Nu

Nu trebuia sa ma las antrenat intr-o noua razbunare. Una prosteasca si fara rost.

Se pare ca am mintit cand am spus – acum mai multe saptamani – ca Andreea e un capitol incheiat. M-am mintit in primul rand pe mine. Iar acum suport consecintele.

Am trecut prin multe in cei peste 25 de ani pe care-i am. Si voi mai trece si prin altele, datorita stilului de viata ales. Dar se pare ca nu am reusit sa trec peste cauza a ceea ce sunt acum. Peste ceea ce a fost ea. Andreea.

Roata s-a intors din nou. Nu in favoarea mea.

Si – din nou – nu pot ramane indiferent.

Am atacat cand puteam ramane pasiv, indiferent. De undeva din adancul sufletului, un alter-ego malefic mi-a dictat razbunarea. L-am ascultat. Rau am facut.

Stiu ca voi trece si peste aceste consecinte. Pentru ca nimic nu e vesnic. Dar cand totul se va fi terminat, voi fi un alt om. Pentru totdeauna. Mi-am facut-o cu mana mea.

Published in: on October 6, 2009 at 12:21 am  Comments (6)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/10/06/nu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 CommentsLeave a comment

  1. e clar ca ceea ce ai facut din razbunare nu era o idee tocmai buna. acum doar nu o sa spui ca te-a cautat si ca bla bla-uir d-astea ? sper ca ti-ai dat seama ca EA nu te merita,deci te rog sa nu cazi in plasa.

  2. Eu ma bucur de un lucru: faptul ca ai invatat o lectie din asta si ca vrei sa mergi mai departe. E un semn de maturitate. Oricum noi o sa fim alaturi de tine sa te sprijinim oricand o sa ai nevoie >:D<

  3. daca chiar faceai ce ai zis, pana acum aveam link-uri cu faza asta de pe youtube sau macar poze si toata lumea ar fi stiut cine esti. Wake up, suga’!🙂

  4. ooooo…ce urat!:((
    ma dezamagesti!
    mai bine o lasai asa cum a picat.
    o seara faina!
    p.s. nu poti impaca si capra si varza!

  5. mai bine regreti ceva ce ai facut decat ceva ce nu ai facut; insa mai bine sa nu regreti nimic. si, roata orice ai face, tot se intoarce..
    toate bune.
    S.

  6. imi pare rau ca ai ajuns la concluzia mea…
    cand te amesteci cu taratele te mananca porcii.
    hai fruntea sus,vor veni si vremuri mai bune!


Leave a Reply

