Oferta (II)

Am acceptat astazi oferta despre care povesteam in postul anterior. Octavian (dupa cum spuneam, am decis sa-l numesc asa) mi-a multumit. Se pare ca maine voi avea ocazia primului contact cu… ea.

Am refuzat sa aud orice descriere a ei (fizica sau de alta natura). Vreau s-o vad cu ochii mei, vreau s-o cunosc din punctul meu de vedere – fara alte influente.

Spuneam – tot in postul anterior – despre acel “ceva” pe care il voi primi pentru ducerea la bun sfarsit a job-ului, pe langa suma promisa. Am observat referiri la acel “ceva” in unele din comentariile acelui post.

“Ceva”-ul nu are valoare materiala. Nu e vorba de bani sau de alte bunuri. Nu e vorba nici de satisfactia de-a seduce si a parasi apoi pe cineva. Nici de “inca o cupa in palmares”. E vorba de o favoare pe care nu prea am cum s-o obtin din alta parte. De care am nevoie. Si pe care n-am putut-o obtine pe cai obisnuite si nici prin “interventii” insotite de sume consistente de bani.

Voi plati pentru job-ul acceptat astazi? Poate. Va fi inca un pacat pe lista si-asa prea lunga. Nu fac asta pentru ca vreau neaparat. N-o fac nici cu sufletul impacat. Dar – uneori – trebuie sa facem anumite compromisuri. Trebuie sa fie mai rau inainte de a fi – in sfarsit – mai bine.

Sunt judecat pentru ceea ce-am ales astazi sa fac? Da, probabil. Nu e prima data si foarte probabil nici ultima. Dar ma intreb oare cati ar face altfel in locul meu. Cati – dupa ce s-au straduit si s-au consumat ani de zile pentru a obtine… acel “ceva” – nu ar accepta acest gen de compromis atunci cand “ceva”-ul li se ofera pe tava. Nu voi invita pe nimeni in mod special sa se puna in locul meu. Pentru ca nu se poate si pentru ca oricum nu doresc nimanui asta.

“Ceva”-ul – favoarea despre care spuneam – e obiectul unei suferinte indelungate pentru cineva care inseamna extraordinar de mult pentru mine. Am ocazia sa opresc aceasta suferinta si am decis sa profit de ea. Voi cauza alta suferinta in schimb? Din pacate – probabil ca da. Merita? E o intrebare foarte subiectiva. Insa eu am dat deja raspunsul…

Published in: on October 13, 2009 at 10:30 pm  Comments (7)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/10/13/oferta-ii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 CommentsLeave a comment

  1. Eu una sunt de parerea ca nimeni nu ar trebui sa te judece. Nu stiu cate persoane din cele care si-au dat cu presupusul au trecut sau trec prin ceea ce treci tu acum.
    E foarte usor sa spui: “eu in locul tau as face…”. Nu! Este o mentalitate total gresita. Sa nu spui niciodata asa ceva pentru ca NU stii niciodata cum ai reactiona.
    E si mai usor sa te dai o persoana plina de motalitate, de reguli si principii pe care le respecti cu “strictete” pana ajungi in momentul in care trebuie sa iei o decizie. Rezultatul o sa respecte sau nu principiile de o viata?!
    Daca tu iti doresti atat de mult acel “ceva” si ai facut asta sa il obtii… atunci iti doresc multa bafta si sa te bucuri pe viitor de el😀

  2. trebuie ca e foarte importanta acea persoana pt tine; e bine ca o poti ajuta, si lasa ca madam asta o sa treaca usor peste, nu-ti fa tu griji din cauza asta.
    S.

  3. se schimba datele problemei🙂

  4. Si ne lasi asa? Nu o sa ne zici ce e acel “ceva”?

  5. Cred ca in final fiecare trebuie sa-si urmareasca scopul. Egoismul e bun. Eu sunt de acord cu decizia ta. Fa ce e mai bine pt tine si pentru cei dragi, restul nu sunt importanti.

  6. sper ca vei putea opri acea suferinta de care zici cand se va termina toate astea. multa bafta iti urez si sa sti ca noi nu te judecam pentru ceea ce faci…nu avem dreptul asta,noi suntem aici sa te sprijinim,cat putem in ceea ce faci.

  7. Ia uite cum s-au sucit domnisoarele…se vede ca le-a mers la inimioara aluzia ta :))


Leave a Reply

