Vindecata

A fost ranita si – multa vreme – am ignorat-o.

Mi-am amintit de ea abia cand am realizat ca – pentru mult timp – a fost singura fiinta din preajma-mi in care am putut avea deplina incredere.

Fidela ca intotdeauna, m-a asteptat rabdatoare si suferinda – stiind ca ma voi intoarce la ea.

N-a tresarit cand m-a vazut. Ma astepta. Ar fi plans, dar nu mai avea lacrimi.

Am ingrijit-o cu mana mea, nelasand pe nimeni sa-i atinga trupul ranit – dar inca atragator si cu forme inca apetisante, in ciuda nenorocirii intamplate ultima data.

I-am curatat ranile ce inca sangerau, cu toata atentia si delicatetea de care eram in stare. I-am oblojit oasele rupte. I-am alinat suferinta cum m-am priceput mai bine. Indura mai usor, acum ca eram langa ea.

A scos primele cuvinte abia dupa cateva zile bune. Ar fi facut-o mai repede, dar abia atunci s-a simtit vindecata pe deplin. Sunetul vocii ei mi-a bucurat existenta, multumindu-mi ca am fost singurul care-a ingrijit-o, ca n-am permis nimanui sa-i atinga trupul de zeita.

La final – cand s-a pus pe picioare – i-am daruit o rochie si o pereche de pantofi. Noi.

Ii veneau de minune – ii cunosteam deja masurile.

Am prins o zi cu timp frumos. M-a lasat s-o scot la soare, la o plimbare. A tresarit cand am incalecat-o. Putin naravasa, dar totusi ascultatoare. Suficient de linistita incat sa-mi redea increderea in ea – dar suficient de agitata incat sa nu uit ca totusi ea e sefa. Deci – relatia noastra e din nou pe drumul cel bun.

Cassandra e ca noua. Iar sezonul va incepe curand. Vom fi doar eu, ea si drumul. Drept, uscat si liber. Abia astept.

Published in: on February 22, 2010 at 10:37 pm  Comments (8)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2010/02/22/vindecata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 CommentsLeave a comment

  1. hmm, puteam jura inca de la citirea titlului ca e vorba despre ea :))

    si.. balamuk, pe unde esti… a mai postat ceva curvette?😛
    toate bune!
    S.

  2. Buna, 2onia, doar ce a postat si Curvette ceva, desigur, acum am terminat de citit😀

    Eu…de pe un blog pe altul. Astept sa iasa bloggerii din hibernare🙂

  3. Balamuk, sa nu te ratacesti… nu de alta, dar sa nu suspinam si dupa tine😀.
    Toate bune!
    S.

  4. cam scartaie treaba pe aici…vad ca nu am pierdut prea multe…criza sa fie de vina?

  5. hmm, ce criza?! pe noi inca nu ne-a atins😀

  6. si pe cand un nou articol…in ultima vreme vad ca ai devenit cam scump la cuvinte si nu ne convine😀

  7. wellcome back!
    si eu banuiam ca de cassandra e vorba!
    vreme buna va doresc,deocamdata ninge😦

  8. asfalt uscat. uite acum am venit si eu de la o plimbare cu motorul, ce-i drept ca pasager, dar a fost bestial. ca fiecare iesire pe 2 roti.


Leave a Reply

