Sex vs. aspect fizic

Am fost intrebat in repetate randuri (pe chat sau pe mail), daca “reusesc sa am erectie atunci cand partenera e departe de imaginea unui fotomodel” (intrebarea in forma ei bruta nu suna tocmai asa, dar mi-am permis sa reformulez).

Varianta scurta a raspunsului e “da”. Varianta mai lunga e cea de mai jos.

Aspectul fizic al clientelor mele variaza. Destul de mult, chiar daca nu tocmai de la o extrema la alta. In functie de varsta. Sau in functie de numarul de kilograme. Sau in functie de cat de mult si cat de bine se ingrijeste fiecare. Sau – pur si simplu – in functie de generozitatea naturii, pentru fiecare in parte.

Hainele pot sau nu sa puna in valoare corpul unei femei. Uneori reusesc sa ascunda unele defecte. Alteori – dimpotriva – sa le evidentieze mult prea mult. Cand o femeie e foarte frumoasa, e oricum atragatoare indiferent daca e goala sau nu. Cand o femeie are mici defecte fizice (kilograme in plus, etc) – aspectul ei fizic poate varia usor in functie de numarul de haine. Sau de lipsa lor.

De foarte multe ori, goliciunea unei femei care “e departe de imaginea unui fotomodel” poate fascina prin simplitate. Si totodata prin timiditatea care insoteste aceasta simplitate. O femeie goala, cu un anumit numar de kilograme in plus nu va fi la fel de increzatoare in fortele proprii cum e una cu “mijloc de viespe”. Insa simplitatea de care da dovada atunci cand – goala si lipsita de aparare – sta in fata celui cu care va consuma actul sexual poate fi aproape socanta uneori.

Am vorbit pana acum strict despre fizic. Intr-adevar, am reusit si reusesc sa intretin relatii sexuale cu o mare varietate de femei (cand spun “mare varietate” ma refer la varietatea aspectelor fizice) dintr-un motiv (cred eu) relativ simplu : intretin relatia sexuala cu femeia in cauza, nu strict cu fizicul ei. Imi place sa studiez femeia goala intinsa in fata mea, de fiecare data. Si imi place sa gasesc o anumita particularitate (alta, de fiecare data) – care s-o reprezinte in fata mea ca femeie, nu doar ca pe o bucata de carne ce asteapta sa fie satisfacuta. Uneori, aceasta particularitate e insotita de un vag sentiment de compasiune (rar, e drept). Dar este suficient de puternic reprezentata incat sa reusesc sa vad ceva ce imi place (sau imi da un sentiment placut) in trupul gol din fata ochilor mei.

Revin cu aceasta ocazie asupra ideii ca nu exista femei urate. Exista individualitati feminine bine reprezentate si exista ceva frumos in fiecare. Ceva ce reprezinta femeia in sine, nu fizicul ei. Femeia pe care o studiez in voie, in timpul dinaintea actului sexual. Femeia care – constienta mai mult sau mai putin de aspectul ei fizic – cauta placere. Si care – mai mult – plateste pentru asta.

La final, o mica observatie adresata femeilor care citesc acest post. Defecte fizice are cam toata lumea. Atata doar ca unele se observa mai usor si altele mai greu. Dar atunci cand va asezati goale, in patru labe  in fata partenerului de viata, ii aruncati o privire usor perversa peste umar si – cu o palma peste fund – il invitati la “o partida”, chiar credeti ca el va tine cont de aceste defecte fizice? Eu spun ca nu. Sper insa foarte mult ca acest ultim paragraf sa nu fie gresit inteles.

Published in: on September 1, 2009 at 12:58 am  Comments (5)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/09/01/sex-vs-aspect-fizic/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 CommentsLeave a comment

  1. eu cred ca nu va tine cont….deoarece atata timp cat e acolo,goala, inseamna ca el stie de defectele ei si…nu il deranjaza asta.mi-a zis aseara un barbat ca o femeie mai plinuta poate sa reziste mai mult timp actului sexual decat o skinny one…nu prea cred foarte mult asta dar nah.

  2. […] lui Mihaela am găsit şi un răspuns la articolul […]

  3. daca femeia cu care ai anumite relatii in acel moment nu se simte bine in pielea ei sigur nu se va simti bine si in momentul in care se “consuma relatia”. O sa fie crispata si nu o sa stie sa se relaxeze cat sa se bucure de acele clipe.
    Din pacate si eu am avut astfel de momente, dar din fericire am invatat sa discut cu prietenul despre ele…si acum e chiar fun sa stam goi unul langa altul😀

  4. da, defecte fizice avem toti; dar la cate defecte, atatea calitati; si nu inteleg un lucru la unele femei; atunci cand sunt in pat cu sotul/iubitul/prietenul/amantul de ce dracu` chiar atunci isi pun problema de cum arata? cand in acel moment asta ar trebui sa fie ultima grija…
    S.

  5. Chiar nu conteaza? Hai sa nu fim asa visatori. Daca pentru cei din jurul tau, colegi de munca/scoala, persoane de pe strada, conteaza, si te studiaza din cap pana-n picioare si te pun la zid ca ai cu 10kg mai mult decat ar vrea ei, atunci cum sa nu conteze si pentru partenerul de sex? Eu sunt fata si ma confrunt cu realitatea asta zi de zi. Si iti spun sigur ca la un moment dat, chiar conteaza aspectul fizic


Leave a Reply

