Unchiul PatruActe (II)

Datorita unei urgente in familie (nimic foarte grav), Madalina a fost nevoita astazi sa plece la sora sa – in “inima Ardealului”. M-am oferit s-o insotesc inainte sa ma intrebe. Imi suradea ideea de-ai revedea nepotii, cu care m-am distrat atat de bine data trecuta.

Copiii s-au bucurat s-o revada pe “matusa Madalina”, iar “unchiul PatruActe” a fost foarte bine primit (probabil plasa plina de dulciuri a fost unul dintre motive🙂 ).

S-a bucurat pana si bona, pentru ca nu trebuia sa ramana peste noapte si a putut pleca acasa linistita. Pentru ca am ramas eu cu copiii, din nou.

Mi-am antrenat bine plamanii prin umflarea a numeroase baloane colorate. Le-am facut pe plac. M-am apucat apoi sa adun resturile de prin casa, dupa ce le-au spart pe toate – unul cate unul. Se simteau bine facand asta, iar eu ma simteam bine alaturi de ei.

Le-a placut si pizza imensa pe care am comandat-o, desi frigiderul era plin. Asta au cerut, asta le-am oferit. Nu stiu exact daca au voie sa manance pizza si nici reactia mamei lor cand va reveni – dar e cert ca au adormit satui. Si zambind. La urma-urmei, de-asta am ramas cu ei – ca sa-i tin fericiti.

Ma uit acum la Tom&Jerry si rad de unul singur. Ca-n vremurile bune.

P.S.: Concursul va incepe cand vor fi minim 10 concurente. Asadar, inca se fac “inscrieri”.

Published in: on October 20, 2009 at 11:13 pm  Comments (2)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/10/20/unchiul-patruacte-ii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. si de unde stii tu ca vor fi minimum 10 concurente? : )
    poate vor fi 10 de toaTe, ori poate mai putin de 10…
    S.

  2. si tu pari foarte multumit de ziua ce ai avut-o cu ei.
    nu vi si la nepotul meu?e unul dar are energie cat 3.(nu ii face fatza nimeni…)😀


Leave a Reply

