Parere

Stimati cititori si stimate cititoare – as dori de la domniile voastre o parere sincera despre personajul central din clipul de mai jos.

Poate fi un comentariu la acest articol, poate fi pe mail – poate fi cum vreti voi.

Vreau sa stiu daca o admirati pe domnisoara in cauza sau daca o considerati demna de mila, daca voi credeti ca e un exemplu demn de urmat sau un exemplu clar de “asa NU”, etc.

Astept parerile voastre.

Cu stima,
PatruActe

Published in: on October 17, 2010 at 11:41 pm  Comments (32)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2010/10/17/parere/trackback/

RSS feed for comments on this post.

32 CommentsLeave a comment

  1. Sincera sa fiu, nu am avut rabdare sa ma uit la tot filmuletul ( am oprit fix la minutul 3) dar sper ca e o gluma. Imi pare un fel de Inna a dreptului ( a mentionat la inceput ca doreste sa urmeze facultatea de drept ca sa “faca dreptate”. Mi se pare demna de mila daca e adevarat sau cel mult o actrita proasta.

  2. Tanti asta nu e coerenta , mi se pare mie @-)

  3. patruacte e din alba?๐Ÿ˜€, te-ai dat de gol.
    despre personajul asta…cred ca mai tre sa dea pe la scoala.

  4. Mi s-a facut parul cret instantaneu!Grav este ca pe langa acest fabulos exemplar mai respira degeaba alte milioane de “genii” de acest fel si toate au impresia ca ele “au pus puful pe piersica” si nimeni nu stie sa le aprecieze la adevarata lor valoare.Toti sunt niste nemernici invidiosi, iar ele sunt oropsite de ei.Ca sa nu mai zic ca domnisoara il va gasi pe Fat-Frumos calare pe un Aston Martin si posesor de palat si va dori sa procreeze, ca doar are gene bune si o educatie aleasa care trebuie perpetuate!!!Uite asa ne ducem incet, incet de rapa…

  5. Apreciez optimismul, dar mai ales naturaletea ei. Nu este o inteligenta sclipitoare, dar este foarte departe de ceea ce o considera multi, o proasta fitoasa. Daca ea se va tine de carte (spune ca o pasioneaza Dreptul), daca pe viitor va avea incredere in propriile forte, eu chiar cred ca va deveni cineva, are posibilitatea sa se maturizeze. Ii doresc bafta!

    • eu cred ca dumneata confunzi “naturaletea” cu “prostia”,”incultura”, “prostul gust”, “fudulia”, “mandria” s.a.m.d.

      • Nu. Ceea ce ai descris este ceea ce vreiti tu si cu altii sa vedeti, fiindca nu-ti place felul ei de a se imbraca si mai are de lucrat la exprimare. Atat. Dar nu vrei sa vezi ca ea considera ca este important pentru o femeie sa-si castige independenta financiara prin munca proprie, nu sa fie o monica-columbeanca, ca stie sa aprecieze familia si oamenii care i-au fost alaturi si de la care a avut de invatat (am inteles ca a ramas orfana de la o varsta, sau ceva de genul). Recunoaste ca-i place distractia, ceea ce este foarte normal pentru varsta ei. Ai nimerit-o foarte prost cu fudulia si mandra, devreme ce ea spune ca nu exista femei urate, trebuie doar sa se aranjeze. Tine la orasul ei natal, daca ar fi avut ifose, ar fi spus ceva de genul ca-i prea mic pentru asa o mandrete, cum fac “vip”-urile, ca nu le mai ajunge o tara la nas si tre’ sa-si realizeze visele in alta parte. Mie se pare o chestie extraordinara ca, in pofida faptului ca i se arunca atata rautate, nu se crispeaza si mearge cu capul sus, mai departe.
        De asta, consider ca da dovada de mai multa gandire, decat multi sclifositi, care, pretind ca le cunosc pe toate.

      • Ah, am uitat sa adaug ipocrizie la lista de mai sus. Sunt constienta ca totusi aparentele inseala dar in cazul pitipoancelor dornice de faima, nu se mai aplica. Nu mai are de lucrat la nimic. Cati ani are? 19-20? La varsta asta ar trebui sa stie deja limitele decentei privind vestimentatia, daca vrea sa termine dreptul nu va reusi in patru ani de zile sa-si cizeleze limbajul, deci este egal cu ZERO. Doar pentru ca nu spune ca orasul sau natal este “prea mic” nu inseamna ca nu o crede. Toate sunt iubitoare de patrie/locul in care s-au nascut pentru a castiga incredere. Mai ales in cazul oraselor mai mici in care majoritea sunt mandrii ca-s ei din orasul X care e mic dar dragut si bla bla; desi Alba Iulia, din punctul meu de vedere, nu e un oras “mic” si este la fel de popular ca si Bucurestiul, zic eu. Ca sa ajungi “feimas” tre’ sa castigi simpatia celor mai apropiati. Eu raman la parerea mea, si anume ca este doar o alta pitsipoanca care incearca sa obtina popularitate prostituandu-se (si prin asta nu ma refer ca se culca cu diversi pentru a obtine faima).

      • @ Diana
        O sa vina o vreme cand o sa constate ca aceasta vestimentatie nu atrage priviri inteligente, doar dorinte carnale. Are capacitatea sa inteleaga asta. Se imbraca sexi, dar nu vulgar. Si chiar nu inteleg de ce ar trebui sa ma futa grija de “decenta” cuiva, cat nu-mi provoaca repulsie.
        Daca chiar este asa de ambitioasa, poate sa ajunga si la Drept, desi e greu si iti trebuie bani multi. Pe de alta parte, fie vorba, facultatile noastre produc mediocritati cu diploma pe banda rulanta, ea de ce ar fi mai prejos? Macar este motivata. Treaba ei ce-o sa faca, nu ma doare capul.
        N-am zis eu ca A.I. este un oras mic, asa considera deregula cei care vor “sa se realizeze”. Per ansamblu, ea dovedeste ca intelege bine anumite lucruri ( ai facut abstractie de cateva), comparativ cu o pitzi. Iar feimul il “castigi” in publicatiile de scandal, de la cei apropiati poti castiga “cel mult” simpatia sau respectul.
        De prost gust mi se pare campania de infierare, care am descoperit acum ca se duce impotriva ei pe net, de parca cei care dau cu pietre ar fi ultimile bastioane ale moralitatii. Cu siguranta, unii ca sa se simta mai mari, simt nevoia etalonarii fata de lipsurile altora. Asta se cheama ipocrizie. Si rautate.
        Clipul nu trebuia popularizat, nu este un exemplu de urmat, dar in niciun caz, nu merita sa ajunga bataie de joc. De asta simt nevoia sa-i tin partea.

      • In primul rand, ea singura este de vina, pentru ca s-a lasat filmata. In nici un caz aceea nu este o tinuta “sexi”, ci foarte vulgara : cizme peste genunchi cu tocuri inalte, cui, pantaloni scurti, maieu decoltat, milioane de accesorii ce nu-si au locul. Am lucrat in televiziune, moda, cosmetica…. crede-ma ca stiu ce vine bine si ce nu pe un om. Nu ai decat sa ramai la parerea ta๐Ÿ™‚ m-am plictisit in a tot argumenta ca este inca o pitsi cu aspiratiuni de vedeta. Scria pe acolo “zavoranca din alba iulia” sau ceva asemanator. Mi se pare doar incredibil de trist. “Domnisoara” nu-mi inspira decat : mila si putina scarba pentru oamenii care au convins-o sa apara asa.

      • Nu argumentarea plictiseste, ci lipsa argumentelor. Aia-i tinuta de iesit la distractie, nu ma erijez eu ca designer de tinute de cluburi. Inafara de fizic,nu aduce deloc cu Zavoranca, aia in primul rand este o isterica.
        Vedetismul este un trend cu rating mare la romani, ca de aia avem o gramada de emisiuni in care se discuta la infit toate rahaturile lor cotidiene, de la cu cine si-au mai tras-o, pana la cine este vinovat ca si-a turnat otrava in gat. Asta macar a reusit sa transmita cateva idei pozitive, desi nu are “statutul” de vedeta si nici nu-l va pupa.
        S-a ars la treaba cu interviul (probabil daca era amanta unuia ca Ogica, multi care au insultat-o stateau cu ochii mijiti in tv), o sa invete ceva de aici si o sa mearga mai departe. Nu-i nimic de urmat dar nici de dat ca exemplu negativ. Pur si simplu este drumul ei, nici mai mult, nici mai putin.

        p.s. 4acte, mi-am expus pe larg pdv-ul, acum sunt curioasa, ce parere ai tu?

      • doamne…cred ca iti lipseste o doaga. Nu vezi ca deja ai inceput sa te contrazici : la inceput ca e ceva de capul ei, apoi ca de fapt nu prea e dar macar incearca. Aia e tinuta de CENTURISTA. Stau in Bucuresti si cand vreau sa evit aglomeratia, mai trec pe acolo. Cum crezi ca sunt imbracate fetele? Fix in stilul asta, doar ca fara accesorii, ca deh nu le-au ajuns banii. Si nu am asemanat-o eu cu Zavoranca, ci doar am mentionat ca scria pe undeva pe acolo asta๐Ÿ™‚ Si mie mi se pare clar ca daca nu este un exemplu pozitiv, este unul negativ. Vorba aia, ori e alba ori e neagra.

      • Doamne…ce replici ai…Nu vezi ca deja ai inceput sa te contrazici : la inceput ca e ceva de capul ei, apoi ca de fapt nu prea e dar macar incearca si tot asa…. Aia e tinuta de CENTURISTA. Stau in Bucuresti si cand vreau sa evit aglomeratia, mai trec pe acolo. Cum crezi ca sunt imbracate fetele? Fix in stilul asta, doar ca fara accesorii, ca deh nu le-au ajuns banii. Si nu am asemanat-o eu cu Zavoranca, ci doar am mentionat ca scria pe undeva pe acolo asta๐Ÿ™‚ Si mie mi se pare clar ca daca nu este un exemplu pozitiv, este unul negativ. Vorba aia, ori e alba ori e neagra.

      • Da, imi lipseste o doaga, fiindca nu judec omul doar dupa aparente. Draga Diana, gandirea in termenii alb sau negru, este una specifica turmei.๐Ÿ™‚

      • Nu stiu cum sa-ti zic dar eu ma refeream la faptul ca mataluta te tot contrazici singura (ai zis ca esti fata). greu domnule greu… nu stiu de ce te crezi asa “free thinker” si ca nu te iei dupa aparente. Eu am luat in considerare urmatoarele chestii cand mi-am format o parere despre bianca : vestimentatia, modul de a vorbi, tonul vocii, gesturile pe care le face in timp ce vorbeste. Daca ma luat doar dupa stilul vestimentar, atunci da, puteai sa spui ca am judecat-o dupa aparente dar eu consider ca nu am facut asta. Si daca si eu gandesc ca turma…atunci e de rau…

      • Acum sincer, chiar nu mai am chef de subiect. Nu m-am contrazis, este o mediocra care se imbraca provocator, dar are cateva idei cat de cat ok pt viata ei. Pe mine nu ma atinge ceea ce numiti voi aroganta si prostie, dimpotriva mi se pare ca poate asimila unele lucruri. Daca a fost privata de prezenta parintilor, ca altii “si-au batut joc” de ea, varsta destul de tanara si un sistem de invatamant cu lacune, astea ar putea explica o mare parte din imaginea negativa a ei. S-a entuziasmat ca a ajuns in fata camerei de vederi si ca are cativa admiratori, dar nu a insinuat nimic ca ar fi cea mai cea. O sa se dea cu capul de pragul de sus si isi va invata lectia. Este exemplul pentru propria-i viata.
        Repet, este o porcarie ca s-a facut misto pe internet, nu merita asta. Au sarit cu totii, ca pot sa-i vada paiul din ochi.
        Noma’ bine to evribadi.

  6. Offff doamne..
    De la astea ar trebui sa-mi astept eu pensia?
    Prostu’ nu e prost destul pana nu-si da si-n petec.
    Am reusit sa ma abtin si sa vad videoclipul pana la capat..10 minute pierdute degeaba.
    Exemplu FOARTE clar de ASA NU!!

  7. Peste 10 ani ar fi bine sa fi invatat si ea sa se exprime in limba romana…zic

  8. fata incearca sa-si faca reclama, sa fie mai deosebita decat prietenele ei
    sper ca boala asta sa nu devina cronica๐Ÿ˜€

  9. wow. m-a dat pe spate. aroganta, mandrie, superficialitate, vedetism etc. un singur cuvant pt toate: manelarism. fata a recunoscut, e importanta, lumea o invidiaza, ce naiba?! asta si multe ca ea sunt viitorul Romaniei. cat pt dom’soara XYZ: spiritul de turma este inscriptionat in adancurile ei, toate frazele ei si ideile sunt copii xerox dupa aspiratiile multora de felul ei. si sa stii ca e ipocrita, toate cuvintele ei si sfaturile pt alte femei vin din marea ei aroganta, le da cu o usurinta debordanta, ca si cum ar fi un gest de bunavointa, insa lipsa ei acuta de experienta isi spune cuvantul. asa ca poate ar trebui sa filtrezi mai bine cuvintele ei, nu sa iei totul de buna si sa consideri ca don’soara din video “incearca sa reuseasca pe propriile puteri”. incearca doar sa atraga atentia,sa-si faca reputatia de femeie-cliseu: frumoasa, desteapta, “cul”.๐Ÿ™‚

  10. Personajul asta imi provoaca mila, dar sa postezi filmuletul asta pe blogul tau spune multe despre tine si despre calitatea postarilor tale viitoare.
    Adios.

    • Wow ce comment inteligent. Eu cel putin nu cred ca l-a postat pentru a-i face reclama respectivei; a mai avut posturi in care si-a exprimat parerea in legatura cu pitzipoancele & co. Daca ai fi citit posturile mai vechi as fi inteles sa scrii asa ceva dar in cazul de fata commentul tau e fara nici o baza.

      • Nu stiu de ce ai tras concluzia ca nu am citit. Mi-am permis tocmai pentru ca am citit si in ultima vreme se simte o “pana de inspiratie” sau o “lene artistica”, cum vrei sa-i zici.

      • meh probabil ca mai bat si eu campii uneori dar eu cel putin asta am inteles din ce-ai scris mai sus. Cat despre ce se simpte pe aici in ultima vreme… nu stiu cum se face dar cum dau eu de cate un blog interesant, cum incepere scriitorul sa nu mai posteze asa des…ghinion, n-am ce zice,

  11. Ok, eu n-am avut rabdare sa urmaresc mai departe primele 50 de secunde. Eu personal ma confrunt zi de zi cu asemenea specimene si consider ca trebuie ignorate complet. Din punctul meu de vedere nu merita nici macar luate in considerare ca entitati existente, daramite sa fie transformate in modele demne de urmat.

    Zile frumoase cu mult soare iti doresc!

  12. Vede doar partea buna la ea si partea rea nu.La cei ce o judeca vede partea rea si partea buna nu.Acesta nu este un echilibru. Asa nu.

  13. Am vazut exact pana in secunda 15. Greata.

  14. Fiecare se afirma cum poate: unii castigand premiul Nobel, altii fiind penibili la tivi.
    Este si o sa fie un model de urmat pentru pustoaicele de 10- 14 ani. La urma urmei asta se cumpara: fete frumoase, dar proaste gramada. Si nimeni nu ma poate contrazice aici

  15. Neinteresant. Moarte dusmanilor! :))

  16. Domnul patru acte s-a facut nevazut. Din nou.

  17. pare f naiva fata …

  18. Horror :))


Leave a Reply

