Miss PatruActe – final

Am ajuns la finalul concursului de Miss.

N-a fost un concurs cu invingatoare si invinse – asa ca va rog sa nu intelegeti asta.

A fost un concurs in care – pur si simplu – unele dintre cititoarele care trec mai des pe-aici au avut curajul sa ne spuna si sa ne arate mai mult decat ceea ce lasa de obicei “sa se vada”. Si pe care le felicit sincer.

Multumesc deopotriva tuturor participantelor, cat si celor care le-au votat.

Asadar – premiul merge la… Ciresica MaMeMiMoMu.

O voi contacta pe mailul privat, pentru a stabili restul detaliilor.

Published in: on November 8, 2009 at 10:16 pm  Comments (9)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/11/08/miss-patruacte-final/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 CommentsLeave a comment

  1. hai k acum ai avut o scuza cu concursul, dar asteptam posturi noi😀
    felicitari ciresica

  2. 😮
    omg!!!!
    si eu am plecat de la premisa ca o sa pierd :))))
    merci mult!

  3. felicitari ciresica! poate e mai bine ca a castigat ea… avand in vedere premiul care l-as fi cerut eu😀 dar poate totusi si locul doi va fi premiat… sau nu… ce spuneti domnule patruacte?

  4. Felicitări Cireşico!

  5. @ana22mircea: Nu stiu ce fel de premiu ai tu in minte🙂 – si daca il pot oferi fara a-mi pune in pericol anonimatul. Eventual scrie-mi pe adresa de contact, si vom vedea.
    Desi – dupa cum unii cititori imi atrag atentia – regulile erau clare la inceputul concursului🙂 Dar cum imi place cand toata lumea e multumita… sa vedem despre ce e vorba.

  6. felicitari ciresica, si alis, mi-ai luat tastele din keyboard (ca altfel nu stiu cum sa zic, ca vorba din gura nu mi-ai luat-o asa digital)

  7. Merci merci!
    Multumesc si celor care m-au votat😀

  8. patruacte-premiaza-le pe amandoua,ce mai conteaza un apel in plus?
    felicitari tuturor concurentelor!

  9. Felicitari! Felicitari pentru curajul vostru de a participa, pentru descrierile frumoase si pozele minunate. Si felicitari lui 4A pentru initiativa🙂


Leave a Reply

