Simplu

Putine din femeile care platesc pentru sex se multumesc cu o singura pozitie.

Acestea variaza, de la cele mai simple si usor de inchipuit pana la cele mai nastrusnice si perverse.

Insa uneori simplitatea cucereste prin simplul fapt ca e bruta, nealterata.

Am calatorit azi intr-un oras apropiat. Un drum destul de lung, dar nu neaparat obositor. Si mai ales placut – in compania Cassandrei, care oricum nu mai are multe drumuri de facut in acest sezon.

Doamna care ma astepta era intre doua varste. Putin cam plinuta, dar isi purta kilogramele cu o noblete de care putine pot fi in stare. Era senzuala intr-un fel aparte, pe care-l mai simt chiar si acum…

N-a emis pretentii, asa cum ma asteptam. A inchis usa si s-a intins pe pat, lasand capotul sa-i alunece la vale. Mi-a spus doar “ia-ma”, pe un ton care-mi dadea fiorii ce i-am mai simtit doar acum multi ani… in vremurile cand imi descopeream sexualitatea. Era fascinanta de-a dreptul – sigura pe ea si totusi vulnerabila.

“Ia-ma, n-auzi?”

Ma trezisem, oarecum rusinat. Ma lasasem dus de ganduri, pe banii ei.

Si-a ridicat picioarele si m-a primit inauntru, cu un geamat subtire urmat de un moment prelung de relaxare deplina. Si-a intins mainile pe spate, abandonandu-se in bratele mele.

Miscam ritmic din bazin, urmarindu-i jocul sanilor. Sus-jos, sus-jos… cu o viteza ce depindea de puterea cu care o patrundeam. Sfarcurile ei mari mi-au facut pofta, pe care mi-am astamparat-o gustandu-le – fara sa ma opresc insa din ceea ce faceam.

I-am facut picioarele cravata, in jurul gatului meu – si mi-am proptit palmele larg deschise pe sanii ei generosi, apasand usor. Inainte, corpul ii ramasese aproape fix iar sanii i se miscau in voie, in ritmul decis de mine. Acum era invers. Corpul voluptos se misca usor inainte si inapoi pe asternutul alb ca neaua… in vreme ce degetele mele-i presau incet sfarcurile spre interior. Gemetele deveneau tot mai puternice, clipa de clipa.

Cand caldura orgasmului era in toi, am apasat cu putere – strivindu-mi testicolele de labiile ei umede si larg deschise. Surprinzator, n-a gemut animalic, asa cum credeam ca va face. M-a strans cu putere in brate, presandu-si sanii generosi pe pieptul meu transpirat.

A fost intens. Chiar daca – la urma-urmei – a fost simplu si ne-am rezumat in mare parte la clasica pozitie a misionarului. Aceasta simplitate m-a rapus. Mai vreau. O mai vreau.

Published in: on October 5, 2010 at 11:15 pm  Comments (2)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2010/10/05/simplu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Stii chiar daca cuvintele sunt un pic “desucheate” nu vorbesti despre sex ca fiind ceva nu stiu vulgar….vorbesti ca despre o arta….sper sa fii real sincer.

  2. Stai linistit, data viitoare sta ea deasupra! :))


Leave a Reply

