Concurs – update

Pana acum, la concursul de Miss anuntat aici pe blog avem urmatoarele participante :

  • alis
  • Alinna
  • madalina88
  • ana22mircea
  • Ciresica MaMeMiMoMu

Am fost intrebat daca cineva care s-a inscris se mai poate retrage. Sigur ca da – printr-un mail la adresa de contact.

Am fost abordat de unii dintre cititorii mei de gen masculin (mai putini, ce-i drept – dar pe unii dintre ei probabil ii stiti deja🙂 ) care – prin intermediul acestui post – mai invita cateva dintre cititoare sa participe. Mai exact, “invitatiile” erau trimise catre :

  • anda
  • 2onia
  • Ciresica
  • midnight
  • roxoxox
  • gmx
  • Diana

Asadar – cine mai doreste, cine mai pofteste ?😀

Inscrierile se fac in continuare printr-un comentariu la postul de aici sau printr-un mail pe adresa de contact.  La fel si pentru cei/cele care doresc sa faca parte – alaturi de mine – din juriu.

Spuneam in postul anterior ca va incepe concursul in momentul in care vom avea 10 concurente. Mi s-a parut un numar rezonabil. Daca sunteti de alte pareri – astept idei😉

Detaliile regulamentului, etc. – vor fi anuntate mai tarziu. In principiu va fi vorba de o fotografie (la alegere) si – eventual de o mica auto-caracterizare. Eventual.

Published in: on October 21, 2009 at 11:27 pm  Comments (13)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/10/21/concurs-update/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 CommentsLeave a comment

  1. hehe, vreau sa cred ca balamuk m-a invitat, hai zi ca el : ))
    toate bune!
    iar in caz ca ma razgandesc, sper sa nu fie prea tarziu :))
    S.

  2. draaaci…vroiam sa fiu eu in juriu😀

  3. Multumesc pentru invitatie, dar intr-o lume a mastilor, prefer sa mi-o pastrez pe a mea.

    In plus, pastruacte nu are nimic din ce imi doresc . Doar un blog cu good stories.

  4. ar trebui sa pui limita de varsta😉
    eu raman doar sa va ajut la deliberari.
    succesuri!

  5. hm eu nu inteleg care va fi faza cu juriul? vor fi doar anumiti oameni care sa voteze respectivele fete? atunci afiseaza si lista cu juriul😀

  6. Multumesc pentru invitatie. Mai greu cu timpul, lately…Bafta tuturor!

  7. Lista cu membrii juriului inca e in lucru. Regulamentul si listele finale vor fi anuntate – cel mai probabil – la inceputul saptamanii viitoare.

  8. Evident – pana atunci, inscrierile continua atat pentru concurente cat si pentru membrii juriului😉

  9. hmm, pai si ca sa intram in juriu.. pe ce criterii?😀
    S.

  10. Multumesc, nu ma asteptam..:) Anda a intrebat de limita de varsta,parcă…Prefer să urmăresc din umbra concursul.

  11. multumesc,dar eu vreau in juriu…dar daca vom fi mai multi in juriu decat concurentele(care poate nu v-or fi 10)ce se intampla?

  12. grea gramatica…scuze pt greseala😀

  13. nu-i bai, se intampla si la case mai mari.. “succesuri” in continuare😛


Leave a Reply

