Nu uitati…

… sa dati cu semnatura aici.

Multumesc,
PatruActe

Published in: on September 2, 2009 at 11:30 pm  Comments (9)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/09/02/nu-uitati/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 CommentsLeave a comment

  1. Hey! Daca tot esti online, nu vrei sa ne povestesti de o vreo “noapte perfecta ” pe care sa o fi trait?

  2. Pentru mine, asta poate insemna mai multe lucruri. Poti fi mai exacta ?🙂

  3. Ar trebui sa pui un paint special pentru blog unde sa ne semnam fiecare🙂 serios vorbesc

  4. hei patru acte, ce fac sa ajung ca tine;;)?am 19 ani..

  5. “Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Inainte de o concluzie finala… prefer sa mai astept putin ” ai fost putin sadic la chestia asta, dar mi-a placut😀

  6. Mai exacta .. pai ma gandeam la o noapte petrecuta cu o femeie , bineinteles. Spune-mi ce-ti vine in minte cand auzi “noapte perfecta”. Tu decizi detaliile🙂

  7. @Florin: Promit sa caut ceva potrivit pentru asta.

    @just me: De ce anume vrei asta?

    @Ciresica MaMeMiMoMu: Sadic? Nu cred…

    @Ciresica: Eu “lucrez” mai mult ziua. Pentru ca – asa cum am mai spus – pentru o femeie (cam orice clienta de-a mea) e mai usor sa gaseasca o scuza sa lipseasca ziua de acasa, decat noaptea. Dar am inteles ce vrei sa spui si iti voi raspunde printr-un post. Pot sa stiu de ce anume te intereseaza asa de mult?

  8. ba da…ca ne lasi sa fierbem aici in suc propriu [-x urat din partea ta ;))

  9. Nu ma intereseaza mult, doar eram curioasa. Si nu ma gandeam chiar la o noapte cu o clienta , dar daca o clienta iti poate oferi nopti perfecte, de ce nu? Povesteste-mi ce-ti face placere🙂


Leave a Reply

