Cafeaua care nu s-a mai baut

Obisnuiam acum mai mult timp sa imi beau cafeaua de duminica dimineata in compania cititorilor.

Cu timpul (si mai ales datorita lipsei de timp in acea perioada a zilei) – acest obicei a disparut incet-incet.

Va invit asadar la un ceai, in aceasta duminica.  Dupa-masa, de la ora 5.

PatruActe

Published in: on October 17, 2009 at 12:25 am  Comments (4)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/10/17/cafeaua-care-nu-s-a-mai-baut/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 CommentsLeave a comment

  1. merge si ceaiul dar numai sa nu fie verde; daca e, eu imi pot aduce o cafea? : ))
    weekend placut!
    S.

  2. sper ca nu va lipsi zaharul…cred ca toti avem nevoie de putina dulceata in viata noastra…

  3. eu mi-am baut ceaiul….voi?:D

  4. Uite ca avatarele alea sunt dubioase😛 Ceva nu a mers cum trebuia inainte. Te rog sa nu publici comentariul cu userul ala.


Leave a Reply

