Cadou de nunta

In acest week-end e nunta Andreei. Am luat deja decizia sa nu merg, si o voi respecta.

In schimb, i-am cumparat un cadou de nunta. L-am trimis astazi, cu instructiuni clare – cand, unde anume trebuie sa ajunga si la ce ora.

E un cadou… greu. Si foarte sugestiv. Si… de efect. Va fi – intr-adevar – o surpriza.

Am si un complice, daca se poate numi asa. Adica – o veche cunostinta care merge la nunta, si pe care am rugat-o sa filmeze (cu un telefon sau orice altceva, numai sa filmeze) momentul in care se taie tortul miresei.

Acest cadou e modul meu de a-i ura Andreei “casa de piatra”…

Published in: on September 25, 2009 at 11:23 pm  Comments (5)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/09/25/cadou-de-nunta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 CommentsLeave a comment

  1. -catuse(ar tine-o langa barbat) nu cred ca sunt…ca nu sunt grele
    -vreo 2000 de lei in monede de 0.1 ar fi destul de grele…dar nu ar fi sugestive.
    -Andreea Marin…n-are nici o treaba…si grea nu mai e

    -Un barbat sa ii faca un dans…ar fi ceva…dar nu impresionant si ar trece usor peste
    -ceva amintire de-a voastra,eventual hainele ei facute pachet plus periuta de dinti..nu cred ca le-ai mai pastrat.
    ce sa fie,ce sa fie?!
    prefer sa aflu de la tine…e mai interesant in felul asta.
    pas(cu a de la acru)

  2. imi suna a razbunare? am senzatia ca o sa fie un cadou extrem de ‘special’ pentru andreea. aww

  3. si de ce cand o sa taie tortul? ai facut ceva la tort? o sa explodeze? :))

  4. hehe, pff, ce mi-ar fi placut sa fiu o musculita sa vad si eu ce o sa se intample, eh`… am o vorba, casa de piatra… si copii la fel : )
    S.

  5. abia astept sa ne zici mai multe.promite🙂


Leave a Reply

