Noaptea dintre ani

… am petrecut-o cu Octavia.

Initial, planul era sa mergem la munte. Accidentul suferit de mine la snowboard ne-a facut pe amandoi sa ne razgandim.

Cumparaturile necesare le-a facut singura. Ma puteam deplasa, dar cu o oarecare greutate – iar ea a preferat sa ma menajeze. Recunosc, mi-a placut.

“Momentul zero” al anului 2010 ne-a surprins imbratisati – in balconul apartamentului meu – privind artificiile si ciocnind un pahar de sampanie, pentru anul care tocmai incepea.

M-a sarutat asa cum n-o facuse niciodata inainte. Cu timiditatea unei adolescente care-o face pentru prima data. Cu pasiunea unei amante care-o face pentru ultima data.

Ceea ce-a urmat a fost de vis. N-o mai vazusem niciodata asa. Felul in care-si unduia corpul deasupra mea in lumina lumanarilor – miscandu-si bazinul in semi-cercuri largi, parfumul corpului sau si privirea pe care-o avea in acele momente…

A vrut sa detina controlul si-am lasat-o. Se pricepea de minune. Femeia din ea a dat totul in acea noapte – si a primit in schimb la fel de mult.

A adormit in bratele mele, dupa un orgasm mistuitor – care i-a cutremurat intreaga fiinta. Pret de cateva ore i-am vegheat somnul. Ma fascina pur si simplu. Fara sa ma satur – ii priveam sanii care se ridicau si coborau usor, in ritmul respiratiei, pielea fina cu un parfum atat de unic…

Cand m-am trezit a doua zi, ea se juca prin parul meu – avand aerul unei copile care-si alinta papusa primita cadou. Mi-a zambit si mi-a spus ca intre noi n-are cum sa fie ceva serios. Ca a fost frumos, ca ne-am simtit bine, dar ca e momentul ca amandoi sa trecem mai departe.

Am fost surprins, dar nu socat. Socul a survenit abia cand mi-a spus ca – daca vreau sa-mi ramana orgoliul intact – pot spune ca eu i-am dat papucii, si nu invers. Apoi a plecat, lasand in urma parfumul care-mi trezea placute amintiri. Nu voi uita niciodata gustul ultimului sarut, dat in pragul usii. A fost diferit de celelalte. Altfel decat orice sarut pe care mi-l puteam aminti…

Ramas singur in prima zi a anului, m-a apucat rasul. Un ras isteric, de copil care se uita la Tom & Jerry, cand pisica ia (din nou) bataie. Stiam ca intre mine si ea se va termina. Trebuia sa se termine. La urma-urmei, pentru mine n-a fost decat un alt job. Ceea ce nu voiam e s-o vad pe ea suferind. Si – judecand dupa comportamentul ei – nu s-a simtit deloc ranita.

Restul zilei mi l-am petrecut cu Madalina si nepotii ei. Am fost – din nou – “unchiul PatruActe”.

Am revazut-o pe Octavia ieri, din masina. M-a observat. Mi-a zambit si mi-a tras cu ochiul, strengareste. E o femeie pe cinste. De pe urma careia – indirect – am castigat o suma frumoasa si – mai ales – am reusit sa obtin ceva ce banii nu-mi putusera aduce inainte, sub nici o forma.

Published in: on January 14, 2010 at 1:04 am  Comments (9)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2010/01/14/noaptea-dintre-ani/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 CommentsLeave a comment

  1. la multi ani!
    sper ca esti ok…mai ales cu orgoliul.

  2. Ooo.. Bun venit inapoi.😉
    La multi ani.. La multi..bani ;)) si insanatosire grabnica iti doresc.

  3. da nu erai platit s-o ranesti?

  4. Ideea nu era sa o faci sa sufere? Nu de asta erai platit? :-??

  5. Eram platit s-o seduc si s-o parasesc. Si pentru ca m-a lasat sa par ca eu sunt cel care i-a dat papucii… imi place sa cred ca m-am achitat de datorie.

    Oricum – am obtinut ceea ce voiam.

  6. La multi ani si la mai multe articole pe anul asta!!

  7. Multumesc !

  8. Te invitam sa te inscrii in directorul http://e-blogdirector.blogspot.com/

    Multumim !

  9. ba nene aste-s povesti vanatoresti.citesti prea multe carti de dragoste si le transpui pe blog dupa imaginatia ta.mai iesi si tu in lume.trezeste-te la realitate si tu si pupezele care-ti scriu si-ti citesc fanteziile.


Leave a Reply

