Cateva raspunsuri (II)

Raspund aici unor noi intrebari venite pe mail sau in comentarii. Asadar – cei care le-au trimis in ultimele zile le vor gasi raspuns aici.

Ce trebuie sa faca un baiat de 19 ani ca sa ajunga ca mine? Prefer sa nu dau sfaturi de acest gen. Nici acum nici altadata. Pentru ca – la varsta asta – inca exista o vasta posibilitate de a alege. De a alege altceva.

Detalii despre o “noapte perfecta” pe care am trait-o? Adevarul e ca am trait asa ceva… sau cel putin asa imi place sa cred. Dar nu pot da detalii despre acele momente. S-au petrecut inainte de a incepe sa fac ceea ce fac acum. Acea “noapte perfecta” a inclus sentimente. Nu putea fi “noaptea perfecta” fara ele.

Cum arata femeia ideala? Cred ca voi sti cand o voi intalni… daca asta se va intampla vreodata. Si probabil ca atunci ma voi multumi privind-o – pentru ca (foarte probabil) si ea va fi in cautarea barbatului ideal (care – evident – nu voi fi eu).

Daca am refuzat vreodata o femeie pentru ca nu era curata? Daca intrebarea se refera la igiena, atunci raspunsul este da. O singura data.

Daca doare cand – barbat fiind – iti epilezi picioarele? Da. Dar merita. Apropo, cred ca la fel de mult doare si daca esti femeie.

De ce am ales apa ca fiind elementul care ma reprezinta? Pentru ca isi croieste drum prin orice. Pentru ca aceeasi apa care curge linistita intr-o albie poate sa-si sape drum prin munti, la nevoie. Pentru ca iese mereu deasupra.

Daca exista vreo diferenta intre sanii adevarati si cei falsi? Sigur ca da. Ca si aspect – diferenta se observa mai mult cand sunt “in miscare”.Β  La atingere insa se observa intotdeauna. Personal, ii prefer pe cei naturali.

Daca in timpul sexului pe roluri prefer sa domin sau sa fiu dominat? Depinde foarte mult de pretentiile clientei. Ambele situatii pot fi insa la fel de interesante.

Daca am facut vreodata sex pe motocicleta? Da. Evident – nu in mers.

Atat, pentru moment.

Published in: on September 7, 2009 at 12:13 am  Comments (7)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/09/07/cateva-raspunsuri-ii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 CommentsLeave a comment

  1. ce dezamagitor,nu in mers???:)

  2. Hai mai, ca sunteti culmea! Cum sa o faca din mers? Are doar 2 roti , fiti rezonabili ;)) Multumesc pt raspuns . Eram sigura ca trebuie sa fie implicate si sentimente intr-o noapte perfecta .

    Ti-am adresat aceasta intrebare pentru ca stiu ca atat “perfect”, cat si “ideal” sunt cuvinte relative ,fiecare le defineste intr-un mod diferit. Eram curioasa care e ideea ta de perfectiune.

  3. @anda: N-a fost dezamagitor, crede-ma. Absolut deloc. Iar in mers e mult prea periculos. De ce, tu ai incercat?πŸ™‚

    @Ciresica: Cu placere.

  4. patru acte-nu,dar ma bate un gand :))

  5. @anda: Dupa ce reusesti, sa ne povestesti si noua cum a fostπŸ˜‰

  6. @patruacte:

    “Daca am refuzat vreodata o femeie pentru ca nu era curata? Daca intrebarea se refera la igiena, atunci raspunsul este da. O singura data.”

    Sa inteleg ca in alte dati ai trecut cu vederea? Hai ca glumesc…

    “Daca doare cand – barbat fiind – iti epilezi picioarele? Da. Dar merita. Apropo, cred ca la fel de mult doare si daca esti femeie.”

    Merita? Zau? Cum asa? Eu cred ca doare mai tare la barbati, asta doar daca nu cumva clientele tale sunt la fel de paroase pe picoare ca si tine. Si de ce sa te epilezi pe picioare, vrei sa fii mai aerodinamic astfel?

    “De ce am ales apa ca fiind elementul care ma reprezinta?”

    Credeam ca nu ai ales, doar ziceai ca esti zodie de apa. Nu stiam ca poti sa iti alegi zodia. Zi si tu macar ca asa au zis ursitoarele.

    “Daca am facut vreodata sex pe motocicleta? Da. Evident – nu in mers.”

    Dar pe bicicleta semicursiera ai facut?

  7. @balamuk: Faptul ca am ales apa ca fiind elementul care ma reprezinta nu are (din punctul meu de vedere) nici o legatura cu faptul ca sunt “zodie de apa”. Puteam alege aerul, de exemplu. Dar mi-a placut mai mult apa, din motivele explicate in post.


Leave a Reply

