Invitatie

Am primit azi o invitatie la nunta.

Mai era in plic si un bilet scris de mana – cu urmatoarele cuvinte : “Hai sa uitam tot si sa privim doar spre viitor. N-are sens sa ne purtam pica pentru eternitate. Viata merge inainte. Andreea”.

Da – aceeasi Andreea despre care povesteam aici.

Se pare ca si parintii mei au primit una. M-a sunat azi sora mea, sa-mi spuna. Parintii si sora mea insista sa merg la nunta respectiva – si sa incerc sa raman in relatii bune cu Andreea. Desigur, ei nu stiu ce s-a intamplat ultima data intre mine si ea. Si nici n-am de gand sa le spun.

N-am de gand sa merg, dar totusi… voi ce-ati face?

Multumesc,
PatruActe

Published in: on September 9, 2009 at 11:10 pm  Comments (18)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/09/09/invitatie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 CommentsLeave a comment

  1. Nu vad rostul.
    Ti-ar face mai mult rau, desi stiu ca esti detasat de ceea ce a fost.
    So, follow your 1st choice…

  2. ce “de treaba” e ea. nu, eu sa fi fost in locul tau nu as merge.

  3. Nu vreau sa par naspa dar inteleg ca ar fi o invitatie la nunta ei, si normal ca te-ar invita tinand cont ca la ultima intalnire ai “ajutat-o” cu 1500 euro. Eu nu as merge. Succes

  4. nici eu nu as merge…clar
    dar tinand cont de cele intamplate intre voi(si de tupeul ei) as trimite o scrisoare(scrisa de mana) in care mi-as cere scuze ca nu pot ajunge dar ca in cateva zile trebuie sa soseasca si o “mica” atentie din partea mea…si as confirma ca “n-are sens sa ne purtam pica pt eternitate”
    si la o zi sau doua(ca sa ajunga mai tarziu decat scrisoarea) as trimite un cadou care sa contina:
    o masina de numarat banii…cea mai ieftina
    si 99 de lei(de 1 leu) legati cu fundita ca un top
    tare

  5. Eu nu am inteles despre nunta cui este vorba. Daca e nunta ei, atunci i-as trimite inapoi o urare de bine si atat. Daca e nunta cuiva apropiat ei, nu m-as obosi sa fac ceva.

    Numai bine!

  6. nici nu are rost sa discutam despre asta!
    e o persoana pe care ai scos-o din viata ta. nu-i permite nici macar sa se uite pe geam,nu merita!

  7. No way! Care ar fi scopul? Nu te ajuta cu nimic, ba chiar din contra. De ce sa vrei sa mentii niste relatii care nu iti aduc decat niste sentimente care nu iti fac bine? Daca se gandea la tine si daca ar fi inteles macar un pic cat rau ti-a facut, nici macar nu ar fi indraznit sa iti trimita o astfel de invitatie.

  8. Nu, nu.. fara nunta. Si fara prea mult caz. Ciudat ca a trimis invitatia si s-a gandit atat la tine, cat si la familia ta.

    Mi se pare ca e un gest care nu trebuia facut…

  9. daca hotarasti sa mergi nu lua bani cu tine.

  10. @armin

    bine zis😀

  11. De ce nu?

  12. Nu are rost sa te duci.

  13. Cat tupeu pe aceasta Andreea.

  14. Are cumva mustrari de constiinta si nu stie cum sa scape de ele?

  15. eu as merge

  16. Nu, pana la urma nu voi merge. Insa un cadou de nunta ii voi trimite, totusi.

  17. NU.

  18. @armin: Ha ha ha! Tare, frate!


Leave a Reply

