Cadou de nunta (III)

Am vazut astazi inregistrarea.

Andreea arata foarte bine in rochia de mireasa. De fapt, nu-mi amintesc sa fi vazut o mireasa care sa nu arate bine. Probabil e din cauza albului imaculat al rochiei. Alaturi de un chip de multe ori angelic, care insa ascunde secretele lui…

Persoana pe care am delegat-o sa livreze cadoul a intervenit exact in momentul taierii tortului – urmandu-mi indicatiile. Initial, Andreea n-a vrut sa-l deschida – lasandu-l in rand cu celelalte cadouri. S-a lasat insa convinsa de numele de pe eticheta – nume cu care ii placea sa ma alinte cand eram impreuna, de dimensiuni si de ambalajul care arata foarte bine. Pe asta am mizat de la bun inceput. Probabil se astepta ca inauntru sa gaseasca ceva valoros.

I-a pierit insa zambetul cand a scos primul obiect din cutie. O masca veche de carnaval, de la Venetia – pe care ea mi-0 daruise cu ani in urma. Din loc in loc, masca era picurata cu un lichid alb. Era aracet, insa reprezenta o aluzie clara la ceea ce am povestit aici, acum o vreme. Aluzie pe care Andreea a inteles-o din prima. Moment in care – dupa cum spuneam – i-a pierit zambetul.

Al doilea obiect era un vibrator mare, albastru. Cu o fundita rosie, de care era prinsa o eticheta de marime A4 (ca sa se vada clar textul). Cu un marker – pe eticheta scria “pentru viitoarele cazuri cand mirele nu mai poate”. Chipul mirelui cand cei din jur au vazut textul? Priceless.

Al treilea obiect era un fular alb, pe care il imprumutasem de la mama ei cu alta ocazie – tot cand eram impreuna. Acesta era cel din urma obiect pe care-l mai aveam in casa, care avea legatura cu ea. Si am tinut neaparat sa i-l dau inapoi. Am scris pe el – cu rosu – “a se returna mamei tarfei miresei”.

Asadar – conform traditiei : ceva vechi, ceva albastru si ceva de imprumut.

Mai erau doua chestii in cutie, insa nu le-a mai scos. Era deja destul. A trantit capacul si – nervoasa – a iesit din sala, in timp ce invitatii abia se abtineau sa nu rada. Din cate am inteles, a revenit dupa vreo 40-50 de minute si nunta a continuat. Insa invitatii au fost privati de zambetul miresei, pentru tot restul petrecerii.

Cele doua obiecte ramase in cutie erau o bucata de ciment intarit si o caramida. Cu sincerul mesaj “casa de piatra”. De-asta a fost cadoul atat de greu.

Published in: on September 30, 2009 at 12:04 am  Comments (20)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/09/30/cadou-de-nunta-iii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

20 CommentsLeave a comment

  1. Oarecum penibil.

  2. presupun ca tu te simti mai bine dupa cadoul asta. mie mi se pare fortat.atata vreme cat faci chestii din razbunare,inseamna ca inca iti mai pasa,capitolul nu e incheiat …

  3. Mi se pare tare ingenios … si foarte crud … razbunator … dar foarte ilustrativ …

  4. Mda… tipic. Oricat de mult rau ti-ar fi facut si oricat de tarfa ar fi ea, gestul tau a fost mai josnic decat toate actiunile ei anterioare. Erau atatia oameni acolo, era nunta ei, ziua cea mai fericita din viata. Daca acest gest de razbunare era necesar pentru linistea ta sufleteasca, putea fi facut dupa nunta, puteai trimite “cadoul” acasa, sotul ei l-ar fi vazut oricum. Anyway, fiecare cu viata lui. Poti mai mult de atat, parerea mea. Toate bune

  5. Spre deosebire de comentariile de mai sus, eu tin sa te felicit. Un cadou cu imaginatie, istorie, traditie, zambet, si cireasa de pe tort, putina razbunare. Una din cele mai bune combinatii. Oricum se observa modul diferit de gandire dintre femei si barbati. Again felicitari.

  6. da sigur saraca de ea nu merita…hai sa o compatimim(ca doar e de datoria noastra):
    saraca andreea cat a suferit ca i-a dat papucii lui 4A pt unu cu mai multi bani.
    saraca andreea a fost nevoita sa mimeze o sinucidere ca sa stoarca niste bani.
    saraca andreea era ziua nuntii ei,poate acum nu isi mai imparte barbatu’su banii cu ea pt ca e o nenorocita.
    saraca andreea vroia doar sa faca un leu in plus(chemandu-l pe 4A la nunta)pt luna de miere.
    daca o femeie trimitea cadoul asta in ziua nuntii unui”porc” fost iubit…toate ziceati …yeee ce cool a meritat nenorocitul…
    parerea mea e ca a cautat-o cu lumanarea…si nu m-as mira daca pe viitor il va cauta pe 4A(tocmai din cauza unei conceptii gresite ca a Andei)

  7. chestie asta e cu du-te vino.
    eu una sincera sa fiu nu cred ca andreea o sa ramana multa vreme maritata cu individul ala…si sigur nu o sa aiba o casnicie fericita.
    de ce sa il condamnam pe 4A pentru ce a facut?! daca el se simte bine acum inseamna ca a facut ceea ce era corect.

  8. Hmmm…cam multe obiecte in acea cutie. Nu era deajuns vibratorul si caramida?

  9. dur, dar cred ca il merita cu varf si indesat😉
    Numai bine:)

  10. FOARTE TARE…..bravo..merita..azi ti-am descoperit blgoul…imi place foarte mult si o sa-l citesc in continuare…pupici..spor la bani

  11. midnight-eu i-as fi zis maturitate,nu conceptie gresita. nu o apar,doar ca unii oameni nu trebuie bagati prea mult in seama.rautatea se ia!

  12. C’mon, dude, chiar te-astepti ca un om cu capul pe umeri sa creada bazaconiile tale? Te-ai uitat la prea multe telenovele, amice.

  13. anda- iar eu ma refeream la partea cu “inca iti mai pasa”…(cand spuneam ca e o conceptie gresita).
    Si nu cred ca e razbunare..ci pur si simplu a umilit.
    cum a facut si data trecuta.
    Asa au unele femei impresia cand sunt jignite in ultimul hal …ca e de fapt razbunare si ca razbunarea e o forma de a se manifesta a barbatilor cand nu au incheiat un capitol din viata lor…si daca tot nu l-au incheiat pai atunci inca mai nutresc ceva sentimente.
    NU
    Cand un barbat isi exprima dezgustul fata de tine (prin orice metoda)inseamna,ca nu mai da doi bani pe tine.
    4A si-a exprimat destul de clar parerea despre ea data trecuta,atunci de ce o mai mananca sa il invite la nunta?
    Asa ca, daca tot nu i-a ajuns,i-a mai dat.

  14. Foarte tareeee….daca o facut intr-adevar ce-a ce ne-ai povestit… o fost un cadou genial …foarte bine i-ai facut…bravo=))

  15. o my god! nu pot sa cred ca ai facut asta

  16. Corect, Aha.🙂

  17. hmm … daca arunc cu noroi in jur, in final tot noroi am pe maini … cam asa si cu razbunarea, doar ca in cazul razbunarii noroiul acele nu e pe maini …

  18. josnic

  19. Bestial,mai bine ca nu se putea. Razbunare? Nu conteaza,ai actionat ca o oglinda,insa cu alt fel de fapte si in alt moment.

  20. destul de infantil…desi o doza de umor exista. te cam plictisesti probabil. GET A LIFE !!!!!!!!


Leave a Reply

