Timiditatea poarta roz

Doamna cu care m-am intalnit azi mi-a fost introdusa de catre una dintre cele mai vechi cliente ale mele, aceeasi care m-a numit “PatruActe”.

Era imbracata in roz din cap pana-n picioare. Plina de aur. Mult mai mult decat bunul gust ar fi impus. Ochelari cu rame roz, groase. Mai asteptam sa scoata un telefon in speaker-ul caruia sa urle manelele, dar am fost surprins de privirea timida, indreptata in jos.

Nu si-a ridicat ochii din pamant nici cand s-au facut prezentarile. Nici cand am prins-o de mana si ne-am indreptat spre pensiunea din apropiere. A tresarit doar la clinchetul usii care se inchidea in urma ei, in camera cu vedere la padure de la etajul pensiunii.

A ramas in picioare, la marginea patului. Nu era prima femeie de acest fel cu care-mi petreceam timpul. Stiam ca se va dezlantui, trebuia doar sa am rabdare si sa gasesc “butonul magic” ce-o va elibera.

M-am dezbracat la bustul gol si m-am strecurat – in picioare – in spatele ei. I-am dat parul la o parte si am inceput sa o sarut – foarte atent – pe gat. Cu grija, i-am cuprins abdomenul si am inceput s-o mangai. A tresarit din nou, cand nasturele jeans-ilor s-a desfacut iar fermoarul a inceput sa coboare, lasandu-i pantalonii largi sa alunece pe fesele poate prea pline pentru statura ei, dar ferme si bine conturate.

Am suras la vederea chiloteilor roz, cu “Hello Kitty”. S-a inrosit usor iar corpul i-a devenit mai rigid. Eram in continuare in picioare, in continuare in spatele ei. Mi-am lasat limba sa exploreze ferm fiecare por al pielii ei fine, de la extremitatile umerilor pana la lobii urechilor si inapoi. Mi-a prins mana, cand am incercat sa-i ating pentru prima data zona intima si – pentru un moment – am avut impresia ca vrea sa ma opresc. Nu m-am oprit. I-am atins labiile si am simtit-o tremurand, in bratele mele. Am sarutat-o – rapid si apasat – la baza gatului, iar acesta a fost momentul declansator, momentul dezlantuirii care stiam ca va veni.

Brusc, s-a intors catre mine. Nu mai ramasese aproape nimic din fiinta de mai inainte. Privirea timida, cu atat mai putin.

M-a impins pe pat si – fara a-mi oferi vreun ragaz – a sarit peste mine. M-am prefacut surprins, desi nu eram. Oh, ii anticipasem atat de bine reactiile…

Si-a smuls pur si simplu restul hainelor si s-a asezat in penisul meu erect, incepand un dans usor lasciv. I-am cuprins mainile intr-ale mele, inclestandu-mi degetele intre ale ei. Ii simteam stransoarea, dorinta de-a fi posesiva. Si-am lasat-o sa continue.

Flexat din abdomen, m-am ridicat in stransoarea placuta a degetelor sale fine si am inceput sa-i sarut sfarcurile mari, intarite. Mai intai cu limba, apoi – tot mai insistent dar totodata fin – cu dintii. Geamatul puternic, stransoarea mai intensa in care ma tinea si modul in care si-a impins sanul intre buzele mele erau o confirmare, un semn ca eram pe drumul cel bun.

Ii placeau miscarile lente, dar profunde. Miscarile in care patrunderea era deplina, iar eu ma simteam cu totul in ea. M-a eliberat din placuta stransoare, asezandu-si ferm palmele pe pieptul meu, cu privirea tintuita in tavan si buzele larg deschise. Un alt geamat – animalic de-a dreptul – a facut-o sa tremure cand mi-am asezat hotarat palmele pe fesele ei apetisante, tragand-o spre mine.

Ii urmaream atent reactiile, si mi-am dat seama de apropierea momentului orgasmic dupa cadenta si intensitatea gemetelor. Cand am simtit momentul la departare de numai cateva secunde i-am cuprins hotarat gatul, apoi spatele – si-am lipit-o de mine. Am intrat din nou in ea cu totul, prin niste miscari ample din bazin – indelung exersate.

Geamatul prelung si puternic n-a fost decat o dovada, un testament al stradaniilor mele – urmat indeaproape de o senzatie de tremur care-i cuprinsese tot corpul. Vibra deasupra mea, eliberata.

Urmele de unghii ce mi le lasase ca amintire pe spate le-am observat abia la baie, dupa ce-mi clatisem chipul transpirat dupa efortul depus. Am zambit. Vor trece repede, asa cum au trecut atatea altele inaintea lor.

A fost generoasa cand ne-am despartit. In plic era mai mult decat cerusem initial. Iar urmatoarea intrevedere e deja planificata.

Pe drumul spre casa zambeam inconstient. Abia cand am ajuns am realizat ca de fapt zambeam la amintirea fetei fara nume, despre care povesteam in articolul anterior…

Published in: on March 29, 2010 at 11:54 pm  Comments (6)  
Tags: , , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2010/03/29/timiditatea-poarta-roz/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 CommentsLeave a comment

  1. multumesc… bine ai revenit!

  2. Multumesc si eu. Bine te-am gasit !

  3. chiar nu ai gasit o femeie fara acel “butonul magic”? presupun ca toate isi doresc enorm de mult sa faca asta cu tine…ca altfel nu imi explic

  4. sigur, ai si un alt blog,real!

  5. chilotei roz, cu “Hello Kitty”??????? =)))
    cik era o doamna…:-?

  6. LOL, cand a parasit-o timiditatea am zis ca o sa te violeze! :))


Leave a Reply

