Candva

Au trecut deja mai bine de doi ani de cand ma vand. De cand ofer placere contra-cost. De cand transpir prin asternuturi straine, in compania feluritelor doamne/domnisoare care-mi solicita serviciile.

Am fost des intrebat cand ma voi retrage din aceasta meserie. Si ce anume voi face – atunci cand ma voi retrage.

Ce voi face? Asta stiu aproape sigur : imi voi deschide o mica afacere bazata pe comertul de motociclete si piese aferente. Adica voi duce mai departe o pasiune care pentru mine a devenit un mod de viata.

Mai ramane prima intrebare : cand ma voi opri? Evident – nu voi putea face la nesfarsit ceea ce fac acum. Am amanat raspunsul la aceasta intrebare pentru multa vreme. Sau – cand l-am dat – l-am dat foarte evaziv. Am avut insa timp in ultimele zile sa ma gandesc la multe. Poate la prea multe. Si am ajuns – cred – la o concluzie.

M-am apucat de prostitutie din cauza unei femei. Voi renunta la prostitutie datorita altei femei.

Am ajuns – in acesti doi ani si cateva luni – sa cunosc natura feminina mai bine decat as fi sperat vreodata. Sa observ femeia in detaliu. Si – credeti-ma pe cuvant – detaliile sunt totul. Am invatat sa ascult mai bine ca oricand. Nu doar sa aud, ci sa ascult. Am invatat sa simt actul sexual, nu doar sa-l intretin. Am invatat sa-l traiesc. Am trait senzatii care nu credeam ca exista.

Femeia e o fiinta extraordinara. Aud des expresia “barbatii se chinuie de mii de ani sa inteleaga femeile”. Pe undeva, are samburele ei de adevar. Dar femeia nu trebuie inteleasa. Misterul joaca un rol important in toata aceasta schema. Unde-ar mai fi placerea de-a cuceri femeia, daca am cunoaste-o in detaliu, daca am sti cum gandeste, daca i-am anticipa fiecare pas? Femeia nu trebuie inteleasa – ci trebuie placuta pentru ceea ce e. Pentru simplul fapt ca e femeie.

Trebuie ascultata. Nu auzita, ci ascultata. Trebuie apreciata ca un tot unitar – nu ca si entitati separate, ca “fund”, “sani”, “picioare”, etc.

Femeile sunt totul. Femeile conduc lumea. Sau ii conduc pe barbatii influenti care – la randul lor – conduc lumea. E totuna.

Am trecut prin patul multor femei. Si am ajuns – mai mult sau mai putin – sa le cunosc pe toate. Sa stiu de ce sunt in stare, sa stiu ce asteptari au si ce anume pot oferi. Sa le dezbrac de haine si de secrete. Sa le observ reactiile in cele mai intime momente, cand adevarata personalitate iese la iveala – sub lumina placerii orgasmice.

Ma voi opri din ceea ce fac atunci cand voi cunoaste o femeie diferita. O femeie… altfel. O femeie care sa ma uimeasca. Sa ma uimeasca. O femeie cum n-am mai intalnit. Cand voi cunoaste acea femeie voi renunta la stilul de viata de acum, la calatoriile dintr-un dormitor in altul, la tot ceea ce inseamna PatruActe. E o promisiune facuta mie insumi. Sunt convins ca acea femeie exista. Ma voi indragosti cand o voi cunoaste? Nu stiu. Va voi spune atunci🙂

Revenind in prezent – inca n-am intalnit acea femeie. Inca nu… dar candva o voi cunoaste.

Published in: on November 25, 2009 at 12:39 am  Comments (12)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/11/25/candva/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 CommentsLeave a comment

  1. asa sa fie!

  2. Cu toate ca acum nu mai cred asta, acum ceva timp aveam inocenta sa am impresia ca exista un El sau o Ea pentru fiecare dintre noi. The One… Acum cred ca totul e o suma de conjuncturi favorabile, de coincidente si de punctulete din trecut care se leaga cumva in prezent sau se vor lega in viitor. Sa ajungi chiar sa-l ai in viata ta si sa te schimbe, sa te faca sa privesti totul altfel, mi se pare atat de greu de atins incat eu, una, am invatat incet, incet sa nu mai aspir intr-acolo.

    O saptamana calda!

  3. nici eu nu mai cred in sufletul pereche…sunt multe persoane care ne schimba,mai mult sau mai putin,cate ceva in viata….
    noi,femeile mereu v-am dat voua barbatilor lumea peste cap…mai mult decat,voi ne-ati dat-o noua.din cauza noastra s-au intamplat multe lucruri importante in lume…vei intalni acea femneie care sa te uimeasca,cum zici tu,dar nu cred ca va fi sufletul pereche,pt ca nu cred ca exista…poate vei intalni mai multe care sa te uimeasca de-a lungul vietii… da ,te cred si eram sigura ca vei renunta la patru acte din cauza unei femei…pt ca ,voi barbatii asa sunteti…femeile ,va dau lumea peste cap si voi acceptati multe magarii din cauza lor…asta va face mai speciali.

  4. femeia trebuie iubita si atat….

  5. exista “suflet pereche”(daca asa vrei sa ii spui) .Te poti indragostii de mai multe ori in viata “asa cum nu ai mai fost alta data” dar din pacate fiecare “suflet pereche” care il pierzi ia cate putin din sufletul tau,e dreptul lui…
    daca 1 faci greseala sa numesti suflet pereche pe cineva care nu merita asta,sa te amagesti, ii dai automat si dreptul sa iti ia ceva ce nu o sa mai recuperzi niciodata.
    daca 2cauti un “suflet pereche” care sa te schimbe sa te “repare” asta nu o sa gasesti niciodata.
    Cand nu iti place ceva,nu faci.simplu, nu te pui sa cauti o femeie care sa te ajute nu faci asta.
    iar daca iti place si scuza e ca astepti femeia potrivita pt care sa renunti,degeaba astepti pt ca nu o sa “merite”

  6. cu cat e mai aproape candva-ul, cu atat mai bine.
    toate bune!
    S.

  7. mare dilema, mare. (tot ce urmeaza e sub titlul ‘in my humble opinion’)

    cu cat mai multe femei cunosti, cu atat creste probabilitatea sa o intalnesti pe EA. totodata, cu cat mai multe femei cunosti, cu atat creste prbabilitatea sa nu fii impresionat de EA…

    discutam cu cineva deunazi ca fiecare relatie e diferita, pentru ca se intampla intre doi oameni diferiti. chiar daca este un factor comun (tu sau oricine atlcineva, sa nu crezi ca ma iau de tine🙂 ), modul in care reactionezi la cealalta persoana difera de la relatie la relatie.

    si discutam cu altcineva, mai demult, ca la urma urmei, e pus si simplu o alegere. si se refera strict la ‘how much crap you’re willing to take from the other person’. ideal e ca aceasta cantitate de ‘crap’ sa fie cat mai mica. pentru ca este intotdeauna acolo, nu ai cum sa scapi de ea.

    si eu am devenit cinica. nu mai cred in EL. am crezut ca l-am intalnit de cateva ori, dar n-a fost sa fie. si am cunoscut ceva baieti recent, si sa mor de m-a impresionat vreunul. cred ca trebuie sa ‘lower my standards’ putin. sau putin mai mult.

    bafta! si de acord cu S.

  8. ma cert putin cu mine acum🙂 – mai e o varianta – cu cat mai multe femei cunosti, cu atat mai repede o sa-ti dai seama ca ea e EA…

    si mai sus, am vrut sa scriu ‘pur si simplu’, nu ‘pus’

  9. “Aud des expresia “barbatii se chinuie de mii de ani sa inteleaga femeile”.”

    Ai dreptate, cunosc eu pe unul care se chinuie de vreo 2000 de ani sa inteleaga femeile si tot nu ii iese.

    Cunoasteti si voi pe cineva la fel? Nu? Ciudat!!

  10. “Femeile sunt totul. Femeile conduc lumea. Sau ii conduc pe barbatii influenti care – la randul lor – conduc lumea. E totuna.”

    Mai patru acte, tu nu cumva lucrezi la Cosmopolitan?!😀

  11. @patruacte: Stiu eu pe una asa cum vrei tu, e Maricica de la parter.

  12. @midnight: Adevarat ai grait, voinico! Bravo!


Leave a Reply

