O idee

Mi-a incoltit in gand o idee, in ultimele zile.

Am discutat-o cu unii dintre cititori – pe chat. Am discutat si diverse variatiuni ale ei. Am ajuns la un oarecare rezultat final, dar inainte de orice am decis sa cer parerea tuturor celor care trec pe-aici si sunt dispusi sa o ofere : ce-ati spune daca am organiza un concurs numit “Miss PatruActe”? Da – un mic concurs de frumusete, daca vreti sa-i spuneti asa. Pe baza unor fotografii (publicate – desigur – cu acordul celor care le trimit).

Frumusetea e de mai multe categorii si sta in oricine si oricand. Uneori se poate citi, alteori nu. Depinde de cei care-i cunosc alfabetul. O fotografie a unei femei poate transmite frumusete fizica, frumusete spirituala, ambele sau niciuna. Ramane la latitudinea privitorului.

De ce as vrea sa organizez acest concurs? Pentru ca – in cele cateva luni de existenta a blogului – aici s-a strans o micuta comunitate (vad asta in mare parte din statistici). O comunitate de oameni care comenteaza sau (cei mai multi) care prefera sa viziteze “in tacere”. Cred ca un “eveniment” de genul concursului despre care spuneam ar suda mai bine aceasta comunitate. Si – de ce nu – le-ar da unora curajul sa iasa din anonimat si sa-si dea cu parerea (poate pentru prima oara).

Regulamentul il putem stabili impreuna sau il putem imprumuta de la alte concursuri de acest gen.

S-au discutat si diverse variante ale asa-zisului premiu de “Miss PatruActe”. Ideile au fost urmatoarele (au venit in intregime de la cititorii cu care am dezbatut subiectul) :

  • Posibilitatea de a posta un articol pe acest blog.
  • Posibilitatea de a adresa o intrebare directa, la care sa se primeasca un raspuns direct si sincer (din partea mea). Mi se pare cam putin. In plus – incerc sa ma feresc de intrebarile care-mi afecteaza – intr-un fel sau altul – anonimatul. Asta – pentru ca-mi place sa fiu sincer.
  • Posibilitatea unei convorbiri telefonice cu mine. Nu – nu sunt vreo celebritate si nici nu am intentia sa devin, dar asta as putea-o face fara sa ma compromit foarte mult.
  • Posibilitatea unui premiu in bani/obiecte – livrat de asa natura incat sa nu apara nicaieri numele/adresa/orasul/regiunea tarii expeditorului (adica eu). Nicaieri – adica nici in registrele companiei care face expedierea (va trebui sa mai studiez putin acest aspect).
  • Posibilitatea unei intalniri cu mine. Am respins-o din start, din motive evidente. Dar am listat-o aici oricum, pentru ca a venit din partea unor cititoare.

Daca ideea vi se pare o aberatie, o ignoram si trecem peste ea – fara nici o suparare🙂

Daca vi se pare interesanta, as vrea sa stiu pe cate “participante” ne putem baza😉

Astept idei/observatii. In comentarii sau pe adresa de contact.

Cu stima,
PatruActe

Published in: on October 18, 2009 at 11:50 pm  Comments (20)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/10/18/o-idee/trackback/

RSS feed for comments on this post.

20 CommentsLeave a comment

  1. interesanta ideea, dar te avertizez de pe acum ca o sa apara destule “gica contra”. alegerea o sa fie subiectiva si o sa apara opinii de genul: ce are ea mai bun :-@

  2. i’m in! cat despre parerile subiective…la un concurs de genu mereu or sa fie pareri diferite..dar cum totul se petrece on-line nu il va putea acuza nimeni pe patruacte de favoritisme.:D.
    si va fi alegerea fiecarui cititor sa aleaga ce miss ii place.

  3. desigur,de ce nu?

  4. Ce rost are un concurs de miss pe blogul unui gigolo? Vrei noi cliente? Sau poate ca nici macar nu esti ce spui ca esti si acum in sfarsit iti arati adevaratul scop (vrei sa agati femei pt sex pozand in acest 4acte si concursul e o posibilitate de a agata unele frumoase).

  5. Sure. Count me in😀. Nu-s vreo miss, dar sunt incantata de idee.

  6. Super idee😉

  7. da super tare ideea.promit k ma bag si eu…pupici

  8. Sa inteleg ca cele carora le surade ideea vor fi si participante?🙂

    @eu : Rostul concursului l-am explicat deja. Cat despre presupunerile tale, am mai scris despre asta si am refuzat si refuz in continuare orice contact cu cititorii mei/cititoarele mele, in afara de acest blog. Punct.

  9. binenteles k voi si participa.cu mare placere…

  10. Nu cerd ca este o idee chiar foarte buna deoarece la noi unii oamenii inca nu accepta cand cineva este oarecum superior intr-un anumit punct de vedere, si in plus alegerea este subiectiva. Daca ai de gand sa mergi mai departe una din reguli va trebui sa fie fairplayul, si ca acele persoane sa poata accepta posibilitatea de a nu castiga ca altfel se poate sa nu iasa prea frumos.
    Oricum e alegerea ta si a majoritatii(feminine in cazul acesta).

  11. eu vreau sa fac parte din juriu…:D daca se poate…sau cum sta treaba cine alege?

  12. O sa particip si eu. Dar eu zic ca acest concurs sa nu se bazeze doar pe analizarea unor poze, fetele ar trebui supuse si la niste probe, atat cat se poate prin intermediul blogului.

  13. interesanta idee.
    abia astept sa votez🙂.
    S.

  14. doar sa fac parte din juriu😉

  15. Era mai interesant un concurs ,,mister”..:)

  16. […] Concursul va incepe cand vor fi minim 10 concurente. Asadar, inca se fac “inscrieri”. Published […]

  17. […] – update Pana acum, la concursul de Miss anuntat aici pe blog avem urmatoarele participante […]

  18. buna idea, ma ,,inscriu´´ in juriu daca se mai poate
    ciao

  19. […] – update (II) Revin cu un nou update la concursul de miss anuntat […]

  20. […] Miss PatruActe Acest articol este dedicat concursului de Miss care a fost anuntat aici. […]


Leave a Reply

