti acum, si la comemorarea celui ce ai fost. sunt deja doua “motive”. si, probabil, iti vin acum in minte tot felul de amintiri care de altfel sunt singurele care ne raman la un moment dat… eh`; nu ni le poate lua nimeni, nu?🙂
    toate bune!
    S.

  2. hei,fruntea sus!
    poti sa te opresti oricand vei considera ca treaba asta nu te(mai)reprezinta. poti sa incepi orice altceva de la zero,exact cum ai facut-o acum 2ani. poti fi ceea ce vrei tu,doar sa VREI!
    numai bine!

  3. Citesc melancolie si am o vaga impresie ca esti trist. Da, sunt doi ani de cand “te vinzi”. De cand cel care a fost pana atunci a murit. Patru Acte, prostitutia nu este nici pe departe o meserie. Este un stil de viata. Si, desi nu pun la indoiala talentele tale sau profesionalismul in arta sexului, nu cred ca aceasta activitate te reprezinta. Simt o usoara parere de rau in scrisul tau. Iar pentru a te prostitua, trebuie sa fii impacat cu tine. Trebuie sa te iubesti. Daca ai ales acest drum, este pentru ca tu ai decis sa faci asta si nu te-a impins nimeni. Iar daca tot esti aici, bucura-te de fiecare clipa si experienta. Daca nu simti asta, lasa`te. Tu ai sansa sa alegi. Ai ales sa vinzi sex. Atunci inchina paharul ala de vin pentru asta. Sa fii fericit iti doresc.

  4. ma bucur sa revin dupa atata timp pe blog-ul tau, insa nu pot sa spun ca ma bucur citind acest post…

    ..si totusi nu este amaraciune..ceea ce simti tu acum.. doar putina tristete si melancolie, stari starnite probabil de secventele unui film, paginbile unei carti citite, sau poate chicotelile unui cuoplu de indragostiti din parc…

    …este insa doar o stare de spirit, maine cu siguranta te vei trezi acelasi.. acelasi om care esti ACUM!
    ..pentru ca asta este stilul tau de viata..DEOCAMDATA! acesta esti OMUL de acum, si ASTA respiri prin toti porii…

  5. @2onia: Asa e… nu ni le poate lua nimeni.

    @anda: Adevarul e ca si mie imi place sa cred asta. Multumesc mult.

    @Bootie call: Multumesc. Pentru tot.

    @ambrosia: Adevarul e ca nu sunt sigur ce simteam cand am scris asta. Dar am revenit la ganduri mai bune intre timp.

  6. Noroc!

  7. c trist:(


Leave a Reply

