Am convingerea…

… ca femeile pot schimba lumea.

Sunt cat se poate de serios. Am solutia pentru schimbarea societatii intr-una infinit mai buna – si totul depinde de femei.
Dar – inainte de asta, o intrebare : doamnelor, daca schimbarea lumii in bine ar depinde in totalitate de voi – ati face-o?
Ne citim curand. Foarte curand.

Cu stima,
PatruActe

Published in: on August 12, 2010 at 11:07 pm  Comments (14)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2010/08/12/am-convingerea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 CommentsLeave a comment

  1. nu vad de ce ar depinde numai de noi, fiecare dintre noi putem avea o contributie.
    dar daca ar depinde numai si numai de femei, i’m in.

  2. depinde, astept mai multe detalii.

  3. Da, pai va zic eu care-i treaba…De fapt, e destul de simplu. Stiti ca astfel de intrebari se pun si la concursurile de Miss (World), ca sa vedem cat de pregatite sunt mandrele ca sa salveze ele lumea. Dar sa revin; dupa cum ziceam, e simplu: tot ce trebuie sa faceti este sa va aranjati, sa va dezbracati si sa faceti toate sex cu mine! (si nu cu Patru Acte, ca el vrea sa va si taxeze pentru asta!). Motivul, lesne de ghicit, si ma oftica faptul ca Patru Acte s-a grabit sa va anunte, este ca am o bomba pe care o voi detona daca nu faceti toate sex cu mine. Doar asa puteti salva lumea – cum altfel?! Intrucat sunteti destul de numeroase, am facut deja o lista in ordine alfabetica si veti fi anuntate in curand. Caci doar vreti sa salvati lumea, nu? Si fara prostii va rog, ca sunt cu degetul pe declansator! Nu uitati: TOTUL depinde numai de voi! Va astept!

  4. balamuk sa inteleg ca eu sunt printre primele nu? :))

  5. ehe, balamuk, pana ajungi la mine esti deja satul :)).
    negustorule, in ceea ce ma priveste nu as misca nici macar un deget.
    toate bune!
    S.

  6. balamuk: sa inteleg ca facand sex cu tine avem posibilitatea sa salvam lumea sau cum?
    si sincera sa fiu nu cred ca noi am fi capabile singure sa salvam lumea. cum lasi tu pe mana unei pitzipoance intreaga omenire? vrei sa fie totul in roz?! ODIOS!

  7. @alis: Categoric! Si by the way, imi place blogul tau🙂

  8. @2onia: De ce crezi asta? Nickname-ul tau incepe cu cifra 2, deci esti a doua! :)))

  9. @ciresica: Hmmm…facem sex si ma mai gandesc😀

  10. @balamuk, poi hotaraste-te! ori incepi in ordine alfabetica sau cum? daca eu sunt a 2 a, cine e prima?😀
    toate bune!
    S.

  11. @ balamuk: sau doar ramai cu gandul. eu nu vreau sa fiu pe nicio lista de asteptare: ori totul, ori nimic. nu accept calea de mijloc >:)

  12. ce pacat ca intri asa rar pe blog ..

  13. balamuk,pune-ma si pe mine la socoteala,tot printre primele! daca e de salvat lumea,ma risc🙂

  14. @ Patru acte : iar ai disparut din peisaj?


Leave a Reply

