Concurs – update (IV)

Perioada de votare la concursul din postul anterior se va incheia curand (la ora 23:50).

Voturile date dupa acea ora nu vor mai fi luate in considerare.

Multumesc in mod deosebit atat participantelor, cat si celor care le-au votat.

Urmatorul pas ar fi numararea voturilor. A intervenit insa o problema. Am observat cateva cazuri (luate pur si simplu la intamplare) in care s-au dat mai multe voturi pentru aceeasi concurenta, de catre utilizatori cu nickname-uri diferite – insa de la acelasi IP.

Teoretic – voturile ar fi valabile (nickname-urile sunt diferite). Practic – e o buna modalitate de a trisa. Pentru ca aceeasi persoana putea sa aleaga nickname-uri diferite si sa dea cate voturi pofteste – pentru aceeasi concurenta. Ma asteptam sa se intample asta. Insa nu voi judeca pe nimeni.

Nu voi invinui niciuna dintre concurente. Si nici voi. Pentru ca nu e vina lor ca au admiratori zelosi, care vor sa le vada castigatoare.

Asadar – va intreb : doriti sa se faca numaratoarea voturilor dupa regula standard (un comentariu = un vot), sau doriti filtrarea lor dupa IP (toate comentariile date de la acelasi IP = un vot). Intreb pentru ca nu doresc sa dau nastere unor mici conflicte – si pentru ca vreau sa fie totul cat mai clar.

Astept pareri.

Cu stima,
PatruActe

Published in: on November 3, 2009 at 11:40 pm  Comments (16)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/11/03/concurs-update-iv/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 CommentsLeave a comment

  1. sa raspunda concurentele😀
    ar fi ideal,sa vedem ele cum prefera?

  2. @midnight : Da – e o varianta buna.

  3. negustorule, nu mi se pare corect sa se calculeze si voturile cu acelasi IP dar cu nick diferit; puteam si eu f bine sa imi schimb nick-ul si sa dau cu votu` pana se bloca site-ul.. zau asa!
    S.

  4. @2onia : … sau puteai sa-ti chemi toti prietenii acasa si sa-i rogi sa te voteze, pe rand🙂 Posibilitati sunt multe. De-asta am adresat intrebarea, inainte de numaratoare.

  5. omiti un amanunt: eu nu am participat : ).
    si da, ii puteam chema, insa nu ar fi incaput toti, de asta am spus ca puteam eu vota cu diferite nick-uri pana imi cadea curentul;
    eu mi-am spus parerea; insa nu cred ca e numai parerea mea; atunci cand se organizeaza in online un concurs (din cate stiu eu) asa se procedeaza: se numara voturile in functie de IP, nu de nick…
    S.

  6. Dupa IP ….asa ar fi cel mai corect! Prea au fost evidente anumite chestii….. daca vrei sa fii corect pana la capat…..iei in calcul voturile dupa IP!

  7. Votul dupa IP. Si data viitoare fa un pool. Te scuteste si de grija ip-ului si de durerea de cap de la numaratoare😉

  8. si mie mi se pare corect sa iei in considerare voturile dupa IP.

  9. sa se aleaga varianta cea mai corecta!! oricum eu le multumesc tuturor celor care m-au votat, indiferent de circumstante si de rezultat!

  10. filtrarea lor dupa IP bineinteles

  11. evident ca dupa IP

  12. Ip. Consider că ar fi drăguţ să jucăm corect până la final,nu?

  13. numaratoare dupa IP.

  14. punct!😀

  15. ip, clar!

  16. Dar mai exista si varianta ip-ului dinamic. Aceeasi persoana cu nick name diferit se conecteaza la net de fiecare data inainte sa mai puna un vot si nimeni nu vede. Ar putea fi si varianta asta care nu stiu cum poate fi verificata. Asa ca daca voturile de pe acelasi ip s-ar anula, ar iesi clar in avantaj cei care poate au votat la fel ca primii, dar cu norocul de a folosi un net cu ip dinamic. Acum nu stiu cat de departe sa mergem cu speculatiile. Oricum e aiurea 10 voturi de pe acelasi ip…


Leave a Reply

