Parfum de femeie

Ador mirosul trupului gol care se intinde in fata mea. Parfumul parului, al buzelor… al sanilor. Parfumul dorintei. Parfumul femeii care se daruieste. Parfumul orgasmului care e pe drum…

Pielea fiecarei femei are un parfum aparte. Care te poate face sa o asociezi cu un anumit lucru sau sentiment.

Sanii uneia dintre clientele mele au un usor miros de scortisoara. Macinata marunt si lasata putin in arsita soarelui de Iulie.

Buzele alteia au mirosul florilor de camp. Un sarut apasat pe acele buze ma aseaza in mijlocul unei pajisti inverzite, cu ochii inchisi… visand. Limba care-i patrunde obraznica printre buzele mele ma duce cu gandul la o capsuna proaspata savurata la umbra unui tei – in curtea de la tara, unde-mi petreceam uneori vacantele de vara.

Parfumul pielii gatului altei cliente ma duce cu gandul la crema de zahar ars pe care-o adoram atat de mult, in copilarie. Imi plimb buzele de-a lungul umarului si urc incet, incet spre lobul urechii… umplandu-ma de mireasma altadata atat de draga. Indraznesc chiar sa gust, oprindu-ma din cand in cand si atingand cu varful limbii pielea bronzata, facand-o sa tresara. Sau sa musc foarte usor, fara a lasa insa urme – din delicatesa ce se topeste in bratele mele, printre gemete usor ritmate.

Parfumul zonelor intime ale unei doamne cunoscute de curand ma face sa ma gandesc la tortul proaspat copt. Inca aburind. Asteptand sa fie inceput. Gustat. Cuprind cireasa intre buze si o masez usor, facand-o sa pulseze. Imi plimb limba in jurul clitorisului, desenand cercuri la inceput largi – apoi tot mai stramte. Femeia se zbate cu miscari aproape animalice, lasand orgasmul sa iasa urland – din adancul fiintei sale.

Asociez fiecare femeie prin patul careia am trecut cu o mireasma anume, care o reprezinta. Cu ceva placut. De care m-am lovit in trecut si care mi-a lasat o impresie frumoasa.

Parfumul nu se schimba dupa consumarea momentelor orgasmice. Isi schimba doar intensitatea. Devine doar ceva mai dur. Mai concentrat. Si te face sa vrei iar, si iar… si iar…

Published in: on October 8, 2009 at 12:17 am  Comments (7)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/10/08/parfum-de-femeie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 CommentsLeave a comment

  1. frumos…
    ai mai “tinut” cafeaua de duminica?

  2. ce frumos….m-ai facut curioasa-ma intreb acum, oare ce parfum las eu in urma?o sa-l/sa-i/ intreb de curiozitate.o seara placuta iti doresc🙂

  3. frumos post🙂
    si eu asociez persoanele si locurile cu un anumit miros

  4. Foarte interesant. Nu credeam ca exista multe persoane care sa asocieze diverse persoane, evenimente sau lucruri cu parfumuri… Imi place la nebunie sa simt, sa miros si sa gasesc in trupul persoanei de langa mine parfumuri de demult uitate intr-un coltisor. Si apoi memoria olfactiva este cea mai puternica, cea care ramane cel mai puternic impregnata in minte si in suflet.

    Si eu am acceasi curiozitate, oare ce parfum las in urma?

  5. Postare asta mă face să întreb… ai citit „Parfumul” de Patrick Suskind?

  6. Ce negustor romantic avem😀

  7. Cireasa de pe tort! Oleee!


Leave a Reply

