“Poza cu PatruActe”

Acesta era subiectul unui mail pe care l-am primit astazi. De la o cititoare care se auto-intituleaza “tipa blonda”.

Respectiva cititoare sustine ca a avut parte de sex contra-cost cu cel din poza, si ca e convinsa ca respectivul sunt eu.

Aveti poza mai jos :

4apic

Nu, draga “tipa blonda” – nu sunt eu. Cred ca daca intr-adevar eram – publicarea imaginii de mai sus era ultimul lucru la care m-as fi gandit. Nu stiu daca mailul e sau nu o gluma, si – sincer – nu ma intereseaza.

Nu am absolut nimic in comun cu personajul din imagine. Daca as avea, chiar nu as putea face ceea ce fac. De ce ? Va las pe voi sa trageti concluziile. Deci… idei?

Published in: on September 4, 2009 at 12:26 am  Comments (11)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/09/04/poza-cu-patruacte/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 CommentsLeave a comment

  1. eu nu as face sex cu el nici sa ma plateasca. De cand fac sex pe bani cocalarii cu curea DG si inele muuuulte pe deget? Oh.My.God

  2. Nu intreba Bootie Call,ca nu se stie niciodata. Genul acesta ar avea succes foarte mare la perechea lui. Numai cand ma gandesc la fostele mele colege de liceu, as putea sa numar cam juma d clasa care ar fi suspinat de el. Si PatruActe, daca ai fi fost ceva de genu, cred ca ai fi avut succes numai la pustoaice.

  3. cocalarus idioticus :)))
    mai bine m-as impusca decat sa platesc un asemenea instrument =))

  4. :)))))))))))))))))))))
    deci,daaaaaaaaaaaaa!
    asa imi imaginasem si eu ca arati…doar lantul ala de la gat parca nu e destul de gros…šŸ˜›

  5. hmm, pustanul din imagine nu cred ca are mai mult de 19 ani; ma intreb oare cati bani i-o fi dat “tipa blonda” pt serviciile prestate? :))

  6. :))) doamneee…asta sigur e luat dupa cocalari punt com .foarte tare ,cata imaginatie au femeile astea

  7. Clar nu esti tu ala altfel nu mai faceai ceea ce faci azi si nu aveai blogul asta. Si in plus e un pusti, are 18-19 ani, in nici un caz negustor de placeri(poate de neplaceri) .

  8. ce idei…nimic nu imi inspira pustiul asta….cum sa ii dea bani…nici liceul nu cred ca l-a terminat…trist, domnule, trist!

  9. :)) Eu cred ca e Euro Bo$$ undercover. A vazut ca nu i-a mers cu mesajul si s-a gandit sa-ti explice el ca te-a prins.

  10. Ce caterinca!

  11. @patruacte: Eu de fapt credeam ca esti asta:

    http://www.grimmemennesker.dk/ugly-people-31.htm
    šŸ˜€


Leave a Reply

