Lamurire

Am primit recent cateva email-uri in care eram intrebat daca nu cumva sunt eu personajul din clipul de aici.

Cu regretele de rigoare daca dezamagesc pe cineva, dar raspunsul e “nu”🙂 Nu sunt eu.

Da, se pare ca practicam aceeasi meserie si intr-adevar ma regasesc in cateva dintre cuvintele sale, dar toate asemanarile se opresc aici.

Published in: on March 31, 2010 at 12:11 am  Comments (10)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2010/03/31/lamurire/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 CommentsLeave a comment

  1. puteam sa pun pariu ca nu esti tu. respectivul nu arata a om care se da cu motocicleta🙂.
    welcome back!

  2. De dezamagire…nu cred ca poate sa fie cazul. :)))
    Nenea…e comic.. Cei sapte ani de-acasa nu ma lasa sa rad dar nah.. I-o fi scazut clientela si vrea si el niste publicitate acolo. :))
    Acum, trecand la lucruri serioase..cred ca ma prapadeam de ras daca intr-adevar erai tu respectivul> :))

  3. ioi, ce-i drept cand l-am vazut la Maruta in emisiune, m-am gandit la tine.. ca poate-ti fura clientele :))… stau si ma gandesc… oare care ar fi putut sa spuna ca tu ai aparut in acea emisiune?! hihi :)).
    cei 6 ani de-acasa imi permit sa rad. cu pofta😀.
    toate bune!
    S.

  4. Really now, cine ar plati pt un domn ca respectivul? Vrem sau nu, traim in societati superficiale, in care aspectul fizic chiar conteaza!
    Iar unele raspunuri mi par atat de ‘nepofesionaliste’ si pline de nesiguranta, incat ma fac sa cred ca totul e inscenat. But that might be just my opinion…

  5. Pai..probabil a repetat indelung in fata oglinzii. :))
    Sa nu cumva sa inceapa sa se balbaie in direct. Isi strica reclama pe urma si imaginea de macho man. :))

  6. e cam speriat de bombe. asa esti si tu?

  7. la cat de mult o adori pe cassandra , trebuia sa vorbesti de ea, daar cum nenea gigolo eram cam ciudat, slabe sanse sa fii tu domnul respectiv. de cand ai lipsit din peisaj mi-am facut si eu blog :))
    p.s:welcome back 4acte, da…poate scrii mai mult si tu, nu tine tot pt tine

  8. Pare a fi farsa de 1 aprilie cu individul ala din videoclip :)) Cica ziua e tocilar si noaptea e nebunatic si neconventional :)) Mananca el doua kile de propolis si apoi isi satisface clientele toata noaptea la foc automat😀 De la laptisorul de matca i se trage de e de neoprit…f..e de topeste prezervativele, e ceva genetic la el :)) Uitati-va la link sa radeti si voi! :)) Si…fetelor, nu toate odata, da?😀

  9. e urat cu spume, scuzati expresia. pe unul ca el nu l-as vedea pe un motoras. chiar .. ce calaresti?

  10. Nicio dezamagire :)) Dezamagire ar fi fost in cazul in care George erai tu … Mi te imaginez cu totul altfel…


Leave a Reply

