Concurs – finala

Am numarat voturile. De doua ori – ca sa fiu sigur ca nu gresesc🙂 . In urma cererilor din comentariile postului anterior, le-am filtrat dupa IP (se pare ca mi-a folosit totusi la ceva pregatirea de inginer😀 ).

Desi voturile par multe, s-au redus simtitor in urma filtrarii dupa IP. In plus, am fost nevoit sa anulez trei dintre ele – pentru ca au fost date dupa ce perioada de votare s-a incheiat.

Rezultatul este urmatorul :

  • ana22mircea : 18 voturi
  • madalina88 : 10 voturi
  • Ciresica MaMeMiMoMu : 18 voturi
  • alis : 12 voturi
  • Alinna : 6 voturi

Asadar, primele doua pozitii sunt ocupate de ana22mircea si Ciresica MaMeMiMoMu.

Anunt din nou componenta juriului :

  • 2onia
  • anda
  • midnight
  • Bootie call

Avand in vedere ca am intarziat cu o zi din cauza postului anterior (am cerut parerile tuturor in legatura cu numararea voturilor si – dupa cum s-a vazut – am tinut cont de ele) si ca doresc sa dau juriului doua zile pentru deliberari  – programul va fi urmatorul :

  • Membrii juriului sunt rugati sa-mi comunice alegerile lor (intre ana22mircea si Ciresica MaMeMiMoMu) pe mailul de contact (patruacte[at]gmail[punct]com) pana vineri 6 Noiembrie, ora 23:00.
  • In caz de egalitate, voi anunta membrii juriului (pe fiecare separat), iar deliberarile vor continua pana la departajare.
  • Daca totusi nu se va ajunge la un rezultat concludent, voi acorda si eu un vot – cu aceeasi pondere ca si voturile date de membrii juriului. Cum spuneam insa – sper sa nu fiu nevoit sa fac asta.
  • Castigatoarea va fi anuntata printr-un nou post aici pe blog – cel tarziu luni, 9 Noiembrie.
  • Apoi – in ceea ce priveste celelalte detalii, voi contacta castigatoarea pe mailul privat.

Acestea fiind spuse – multumesc tuturor concurentelor pentru participare. Fiecare dintre voi are (simbolic) cate un vot din partea mea, din simplul motiv ca – asa cum spuneam si cu alta ocazie – frumusetea feminina isi arata valoarea ca individualitate si nu exista doua la fel, deci nici termen de comparatie intre ele (parerea mea).

Totodata – multumesc si celor care au votat.

Succes in continuare – ana22mircea si Ciresica MaMeMiMoMu.

Cu stima,
PatruActe

Published in: on November 5, 2009 at 12:14 am  Comments (2)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/11/05/concurs-finala/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. multumim🙂

  2. merci merci!
    wow!chiar nu ma asteptam la asta :))


Leave a Reply

